آموزش اجرای کلش اف کلنز در کامپیوتر

منبع: زیبامون

4

1402/1/22

13:19


در مطلب پیش‌ِروی، روش نصب این بازی روی کامپیوتر را به شما آموزش خواهیم داد، پس لطفاً تا پایان مقاله همراه ما بمانید.

آموزش اجرای کلش اف کلنز در کامپیوتر

اجرای کلش اف کلنز در کامپیوتر هم به‌سادگی اجرای آن بر روی گوشی‌های هوشمند است. کافیست ابزاری ساده را تهیه کنید و سپس با نصب و راه‌اندازی آن بر روی سیستم کامیپوتر یا لپ تاپ خود، از بازی هیجان‌انگیز کلش اف کلنز در صفحه نمایش بزرگ لذت بیشتری ببرید. در مطالب پیش‌ِروی، روش نصب این بازی روی کامپیوتر را به شما آموزش خواهیم داد، پس لطفاً تا پایان مقاله همراه ما بمانید.

 

چطور کلش اف کلنز را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

بازی محبوب Clash of clans برای اکثر کسانی که اهل بازی‌های موبایلی هستند آشناست. این بازی پرطرفدار در سبک استراتژیک و توسط کمپانی سوپرسل (Supercell) ساخته شده‌است. بازی کلش میلیون‌ها بازیکن در سطح جهان دارد که برای پیشرفت و ارتقای اکانت خود ساعت‌ها بازی می‌کنند و حتی با خرید جم بازی کلش برای پیشرفت در بازی هزینه می‌کنند.

بازی کلش اف کلنز بر روی سیستم‌های عامل اندورید و IOS اجرا می‌شود. متأسفانه کمپانی سوپرسل نسخهٔ ویندوز کلش اف کلنز را منتشر نکرده است. به همین خاطر بیشتر کسانی که به‌دنبال دانلود نسخهٔ ویندوز کلش آف کلنز هستند، نتیجه‌ای پیدا نمی‌کنند. اما شاید بخواهید بازی هیجان‌انگیز کلش را بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ اجرا کنید. در ادامهٔ این مقاله با آموزش نصب کلش اف کلنز روی لپ تاپ و کامپیوتر همراه ما باشید. قبل از هرچیز بهتر است بدانید کلش اف کلنز برای کامپیوتر ویندوز 7، 8 ، 1. 8 ، 9، 10 و 11 قابل اجراست. به‌طورکلی این بازی قابلیت نصب روی ویندوز را دارد.

ویژگی‌های اجرای بازی کلش اف کلنز در کامپیوتر

  • بازی کلش را می‌توانید با کمک شبیه‌سازها بر روی ویندوزهای 7، 8، 10 و ... نصب کنید؛

  • بازی کلش با کمک موس و کیبورد به‌راحتی مدیریت می‌شود؛

  • امکان چت با سایر بازیکنان؛

  • نبردهای گروهی؛

  • امکان استفاده از چندین سرباز در داخل بازی؛

  • و امکان بهره‌مندی از سایر قابلیت‌های بازی.

در ادامه این مقاله روش نصب و اجرای کلش اف کلنز در کامپیوتر را به شما آموزش خواهیم داد. البته قبل از نصب باید شرایط خاصی را فراهم کنید. اولین مورد این است که سیستم موردنیاز برای نصب بازی کلش اف کلنز را فراهم کنید، سپس به سراغ دانلود شبیه‌سازها بروید و آن‌ها را نصب کنید. توجه داشته باشید که سیستم موردنیاز برای هر شبیه‌ساز متفاوت است و انتخاب شبیه‌ساز به قدرت رایانهٔ شخصی شما بستگی دارد.

بنر بازی کلش اف کلنز

برخی از شبیه‌سازهای مشهور و سیستم موردنیاز برای نصب آن‌ها

  • شبیه‌ساز MeMU (سیستمی با پردازندهٔ دوهسته‌ای، ویندوز XP، سرویس پک 3، ویندوزهای 7 و 9 و 10، و2 GB رم و 5 GB فضای ذخیره‌سازی) شایان ذکر است که اجرای روان بازی کلش اف کلنز ترجیحاً به سیستمی بهتر از ویژگی‌های ذکرشده نیاز دارد؛

  • شبیه‌ساز Nox (سیستمی با پردازندهٔ دوهسته‌ای، ویندوز XP، سرویس پک 3، ویندوزهای 7 و 9 و 10، و1/5 GB رم و 1/5 GB فضای ذخیره‌سازی)؛

  • شبیه‌ساز LDPlayer (سیستمی با پردازندهٔ دوهسته‌ای، ویندوز XP، سرویس پک 3، ویندوزهای 7 و 8 و 1. 8 و ویندوز 10، 2 GB رم و 36 GB فضای ذخیره‌سازی)؛

  • شبیه‌ساز GameLoop (سیستمی با پردازندهٔ دوهسته‌ای، ویندوز 7، ویندوزهای ویندوزهای 7 و 8 و 1. 8 و ویندوز 10 و 11، 2 GB رم و 5 GB فضای ذخیره‌سازی)؛

  • شبیه‌ساز BlueStacks (سیستمی با پردازندهٔ دو هسته‌ای، ویندوز 7، ویندوزهای ویندوزهای 7 و 8 و 1. 8 و ویندوز 10 و 11، 3 GB رم و 1 GB فضای ذخیره‌سازی).

اجرای کلش اف کلنز در کامپیوتر با استفاده از بلواستکس

از آنجاییکه شبیه‌ساز بلواستکس یکی از پرطرفدارترین شبیه‌سازهاست، در این بخش از مقاله روش اجرای کلش اف کلنز در کامپیوتر با استفاده از شبیه‌ساز بلواسکتس را آموزش می‌دهیم. BlueStacks یک برنامهٔ نرم‌افزاری با قابلیت شبیه‌ساز اندروید است. این نرم‌افزار صفحه نمایش گوشی اندروید را بر روی سیستم‌های عامل ویندوز و مک به نمایش درمی‌آورد. نرم‌افزار BlueStacks برنامه‌های اندرویدی را بدون هیچ مشکلی بر روی ویندوز اجرا می‌کند. همچنین شما می‌توانید از طریق گوشی و از راه دور، برنامه‌های اجراشده را کنترل کنید.

برای اجرای کلش اف کلنز در کامپیوتر با استفاده از شبیه‌ساز بلو اسکتس اول بای دانلود بلو استکس را انجام دهید و سپس آن را بر روی سیستم خود نصب کنید. توجه داشته باشید که باید نسخهٔ آفلاین این برنامه را دانلود و نصب کنید.

آموزش نصب بازی کلش در کامپیوتر

دومین کار دانلود کلش اف کلنز برای کامیپوتر ویندوز 10 یا نسخه‌های دیگر است. زمانی که شبیه‌ساز بلواسکتس را نصب می‌کنید، از طریق صفحه نمایش آن به برنامهٔ Google Play Store دسترسی خواهید داشت؛ از طریق این برنامه، Clash of Clans را جستجو و سپس دانلود کنید، سپس از طریق My apps، بر روی آیکون بازی کلیک کرده و برای نصب اقدام کنید. توجه داشته باشید که در مراحل اجرای بازی، باید اینترنت شما متصل باشد. درنهایت این‌که مراحل نصب بازی را مرحله‌به‌مرحله طی کنید تا به مرحلهٔ شروع بازی برسید. شایان ذکر است در نسخهٔ پی‌سی بازی کلش، سطح بازی شما حفظ شده و می‌توانید همانند گوشی هوشمند، بازی خود را ادامه دهید.

آموزش نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر بدون شبیه ساز

بسیاری از افراد برای آموزش نصب کلش اف کلنز روی کامپیوتر بدون شبیه ساز، به اینترنت مراجعه می‌کنند. توجه داشته باشید که در حال حاضر نه تنها نسخهٔ PC بازی کلش آف کلنز در دسترس نیست، بلکه حتی نصب کلش اف کلنز در کامپیوتر بدون شبیه‌سازها ممکن نیست، بنابراین تنها راه موجود، انتخاب یکی از شبیه‌سازهای سازگار با رایانه یا کامپیوتر شخصی و دانلود، نصب و انجام مراحل نصب و اجرای این بازی بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر است.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم با آموزش نصب کلش اف کلنز روی لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی در اجرای بدون دردسر این بازی هیجان انگیز به شما کمک کنیم. همان‌طور که گفتیم، برای نصب و اجرای کلش اف کلنز در کامپیوتر، به یکی از شبیه‌سازهای موجود و سازگار با سیستم خود نیاز دارید. برای دانلود شبیه‌ساز اندروید و همچنین دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر ویندوز 10 و سایر نسخه‌های ویندوز، می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو