مرغ سوخاری خروس؛ بهترین طعم مرغ سوخاری در تهران

مرغ سوخاری خروس؛ بهترین طعم مرغ سوخاری در تهران


منبع: فوت و فن

4

1402/2/14

13:22


اگر شما به مرغ سوخاری علاقه داشته باشید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. رستوران خروس یکی از رستوران‌هایی است که در منو خود انواع مرغ سوخاری را به همراه سس‌های خوشمزه جا داده است.

مرغ سوخاری خروس؛ بهترین طعم مرغ سوخاری در تهران

این روز‌ها بلوار اندرزگو به خاطر وجود کافه‌ها و رستوران‌های متعدد و با کیفیتی که در خود جای داده، بسیار معروف و محبوب شده است. اگر در بلوار اندرزگو چرخی بزنید، کافه‌ها و رستوران‌های رنگارنگ و متنوعی را خواهید دید و احتمالاً اگر جای خاصی را نشناسید، در انتخاب یک کافه یا رستوران دچار سردرگمی خواهید شد.

ما قصد داریم در این مقاله به شما کمک کنیم تا بر حسب سلیقه خود یک رستوران خوب برای صرف غذا یا نوشیدنی پیدا کنید. مثلاً اگر شما به مرغ سوخاری علاقه داشته باشید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. رستوران خروس یکی از رستوران‌هایی است که در منو خود انواع مرغ سوخاری را به همراه سس‌های خوشمزه جا داده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی رستوران خروس و امکانات و ویژگی‌های آن بپردازیم.

خروس؛ مرغ سوخاری بی‌نظیر تهران

 سوخاری کردن مرغ یکی از محبوب‌ترین روش‌های طبخ این غذا به حساب می‌آید که در کشور ما هم مانند بسیاری از کشور‌ها دیگر دنیا طرفداران زیادی دارد. روش کلی تهیه مرغ سوخاری به این صورت است که قسمت‌های مختلف مرغ را با استفاده از چاشنی و ادویه‌های مختلف طعم دار می‌کنند و بعد آن‌ها را با استفاده از پودر سوخاری در روغن سرخ می‌کنند. تقریباً همین روش را برای سوخاری کردن پیاز و قارچ نیز استفاده می‌کنند. این غذاها در رستوران‌ها و در انواع مختلف نیز تهیه می‌شوند.

مرغ سوخاری در رستوران‌ها با ادویه‌ها و روش‌های مختلف طبخ می‌شود. از رستوران‌هایی که در ایران  یکی از بهترین سوخاری‌ها را آماده می‌کند، مرغ سوخاری خروس اندرزگو است. این رستوران در محدوده بلوار اندرزگو واقع شده است و فقط همین یک شعبه را دارد. رستوران خروس اندرزگو تلفن تماس خود را برای سفارش تلفنی راه‌اندازی کرده و شما می‌توانید با این رستوران تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. پیج فست فود خروس نیز در اینستاگرام فعال است و شما می‌توانید به آن سری بزنید.

آدرس: تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، مجتمع پگاه، پلاک ۷۴/۳

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۶۹۲۴۷۳

پیج فست فود خروس: @khoroos.andarzgoo

مرغ سوخاری خروس؛ یکی از بهترین سوخاری‌های شهر تهران.

مرغ سوخاری خروس؛ یکی از بهترین سوخاری‌های شهر تهران.

منو خروس اندرزگو

مرغ سوخاری خروس منو خود را پایه گوشت مرغ تهیه کرده است. در منو خروس اندرزگو گزینه‌های متنوعی مانند مرغ سوخاری اسپایسی، فیله استریپس، بال و ران سوخاری و همچنین قارچ سوخاری به چشم می‌خورد. این موارد در حجم‌های مختلف قابل سفارش هستند و شما می‌توانید تعداد تکه مورد نظرتان را سفارش دهید. این رستوران در کنار سوخاری‌ها، حجم قابل توجهی سیب‌زمینی سرخ‌کرده، نان روگن و سالاد کلم  را نیز سرو می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهم منو سوخاری اندرزگو، تنوع بی‌نظیر سس‌های دست‌ساز آن است. رستوران خروس، انواع سس‌ها مانند سس تند  و شیرین، چیلی، سس ماست و شوید و سس انار را برای سرو با سوخاری‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مرغ سوخاری خروس اندرزگو، از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه برای تهیه غذاهای خود استفاده می‌کند. همچنین در هنگام طبخ برای بهبود طعم سوخاری‌ها از چاشنی‌های مخصوص کمک می‌گیرد.

از نظر قیمت رستوران خروس منصفانه عمل کرده است. منو قیمت خروس اندرزگو با توجه به کیفیت و حجم غذا بسیار مناسب در نظر گرفته شده و برای یک وعده غذای معقول به شمار می‌رود. این در حالی است که اگر کم‌اشتها باشید، حجم سوخاری و سیب‌زمینی به حدی است که برای دو نفر هم کافی باشد.

رستوران خروس انواع مرغ سوخاری را در منو خود جا داده است.

رستوران خروس انواع مرغ سوخاری را در منو خود جا داده است.

محیط و کادر مرغ سوخاری خروس

با وجود فضای ساده و کوچک رستوران خروس، مشتریان زیادی برای صرف غذا یا دریافت سفارش‌های بیرون‌بر به آن مراجعه می‌کنند. با این حال در تحویل سفارش‌ها هیچ کم و کاستی مشاهده نمی‌شود و سفارش‌ها به موقع و بدون تأخیر آماده می‌شوند.

پس اگر قصد سفارش غذا به صورت حضوری یا غیرحضوری از این رستوران را داشته باشید، نگرانی از نظر شلوغی و طولانی بودن آماده شدن سفارش نداشته باشید، چرا که خروس غذای شما را به موقع به دستتان می‌رساند.

رستوران خروس سفارش‌ها را بدون دخالت دست آماده می‌کند.

رستوران خروس سفارش‌ها را بدون دخالت دست آماده می‌کند.

 کادر این رستوران، علاوه بر سرعت عمل در آماده کردن سفارش‌ها، استقبال و پذیرایی محترمانه‌ای از مهمان‌ها به عمل می‌آورند و با سرعت و بدون محدودیت به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهند. مثلاً اگر سس اضافه و یا مخلفات دیگر را درخواست کنید، آن‌ها بدون محدودیت به درخواست شما رسیدگی می‌کنند.

فضای رستوران کاملاً تمیز و بهداشتی است. در هنگام بسته‌بندی و آماده کردن سفارشات از دست استفاده نمی‌شود و شما می‌توانید از بهداشتی و تمیز بودن سفارش خود مطمئن باشید.

مرغ سوخاری خروس در یک‌ کلام

در این مطلب به معرفی رستوران خروس اندرزگو پرداختیم. در یک جمع‌بندی مختصر باید بگوییم که این رستوران یکی  از بهترین مرغ سوخاری‌های سراسر کشور را آماده می‌کند. در منو این رستوران، انواع مرغ سوخاری از فیله تا بال در نظر گرفته شده است.

این رستوران به خاطر کیفیت غذای خود، معمولاً با شلوغی و صف‌های طولانی مواجه است، با این  وجود این موضوع در کیفیت و سرعت آماده شدن سفارش‌ها خللی ایجاد نمی‌کند. علاوه بر سفارش حضوری، امکان سفارش آنلاین از خروس اندرزگو نیز فراهم شده است. سفارش آنلاین غذا https://bia2safa.net/goto/web/url/1228708 مزایای بیشتری نسبت به سفارش حضوری دارد. شما می‌توانید به راحتی و با چند کلیک ساده از رستوران‌های مختلف غذا سفارش دهید.

سفارش آنلاین در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان سفارش غذا را به دست شما می‌رساند. مرغ سوخاری خروس شهرک غرب در منو خود فقط سوخاری‌ها را ارائه می‌کند. اگر تمایل دارید لیست کاملی از انواع فست‌ فودها مانند پیتزا یا پاستا و غیره را برای سفارش در یک منو مشاهده کنید می‌توانید از خرید آنلاین پاستا استفاده نمایید.

این رستوران انواع ساندویچ هایدا، پیتزا و همبرگر را برای مشتریان فراهم می‌کند. اگر تمایل دارید به جای فست فود غذاهای ایرانی و سنتی را سفارش دهید می‌توانید با سفارش آنلاین از رستوران‌ها و تهیه غذاهای مختلف غذا سفارش دهید، یکی از گزینه‌های پیش روی شما میتواند تهیه غذای فارسی باشد که انواع غذاهای سنتی و با کیفیت را به مشتریان ارائه می‌کند‌.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://bia2safa.net/goto/web/url/1228708/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://bia2safa.net/goto/web/url/1228708/

آدرس اینستاگرام : https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://bia2safa.net/goto/web/url/1228708/app

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو