8 فست فود محبوب دنیا

منبع: فوت و فن

5

1402/5/23

07:47


امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین غذاهای دنیا تبدیل شده‌اند. راه اندازی فست فود و یا اخذ نمایندگی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد تبدیل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

8 فست فود محبوب دنیا

در دنیایی که امروز همه چیز در آن با عجله و شتاب پیش می رود و همه ما دائما در حال کار و فعالیت هستیم و ساعات زیادی از زندگی خود را در بیرون از منزل سپری می کنیم ، مانند گذشته دیگر خبری از سفره های بلند نیست. غذا خوردن همه ما با آنچه در گذشته بوده است فرق کرده. امروزه فست فود ها در سرتاسر جهان به محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین غذاهای دنیا تبدیل شده‌اند. راه اندازی فست فود و یا اخذ نمایندگی فست فود به یک کار پر سود و پردرآمد تبدیل شده است و اگر سربچرخانید در همه جا فست فود های پر زرق و برقی را می بینید که مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود هستند.

امروزه فست فود ها در رقابت با یکدیگر هر روز غذاها و خوراکی های جالب تر و خوش مزه تری ارائه می دهند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و مشتریان بیش تری نیز جذب کنند. مانند عطاویچ که سعی می کند با ارائه غذاهای خوشمزه و جدید  با توجه به ذائقه مشتریان غذاهای جدید به منو خود اضافه نماید. عطاویچ با ارائه انواع فست فود از تنوع بالای غذایی برخوردار است.

پیتزا

پیتزا یکی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های فست‌فودی دنیا هست که تقریبا در تمامی کشور‌ها سرو می‌شود. پیتزا برای اولین‌بار در کشور ایتالیا و با مواد ساده مانند پنیر، سس گوجه‌فرنگی، نان و… پخته شد و بسیار موردتوجه قرار گرفت.

یک نان صاف که با سس گوجه فرنگی، پنیر و چاشنی های مختلف پر شده است و درون فر قرار میدهند. پیتزا غذایی مدرن که در ایتالیا اختراع شده و در سراسر جهان دوستش دارند. مشهور ترین دستور پخت ایتالیایی امروزه به یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین فست فود های دنیا تبدیل شده است. شما برای سفارش پیتزا می توانید به سایت عطاویچ مراجعه نمایید.

برای سفارش آنلاین غذا وارد سایت عطاویچ شوید و از بین تنوع زیاد پیتزا ها و سایز های مختلف آن هر آنچه که مورد نیاز شماست را انتخاب کنید.

هات داگ

سوسیس پخته شده در یک نان برش خورده (نان باگت) و با طعم دهنده هایی مانند خردل، کچاپ، پیاز، سس مایونز، طعم و مزه میگیرد،در کنار پنیر و چیلی تهیه شده است. هات‌داگ هم از آن دسته فست‌فود های آمریکایی است که به‌خاطر نان و سوسیس بلندی که با سُس کچاپ یا خردل تزئین شده، معروف است.  قیمت اندک و سهولت خوردن ساندویچ هات‌داگ از جمله دلایل محبوبیت آن است.

اگر قصد سفارش هات داگ از عطاویچ را دارید ما در منو عطاویچ سه نوع هات داگ با نام های : هات داگ کلاسیک ، هات داگ با قارچ و پنیر و ابر هات داگ را داریم.

سیب زمینی سرخ شده

توسط بلژیکی ها اختراع شده ، از قرن ۱۷ یا ۱۸ در بین مردم این غذا محبوب است.

سیب‌زمینی سرخ‌کرده یکی از غذاهای محبوب در کل دنیا به‌شمار می‌رود. سیب‌زمینی سرخ‌کرده هم به‌طور مستقل در کنار نوشابه ترکیبی ایده‌آل است و هم در کنار همبرگر و ساندویچ‌های مختلف خورده می‌شود. سیب زمینی سرخ کرده از خلال‌های سیب زمینی که به شکل نوارهای باریک درآمده‌اند درست می‌شود و در سطح جهان از محبوبیت بالایی برخورددار است. سیب زمینی سرخ کرده یکی از لذیذترین اسنک هایی محسوب می شود که در طول تاریخ وجود داشته و همیشه هم مورد توجه مردم بوده است.

در منو عطاویچ سیب زمینی ها در دسته پیش غذا ها قرار دارند و دارای انواع مختلفی هستند . سیب زمینی ، سیب زمینی و پنیر ، سیب زمینی تنوری با سس قارچ، سیب زمینی تنوری با دیپ پنیر ، سیب زمینی ویژه عطاویچ و پوتین هات داگ انواع مختلف سیب زمینی هستند.

همبرگر

همبرگر دارای انواع مختلفی دارد. یک نوع ساندویچ است که دارای یک یا چند تکه گوشت است که بین دو یا چند نان بریده شده قرار گرفته و با چاشنی ها تزئین شده است. شما می توانید بهترین همبرگر ها را در سایت عطاویچ سفارش دهید.

سفارش آنلاین غذا

عطاویچ با همبرگر های خوشمزه خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. شما می توانید با سفارش همبرگر از سایت عطاویچ، از خوردن یک همبرگر خوشمزه لذت ببرید.

انتخاب کنید

ساندویچ

یک نوع غذا که در آن غذا را در دو یا چند تکه نان میگذارند. ساندویچ یکی از محبوب‌ترین غذاهای دنیاست که انواع مختلفی دارد. ترکیبات مواد در دنیای ساندویچ‌ها هیچ محدودیتی ندارد. به‌طور سنتی، برای تهیه‌ٔ ساندویچ از نان، ژامبون و پنیر استفاده می‌شده است، اما این روزها محتویات ساندویچ‌ها بسیار متنوع شده‌اند.

چیز برگر

همان همبرگر است با یک برش از پنیر ذوب شده ولی بدلیل استقبال زیاد افراد به لیست محبوب ترین ها دست یافته است.

مرغ سوخاری

مرغ سوخاری جای خود را میان محبوب‌ترین غذاهای دنیا باز کرده است. این روزها در رستوران‌ ها، فودکورت‌ ها و فست‌فود ها می‌توان به‌وفور شاهد مشتریانی بود که جعبه‌های مرغ سوخاری را در دست دارند.

این غذا که به عنوان بشقاب اصلی در منوی رستوران های چینی استفاده می شود با ورود به قاره ی آمریکا تا حدی تغییر کاربری داده است و تبدیل به یک پیش غذا شده است. یکی از رسم و رسومات چینی ها این است که این غذا را در مراسم هایی مانند جشن عروسی ها سرو کنند.

سفارش فست فود

این غذای خوشمزه را می توانید در دسته عطا چیکن ها در منو عطاویچ بیابید.

پاستا

پاستا که به کشور ایتالیا برمی گردد نیز جز فست فود های پرطرفدار و محبوب افراد است. پاستا انواع مختلفی مانند پاستا چیکن آلفردو و پاستا بیف آلفردو و انواع مختلفی دارد.

در زندگی امروز فست فود ها به رژیم غذایی ما اضافه شده اند و حذف آنها امکان پذیر نمی باشد. با توجه به اینکه منوی فست فود ، جذاب و رنگارنگ است و طیف وسیعی از خوراکی ها را دربرمی گیرد، گاهی در انتخاب غذای مناسب سردرگم می شویم و بین چند انتخاب میمانیم. این شک و دو دلی فقط مختص شما نیست و بسیاری از ما با این مشکل روبه رو هستیم. پس به شما توصیه می کنیم در انتخاب رستوران مناسب دقت کنید تا غذاهایی با بهترین کیفیت ها و لذیذ ترین طعم ها را بخورید.

علاوه بر غذاهای مطرح شده، عطاویچ خلاقیت بسیاری در زمینه ارائه غذاهای جدید، داشته است که خوشبختانه جز پرطرفدارترین و پرفروش ترین غذاها نیز شده اند.

دسته عطاچیزها که شامل چیزکرانچ و انواع عطاچیزهاست که با سیب زمینی همراه است.

عطاویچ با ارائه بهترین فست فود ها و استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه تمام سعی خود را در ارائه غذایی باکیفیت انجام می دهد. شما می توانید برای سفارش فست فود دلخواه خود به سایت عطاویچ مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو