معرفی انیمه عروس جادوگر باستانی ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

معرفی انیمه عروس جادوگر باستانی ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات


منبع: پلازا

5

1402/2/17

18:46


معرفی انیمه عروس جادوگر باستانی ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

انیمه عروس جادوگر باستانی، یکی از انیمه‌های زیبا و جذاب درام است که در سال ۲۰۲۳ شرکت سازنده آن اعلام کرده است که فصل دوم آن منتشر خواهد شد. با پلازا همراه باشید تا از جدیدترین اخبار این انیمه اگاه شوید.

انیمه Mahoutsukai no Yome بر اساس یک مجموعه مانگای ژاپنی ساخته شده که توسط کوره یامازاکی «Kore Yamazaki» نوشته و تصویرگری شده است. ابتدا یک مجموعه سه قسمتی OVA توسط Wit Studio تولید شد. در پی استقبال شدیدی که از این انیمه شکل گرفت، یک انیمه سریالی از اکتبر 2017 تا مارس 2018 نیز ساخته و منتشر شد. دومین سریال اصلی سه قسمتی OVA توسط استودیو کافکا در سپتامبر 2021 منتشر شد. زمان پخش انیمه عروس جادوگر باستانی نیز توسط همین استودیو در آوریل 2023 اعلام شده است.

در ادامه به معرفی انیمه عروس جادوگر باستانی پرداخته ایم. فصل دوم این انیمه نیز همانند فصل اول آن مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است. با پلازا در بررسی انیمه عروس جادوگر 2 همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه عروس جادوگر 2

فصل دوم انیمه عروس جادوگر باستانی

داستان انیمه عروس جادوگر 2 در ادامه فصل قبلی اتفاق می‌افتد. درواقع، داستان چیس هاتوری «Chise Hatori»، ولگرد جوانی که توسط جامعه طرد شده بود، ادامه خواهد داشت. از آنجایی که کسی از او مراقبت نمی‌کند، تصمیم می گیرد خود را در یک حراجی بفروشد و سپس توسط الیاس آینزورث «Elias Ainsworth»، یک انسان‌نما با قد هفت فوت با جمجمه حیوانی خریداری می‌شود.

تعداد قسمت های انیمه عروس جادوگر باستانی ۲، 12 قسمت 24 دقیقه‌ای است. در آن شاگرد جادوگر چیس هاتوری دعوت می‌شود تا در کالج، یک موسسه آموزشی معتبر جادوگری، ثبت‌نام کند تا به بررسی و جستجوی راهی برای حذف نفرین‌هایی که در دنیا وجود دارد، بپردازد.

با وجود بی‌میلی، شوهرش الیاس اینسورث، این پیشنهاد را می‌پذیرد؛ زیرا معتقد است حضور در مدرسه ممکن است به او کمک کند تا فداکاری خود را به حداقل برساند.

چیس از همان ابتدا توجه همکلاسی‌ها و استادان خود را به خود جلب می‌کند؛ چرا که آن‌ها قبلا هیچ جادویی را عملا از نزدیک ندیده بودند. با این حال، یک توطئه شوم در پشت پرده‌های این کالج در حال شکل‌گیری است و جادوگر جوان باید به سختی تلاش کند تا بفهمد که چه کسی دوست یا دشمن است. سختی‌هایی که او در این راه می‌کشد و درگیری‌هایی که در فهمیدن این توطئه با دیگر اعضای کالج پیدا می‌کند، ماجراهای بسیار پیچیده‌ای را رقم خواهد زد.

ژانر انیمه عروس جادوگر باستانی فانتزی تاریک، رازآلود و ماوراطبیعی است و در کنار آن رابطه چیس و الیاس سبب می‌شود صحنه‌های درام زیبایی را نیز در آن ببینیم. فداکاری‌هایی که چیس در حق الیاس انجام می‌دهد و شعله‌های عشقی که کم‌کم در وجود الیاس به زبانه می‌کشند را می‌توان زیباترین صحنه‌های عاشقانه توصیف کرد.

شخصیت های انیمه عروس جادوگر باستانی

شخصیت های انیمه عروس جادوگر باستانی در فصل دو تفاوت چندانی با فصل اول ندارد؛ جز این که فقط چند کاراکتر به آن اضافه شده است. در ادامه به معرفی کاراکترهای انیمه عروس جادوگر 2 خواهیم پرداخت:

چیس هاتوی (Chise Hatori)

معرفی انیمه عروس جادوگر باستانی

یک دختر دبیرستانی و همسر آینده الیاس اینسورث. پدر و برادرش در کودکی خانواده را رها کردند و مادرش جلوی چشمان او خودکشی کرد و باعث شد که او توسط بستگانش طرد شود. چیس ناامید که دیگر هیچ پناهی نداشت، خود را به بردگی فروخت. الیاس نیز به قیمت ۵ میلیون ین او را خریداری می‌کند. الیاس به او درباره قدرت خاص جادوییش می‌گوید.

چیس قادر است که مانند یک آهنربا تمام انرژی‌های جادویی را درون خود بکشاند. اما همین امر سبب می‌شود تا بدنش ضعیف شده و عمر طولانی نداشته باشد. از این رو، الیاس او را با این امید خرید که در حدود سه سال از مرگ زودهنگامش جلوگیری کند. بدن کوچک و شکننده او باعث شد که دیگران او را با نام‌های مستعار رابین و پرنده کوچک صدا بزنند. اکثر اطرافیانش نیز به او هدایایی می‌دهند که جادوی او را سرکوب کند.

چیس پس از اینکه توسط الیاس خریداری شد، شروع به تمرین جادو کرد و متوجه شد که استعداد جادوگری خوبی دارد و می‌تواند جادوهای ساده دیگر را انجام دهد.

الیاس آینزورث (Elias Ainsworth)

 بررسی انیمه عروس جادوگر 2

در انیمه عروس جادوگر باستانی می‌توانید الیاس را با نام‌های دیگری همچون «Pilum Muralis» به معنی به‌روشنی نیزه دیوار، فرزند خارها و جادوگر خار نیز بشناسید. او استاد و نامزد چیس بوده و زمانی نزد استاد لیندنباوم «Lindenbaum» شاگردی کرده است. هیچکس نمی‌داند که الیاس در واقع کیست و یا چه موجودی است. این که چگونه به وجود آمده نیز یک راز است.

در مانگا و سریال به این اشاره می‌شود که او از سایه‌های جنگل به دنیا آمده است. اما ویژگی‌های انسانی او نشان می‌دهد که او قبلا جادوگری خبره در استفاده از جادوی سیاه بوده است. برخی می‌گویند در نتیجه استفاده از همین جادوی سیاه انسانیت و خاطرات خود را از دست داده است.

گاهی اوقات، او از طلسم‌های خاصی استفاده می‌کند تا ظاهر حیوانی خود را پنهان کند و ظاهری مشابه با افرادی که می‌شناسد یا می‌بیند به خود بگیرد. هنگامی که عصبانی می‌شود، شکل هیولایی‌تری به خود می‌گیرد که از قسمت‌های مختلف حیوانات تشکیل شده است؛ مانند دم ماهی، بال یا بدن مار.

راث (Ruth)

زمان پخش انیمه عروس جادوگر باستانی

راث با چیس آشنایی خاصی دارد. او در اصل یک سگ نگهبان قبرستان بود که دزدان قبر و ارواح شیطانی را از آن‌جا دور می‌کرد. او قبلا اولیسه (Ulysse) نامیده می‌شد و متعلق به ایزابل بود. او در ابتدا خود را یک انسان می‌پندارد و شکل انسانی را حفظ می‌کند تا اینکه بعدها هویت واقعی خود را به یاد می‌آورد. او با چیس پیوند ذهنی دارد و او را مانند خواهر خود دوست دارد.

نقره (silver)

شخصیت های انیمه عروس جادوگر باستانی

صداپیشگی این شخصیت را در انیمه Mahoutsukai no Yome، آیا اندو «Aya Endō» برعهده دارد. او صاحبخانه پری خانه‌ای است که الیاس و چیس در آن زندگی می‌کنند. او که در اصل یک روح بود بود، اما اکنون ظاهر انسانی بیشتری پیدا کرده و کارهای خانه را انجام می‌دهد. او کسی است که بعد از الیاس با جان و دل از چیس محافظت می‌کند. نقره از سیمون کالم «Simon Kalm» کشیش دهکده متنفر است.

آنجلیکا وارلی (Angelica Varley)

کاراکترهای انیمه عروس جادوگر 2

در انیمه عروس جادوگر 2 آنجلیکا یکی از آشنایان قدیمی الیاس بوده که یک جادوگر و همانند پدرش یک متخصص و فروشنده صنایع دستی است. با وجود اینکه پدرش جادوگر بود، آنجلیکا نمی‌توانست مستقیما راه و روش جادوگری او را بیاموزد. او سخت کار کرد تا روش خود را برای اجرای جادو پیدا کند. او بعدها ازدواج کرد و صاحب دختری به نام آلثا شد. در فصل دوم انیمه عروس جادوگر باستانی می‌توانید با ویژگی‌های شخصیتی او بیشتر آشنا شوید.

امتیازات انیمه عروس جادوگر ۲

تعداد قسمت های انیمه عروس جادوگر باستانی

انیمه Mahoutsukai no Yome از زمان انتشار فصل اول تا کنون، توانسته امتیازات و نمرات خوبی را از آن خود کند. امتیازات انیمه عروس جادوگر گواه این هستند که این انیمه بسیار مورد توجه و تحسین مخاطبین قرار گرفته است. در نقد انیمه عروس جادوگر می‌توانید دریابید که اکثر منتقدین آن را به یک درام تاریک تشبیه کرده‌اند. الیاسی که خوی حیوانی دارد با ورود دختر جوان و ضعیفی به زندگیش، به طور کامل تغییر می‌کند.

همه این‌ها سبب شده تا انیمه عروس جادوگر 2 نیز همانند فصل اول، امتیازات خوبی را به دست آورد. انیمه عروس جادوگر باستانی در سایت MyAnimeList امتیاز 8.13 و در سایت محبوب IMDB نیز امتیاز 7.7 را از آن خود کرده است.

کلام آخر

در زیبایی انیمه Mahoutsukai no Yome شکی نیست! تغییر سبک و زندگی الیاس و چیس در کنار هم و همچنین تلاش چیس برای اثبات کردن خود، ماجراهایی را به وجود می‌آورد که می‌تواند هر مخاطبی را به سمت خود جلب کند. با دیدن تریلر انیمه عروس جادوگر 2 می‌توانید به این موضوع پی ببرید. پس اگر این انیمه را تاکنون ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم وقت را از دست نداده و دانلود انیمه عروس جادوگر 2 را به تعویق نیاندازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو