ویدیو : حرکت عجیب رونالدو با حامل برانکارد

منبع: فیگار

5

1402/2/21

12:38


به تازگی ویدیویی از حرکت عجیب رونالدو با حامل برانکارد در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا حواشی زیادی را برای این بازیکن بزرگ فوتبال داشته است.

ویدیو : حرکت عجیب رونالدو با حامل برانکارد

به تازگی ویدیویی از حرکت عجیب رونالدو با حامل برانکارد در رسانه های مجازی منتشر شده است. گویا حواشی زیادی را برای این بازیکن بزرگ فوتبال داشته است.

ویدیوی جدیدی از عصبانیت رونالدو از حامل برانکارد در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده که بسیار عجیب است. رفتار بد کریستیانو رونالدو با حامل بانکارد مورد توجه بسیاری از کابران فضای مجازی قرار گرفت. در ادامه ویدیویی از خشم رونالدو برای حمل کننده برانکارد خواهیم دید.

حرکت عجیب رونالدو با حامل برانکارد

اوضاع این روزها بر وفق مراد رونالدو و تیمش پیش نمی‌رود. فوق ستاره پرتغالی نتوانست در دیدار اخیر برابر الخلیج کاری از پیش ببرد و تیم پرستاره النصر، برابر یکی از تیم های قعرجدولی لیگ عربستان، با تساوی یک – یک متوقف شد تا عملا از کمترین شانس ممکن برای قهرمانی برخودار باشند.

در پایان این دیدار، ویدیویی از عصبانیت کریستیانو رونالدو در پایان مسابقه منتشر شد. جایی که یکی از عوامل تیم رقیب قصد داشت با ستاره پرتغالی النصر عکس یادگاری بگیرد ولی این درخواست با واکنش خوبی از سوی کریستیانو همراه نشد و او دست فرد درخواست کننده برای سلفی را با عصبانیت پس زد و حاضر به گرفتن عکس یادگاری نشد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از رفتار بد کریستیانو رونالدو با حامل بانکارد را ببینید:

عصبانیت رونالدو از حامل برانکارد

در این ویدیو، خالد السمیری بازیکن تیم الخلیج در محوطه جریمه خودی دچار آسیب دیدگی شده و روی زمین افتاده است. پس از حضور خودروی حمل بازیکنان مصدوم در محل مورد نظر، مشخص شد که خالد السمیری مشکل خاصی ندارد و از جایش برخاست.

این صحنه با خشم کریستیانو همراه شد. او با حرکات دست به خودرو اشاره کرد که سریعا زمین بازی را ترک کند. اما زمانیکه بازیکن الخلیج برای نشستن روی برانکارد اقدام کرد، رونالدو به زور زیر بغل خالد السمیری را گرفت و او را روی صندلی ویژه نشاند و سریعا از راننده خواست به خارج از زمین منتقل شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو