ویدیو : اظهارات علی ضیا در مورد اخراجش از صدا و سیما

منبع: فیگار

3

1402/2/22

01:08


به تازگی ویدیویی از اظهارات علی ضیا در مورد اخراجش از صدا و سیما در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را در پی داشته است.

ویدیو : اظهارات علی ضیا در مورد اخراجش از صدا و سیما

به تازگی ویدیویی از اظهارات علی ضیا در مورد اخراجش از صدا و سیما در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را در پی داشته است.

جدیدا ویدویی از اظهاراتی در مورد اخراج از کار علی ضیا در رسانه ها منتشر شده است. گویا واکنش تند علی ضیا به اخراجش سر صدای زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است. در ادامه ویدویی از حرف های علی ضیا درباره اخراجش از صدا و سیما خواهیم دید.

اظهارات علی ضیا در مورد اخراجش از صدا و سیما

علی ضیا مجری مشهور تلویزیون با انتشار ویدئویی تازه در صفحه اینستاگرام خود، حرف های عجیبی را به زبان می‌آورد. علی ضیا که حدود 6 ماه است از برنامه سازی در تلویزیون محروم شده است. بیشتر وقت اش را صرف ورزش می کند.

علی ضیا در کنار ورزش کردن نیز، روی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی تمرکز دارد. اما هنوز چیزی درباره زمان پایان ممنوع الکاری اش بر زبان نیاورده است. برخی فعالان رسانه ای نیز معتقدند که تلویزیون فعلا میلی به همکاری با او ندارد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرف های علی ضیا درباره اخراجش از صدا و سیما را ببینید:

 اظهاراتی در مورد اخراج از کار علی ضیا

علی ضیا یکی از مجریان برتر و محبوب کشورمان است او در 10 سال اخیر توانسته حضوری متداوم داشته باشد او را در نوروز 96 در برنامه سه ستاره با رای مردم به عنوان سه مجری برتر 20 سال اخیر انتخاب شد که افتخار بسیار زیادی برای این مجری می‌باشد.

علی ضیا با “ویتامین 3” و “فرمول یک” توانست به شهرت و محبوبیت دست پیدا کند او کار خود را با رادیو آغاز کرد او سه سال از کاشان تا تهران سفر میکرد که فقط در رادیو جوان برای چند ثانیه ساعت رسمی کشور را اعلام میکرد و مجبوبر بود مجددا به کاشان برگردد او سه مدت سه سال فقط این وظیفه را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو