پست برق کاخ مروارید به زودی نصب می شود

منبع: همگردی

3

1402/2/24

15:09


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشهای منتشر شده، پست برق کاخ مروارید به زودی نصب می شود.

مهرداد کیانی، شهردار کرج اظهار کرد: استفاده از فضاهای سبز شهری و پارک ها یکی از حقوق شهروندان است که باید زیرساختها و امکانات اولیه برای حضور خانواده ها در این فضاها ایجاد شود تا شهروندان بتوانند با آرامش و بدون دغدغه، ساعات خوبی را در پارکها سپری کنند.

وی افزود: با فرا رسیدن فصل تابستان فرصت بیشتری برای حضور شهروندان و خانواده ها جهت تفریح و گذران اوقات فراغت در پارکها و بوستانهای شهر فراهم می شود که باید برای جلب رضایت شهروندان مشکلات و معایب پارکها برطرف شود.

کیانی به رفع نواقص و مشکلات موجود در روشنایی پارکها اشاره کرد و افزود: به منظور رفع موانع شبکه و انشعاب برق بوستانها و مشکلات موجود هماهنگی های لازم با شرکت توزیع برق استان البرز انجام شده است.

شهردار کرج از نصب پست برق کاخ مروارید در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: کاخ مروارید با دارا بودن فضای سبز وسیع و دریاچه بزرگ و تفریح قایق سواری، امکان گردش و اوقات خوش را برای کودکان و خانواده ها فراهم آورده و اکنون با تلاش های چهار ساله مدیریت شهری کرج در صیانت از درختان و احیای فضای سبز آن، شاهد استقبال شهروندان و بازدید از این مجموعه هستیم.

کیانی ساماندهی مبلمان و استانداردسازی وسایل بازی، بهسازی، ساماندهی، رفع نواقص و تجهیز پارکها و بوستانهای شهری را از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: رسیدگی به بوستانهای سطح شهر در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهر می تواند آرامش روانی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

پست برق کاخ مروارید به زودی نصب می شود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو