سوتی جو بایدن در ژاپن [+ویدیو]

منبع: فیگار

4

1402/2/30

12:35


پس از اینکه جو بایدن در ژاپن حاضر شد و در این کشور نشستی را برگزار کرد، ویدئویی مبنی بر سوتی جو بایدن در ژاپن به انتشار رسید که بازتاب…

سوتی جو بایدن در ژاپن [+ویدیو]

پس از اینکه جو بایدن در ژاپن حاضر شد و در این کشور نشستی را برگزار کرد، ویدئویی مبنی بر سوتی جو بایدن در ژاپن به انتشار رسید که بازتاب فراوانی داشت.

اخیراً فیلم گاف جدید بایدن تحت عنوان سوتی دادن بایدن در کشور ژاپن به انتشار رسیده که بازتاب‌های گسترده‌ای را به همراه داشت و حواشی زیادی را برای این رئیس جمهور، تراشید.

ویدیوی سوتی بایدن در نشست ژاپن در برخی از کشورهای غربی و شرقی سوژه واقع شده و برخی از کشورها نیز از این ویدئو، سوءاستفاده کردند.

سوتی جو بایدن در ژاپن

سوتی جو بایدن در ژاپن

سوتی دادن بایدن در کشور ژاپن

بایدن در جلسه با مقامات ژاپن و در حاشیه اجلاس گروه G7 در حالی از رئیس‌جمهور ژاپن تشکر کرد که در ژاپن مقام نخست‌وزیری وجود دارد. رئیس‌جمهور آمریکا در حالی وارد ژاپن شد که مشاور امنیت ملی‌اش گفته است واشنگتن برای بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی در سال ۱۹۴۵ عذرخواهی نخواهد کرد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به وقت محلی در کاخ سفید  با استقبال از فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن گفت که آمریکا به صورت جدی به اتحاد خود با ژاپن متعهد است و در عین حال از افزایش تاریخی بودجه نظامی ژاپن استقبال می‌کند.

سوتی جو بایدن در ژاپن

در ادامه می‌توانید ویدیوی سوتی بایدن در نشست ژاپن را ببینید:

وی در طی یک جلسه توجیهی در هواپیمای ریاست جمهوری که برای شرکت در نشست گروه هفت عازم ژاپن بود، خاطرنشان کرد که بایدن همراه با دیگر رهبران گروه هفت در تعدادی از رویدادهای دیگر شرکت می‌کند و ادای احترام می‌کند اما از نظر رئیس جمهور این “یک لحظه دوجانبه” نبود.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی نیز گفت:

رئیس‌جمهور قصد دارد از بنای یادبود بازدید کند و به بی‌گناهانی که در بمب اتمی پرتاب شد در هیروشیما کشته شدند، ادای احترام کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو