معرفی سریال The Idol؛ داستان، بازیگران و تاریخ پخش

منبع: فوت و فن

4

1402/3/6

16:29


اگر از طرفداران سریال سرخوشی (Euphoria) هستید و دوست دارید تا قبل از پخش سومین فصل از این سریال محبوب شبکه اچ‌بی‌او به تماشای سریالی مشابه بنشینید، پس سریال تازه شبکه اچ‌بی‌او یعنی سریال آیدل (The Idol) می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

معرفی سریال The Idol؛ داستان، بازیگران و تاریخ پخش

اگر از طرفداران سریال سرخوشی (Euphoria) هستید و دوست دارید تا قبل از پخش سومین فصل از این سریال محبوب شبکه اچ‌بی‌او به تماشای سریالی مشابه بنشینید، پس سریال تازه شبکه اچ‌بی‌او یعنی سریال آیدل (The Idol) می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. این سریال توسط سم لوینسون، ایبل تسفی و رضا فهیم خلق شده و داستان رهبر یک فرقه مدرن را دنبال می‌کند که وارد یک رابطه پیچیده با یک آیدل پاپ در حال مشهور شدن می‌شود.

ساخت سریال «آیدل» در سال ۲۰۲۱ میلادی اعلام شده بود و خواننده مشهور د ویکند اعلام کرد که در تهیه و تولید این سریال نقش خواهد داشت. در ابتدا قرار بود که امی سایمتز سکان ساخت این سریال را در دست داشته باشد و همه قسمت‌ها را کارگردانی کند اما بعداً وی از این پروژه کنار رفت و پس از وی، سم لوینسون سکان ساخت آن را در دست گرفت. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این سریال، داستان، بازیگران و تاریخ پخش آن آشنا شوید.

داستان سریال The Idol

با اینکه هنوز خلاصه داستان رسمی برای سریال «آیدل» از سوی شبکه اچ‌بی‌او منتشر نشده اما جزئیاتی از این سریال مشخص شده‌اند. این سریال بر محوریت یک خواننده پاپ زن به نام جوسلین است که دچار یک حمله عصبی می‌شود و همین نیز آخرین تور خوانندگی وی را از مسیر خودش خارج می‌کند.

او که مصمم است تا جایگاه خودش را به‌عنوان جذاب‌ترین ستاره پاپ در آمریکا به دست بیاورد، ‌همچنان به پیشرفت خودش ادامه می‌دهد. با این حال، شروع رابطه او با یک مالک کلاب مرموز در لس‌آنجلس به نام تدروس که رهبر یک فرقه نیز است، باعث می‌شود تا شور و اشتیاق وی دوباره شعله‌ور شود.

بازیگران سریال The Idol

لیلی رز دپ در سریال «آیدل» نقش جوسلین را ایفا می‌کند. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی خودش در نقش ایسادورا دونکان در سریال درام و تاریخی رقاص (The Dancer) محصول سال ۲۰۱۶ میلادی شهرت دارد. او همچنین حضور در فیلم‌هایی همچون فیلم شاه (The King) محصول سال ۲۰۱۹ و فیلم مسافران (Voyagers) محصول سال ۲۰۲۱ میلادی را در کارنامه خودش دارد.

خواننده و آهنگ‌ساز برنده جایزه گرمی یعنی ایبل تسفی که بیشتر با نام د ویکند شهرت دارد، در سریال «آیدل» نقش تدروس را ایفا می‌کند. این اولین حضور این بازیگر در هالیوود نیست و او قبلاً در فیلم جواهرات تراش نخورده (Uncut Gems) محصول سال ۲۰۱۹ میلادی حضور داشته است.

یکی دیگر از خواننده‌هایی که در سریال «آیدل» حضور خواهد داشت، تروی سیوان است که همانند د ویکند، اولین تجربه حضورش در دنیای فیلم و سریال نیست. او قبلاً در فیلم خاستگاه ایکس من: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) محصول سال ۲۰۰۹ میلادی نقش ولورین جوان را بازی کرده بود. او همچنین در سه‌گانه سینمایی Spud نیز نقش‌آفرینی کرده است.

برنده جایزه امی دن لوی نیز که بیشتر برای نقش‌آفرینی در نقش دیوید رز در سیتکام شتز کریک (Schitt’s Creek) شهرت دارد، قرار است در سریال «آیدل» نقش‌آفرینی کند. سوزان سان دیگر بازیگر این سریال تازه به شمار می‌رود که بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم کمدی تلخ موشک قرمز (Red Rocket) محصول سال ۲۰۲۱ میلادی شهرت دارد. از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال «آیدل» حضور دارند نیز می‌توان به جنی روبی جین، موزس سومنی، جین آدامز، الی راث، ریچل سنوت، هری نف، داوین جوی رندولف، هنک آزاریا و مایک دین اشاره کرد.

سریال The Idol چند قسمت دارد؟

سریال «آیدل» به طور کلی ۶ قسمت دارد و هر کدام از این قسمت‌ها نیز نهایتاً یک ساعت زمان دارند و این به معنای آن است که سریال زمان کافی برای بازگو کردن یک داستان تأثیرگذار را در اختیار دارد.

تاریخ پخش سریال The Idol

شبکه اچ‌بی‌او قصد دارد تا پخش سریال «آیدل» را از تاریخ ۴ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲) شروع کند و به‌صورت هم‌زمان نیز آن را روی سرویس آنلاین مکس عرضه کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو