انگلیسی خواندن سیاوش قمیشی در کنسرت [+ویدیو]

منبع: فیگار

4

1402/3/9

10:33


به تازگی، ویدئویی مبنی بر انگلیسی خواندن سیاوش قمیشی در کنسرت در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

انگلیسی خواندن سیاوش قمیشی در کنسرت [+ویدیو]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر انگلیسی خواندن سیاوش قمیشی در کنسرت در فضای مجازی به انتشار رسیده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

به تازگی، ویدئویی از کنسرتی قدیمی، تحت عنوان آهنگ انگلیسی سیاوش قمیشی به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های زیادی را در فضای مجازی، تحت عنوان کنسرت انگلیسی سیاوش قمیشی منتشر شده است.

این کنسرت زیبا که مربوط به چند سال پیش است، خواندن آهنگ ری چارلز توسط سیاوش قمیشی را به همراه دارد که یکی از زیباترین قطعات این خواننده است.

انگلیسی خواندن سیاوش قمیشی در کنسرت

آهنگ انگلیسی سیاوش قمیشی

سیاوش قمیشی، در رابطه با این موسیقی و اجرای آن در کنسرت می‌گوید:

قدیم‌ترها؛ سال 66، 67، ما یک بند داشتیم که در لندن در کلاب‌ها موسیقی می‌نواختیم. من خواننده ارکستر بودم و بقیه بچه‌ها انگلیسی بودند. یک آهنگی بود که آن دوران خیلی دوست داشتم و زیاد آن را می‌خواندم. چون انگلیس بود، این آهنگ زبان فارسی ندارد. می‌خونم براتون چون خودم خیلی دوستش دارم. شما هم ایشالا دوستش داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی لو رفته اجرای بهرام افشاری از سیاوش قمیشی !

و پس از بیان این سخنان، او آهنگ ری چارلز را برای طرفداران خود خواند و مورد استقبال شدیدی نیز قرار گرفت.

کنسرت انگلیسی سیاوش قمیشی

در ادامه می‌توانید خواندن آهنگ ری چارلز توسط سیاوش قمیشی را ببینید:

سیاوش قمیشی متولد ۲۱ خرداد ۱۳۲۴ در اهواز موسیقی‌دان، آهنگساز، خواننده و ترانه‌سرای ایرانی ساکن لس آنجلس است. سیاوش قمیشی تاکنون ۱۸ آلبوم رسمی موسیقی و ۲۵ تک آهنگ و یک موسیقی فیلم منتشر کرده است.

او تاکنون آهنگ‌های موفق بسیاری را برای خوانندگان پاپ ایرانی ساخته‌است و نخستین هنرمند ایرانی است که توانسته‌است برای یک آهنگ، هر چهار بخش اصلی آن یعنی ترانه، آهنگ، تنظیم و خوانندگی را خود به تنهایی انجام بدهد. او به عنوان پایه‌گذار سبک موسیقی ترنس در ایران شناخته می‌شود. او در میان هوادارانش به مرد بارانی مشهور می‌باشد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو