دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۶ شانزدهم قسمت 16 (آپارات و ویدائو)

منبع: شبونه

3

1402/3/12

18:45


قسمت 16 سریال رهایم کن منتشر شد سریال رهایم کن یکی از بهترین سریالهای شبکه نمایش خانگی بوده که موفق شده بیننده های زیادی را به دست آورد هوتن شکیبا و محسن تنابنده نشان داده اند که میتوانند در هر فیلم و سریالی درخشش خیره کننده ای داشته باشند. به شما پیشنهاد میکنیم که قسمت …

دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۶ شانزدهم قسمت 16 (آپارات و ویدائو)

قسمت 16 سریال رهایم کن منتشر شد سریال رهایم کن یکی از بهترین سریالهای شبکه نمایش خانگی بوده که موفق شده بیننده های زیادی را به دست آورد هوتن شکیبا و محسن تنابنده نشان داده اند که میتوانند در هر فیلم و سریالی درخشش خیره کننده ای داشته باشند.

به شما پیشنهاد میکنیم که قسمت 16 رهایم کن را از دست ندهید چرا که اتفاقات هیجان انگیزی در ان رخ خواهد داد.

دانلود قسمت 16 رهایم کن

شهرام شاه حسینی به عنوان دومین سریالی در نمایش خانگی ساخته است و نسب به «می‌خواهم زنده بمانم» حرکتی رو به جلو داشته است، اگرچه این بار اتفاقات قصه‌اش در گذشته و قبل از انقلاب است.

برخی ها معتقدند در راستای الگو گیری این مجموعه‌های نمایشی از سریال‌های درام ترکیه‌ای و روایت داستان حول محور عشق‌های چندگانه و مثلثی با تم خیانت که اساساً مغایر با آداب و فرهنگ اسلامی و عرفی جامعه‌ ماست حالا سریال «رهایم کن» داغ ترین اثری است که بن مایه داستان به اصطلاح عاشقانه آن رقابت عشقی میان دو برادر خانزاده بر سر یک دختر است.

برعکس بسیاری از سریال‌های نمایش خانگی تکلیف فیلمنامه‌نویسان رهایم کن با خودشان مشخص است و می‌دانند که می‌خواهند چه بگویند و برای همین هم نقطه هدف را مشخص کرده و بدون به حاشیه رفتن به طرف آن می‌روند. حال این هدف برای هر کدام از شخصیت‌ها به گونه‌ای تعریف می‌شود و اتفاقا در نقاط برخورد تقابل و همراهی آنها با همدیگر است که جذابیت و تعلیق داستان را شکل می‌دهد.

دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۶ شانزدهم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو