دانلود کامل سریال رهایم کن قسمت ۱۳ سیزدهم قسمت 13 (آپارات و ویدائو)

منبع: شبونه

4

1402/2/22

16:27


قسمت 13 سیزدهم سریال رهایم کن منتشر شد سریال محبوب شبکه نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی که امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ عررضه شد داستان جذاب سریال رهایم کن درباره دو برادر بوده که به دلیل رابطه با مارال به جان یکدیگر افتاده و دشمنی بین آنها به وجود می آید حاتم و …

قسمت 13 سیزدهم سریال رهایم کن منتشر شد سریال محبوب شبکه نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی که امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ عررضه شد داستان جذاب سریال رهایم کن درباره دو برادر بوده که به دلیل رابطه با مارال به جان یکدیگر افتاده و دشمنی بین آنها به وجود می آید حاتم و هاتف دو برادر بوده که برای به دست آوردن مارال با یکدیگر دشمنی پیدا می کنند.

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۳ سیزدهم قسمت 13 (آپارات و ویدائو)

قسمت 13 سیزدهم سریال رهایم کن

دانلود قسمت 13 با لینک مستقیم

بازیگران نقش هاتم و هاتف را محسن تنابنده و هوتن شکیبا بازی می کنند سریال رهایم کن توسط آقای سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی نویسندگی شده است و مجید مولایی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد سریال رهایم کن جمعه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلیمو پخش میشود علاقه مندان به سریال می‌توانند رهایم کن را تماشا کنند.

«رهایم کن» جدیدترین ساخته کارگردان سریال‌های موفق وپربیننده ای چون«همه چیز آنجاست» و «هشت و نیم دقیقه» است که به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو در حال پخش است. شاه حسینی بعد از سریال نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» که با فرمول همین عشق مثلثی توانست نظر نسبی مخاطبان را جذب نماید، دوباره داستانی را در دهه ۵۰ با محوریت همین موضوع کلیشه‌ای ساخته است.

در حقیقت «رهایم کن» با سوء استفاده از فضای بی در و پیکر نمایش خانگی هر محتوای مبتذلی را به خورد مخاطب می‌دهد و تا به امروز حواشی بسیاری داشته است. از نمایش بالاتنه برهنه شخصیت هاتف تا سکانس قبیحی که اشارات کم و بیش مستقیمی به رابطه جنسی افسانه و بهرام دارد.

«رهایم کن» از یکسو ناهنجاری‌های اخلاقی چون روابط نامشروع، تجاور، خیانت، شرب خمر و…. را بازنمایی و عادی سازی می‌کند و از سوی دیگر تیشه به ریشه بنیان خانواده می‌زند؛ یادمان بیاید دیالوگ‌های هاتف به افسانه را که مدام راه رسیدن به آرزو را بریدن از خانواده می‌داند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو