دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۰ دهم قسمت 10 (آپارات و ویدائو)

منبع: شبونه

3

1402/2/2

02:34


قسمت دهم سریال رهایم کن منتشر شد می توانید در این صفحه کیفیت های مختلف قسمت دهم سریال رهایم کن را تماشا کنید سریالی که در آن بازیگرانی شناخته شده همچون محسن تنابنده و هوتن شکیبا بازی می‌کنند. قسمت دهم سریال رهایم کن دانلود با لینک مستقیم این سریال در شبکه نمایش خانگی بیننده های …

قسمت دهم سریال رهایم کن منتشر شد می توانید در این صفحه کیفیت های مختلف قسمت دهم سریال رهایم کن را تماشا کنید سریالی که در آن بازیگرانی شناخته شده همچون محسن تنابنده و هوتن شکیبا بازی می‌کنند.

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۰ دهم قسمت 10 (آپارات و ویدائو)

قسمت دهم سریال رهایم کن

دانلود با لینک مستقیم

این سریال در شبکه نمایش خانگی بیننده های زیادی را به دست آورد اگر این سریال را دنبال می کنید پیشنهاد می کنیم که قسمت 10 رهایم کن را در این صفحه دانلود و در کنار خانواده تماشا کنید سریالی که داستان بسیار مهیج و جذابی دارد

داستان سریال

داستان سریال رهایم کن درباره دو برادر یک خانواده به نام های حاتم و هاتف میباشند بازیگر نقش حاتم محسن تنابنده و بازیگر نقش هاتف هوتن شکیبا است هاتف در تهران زندگی می کند اما حاتم در روستایی به نام سیاهرود زندگی کرده و همسرش را به طرز مشکوکی چندین سال پیش از دست داده است و اما اهالی روستا او را مقصر مرگ همسرش می دانند.

حاتم برای فرزندش یک پرستار به نام مارال می گیرد و کم کم عاشق مارال میشود بعد از مدتی مارال متوجه می‌شود که جان برادرش یونس با بازی یوسف تیموری در خطر است از حاتم طلب کمک می کند حاتم برای کمک به مارال اقدام کرده اما متوجه می‌شود که دست برادر خودش یعنی هاتف در کار است درگیری حاتم و هاتف دو برادر بر سر ما جرای برادر مارال داستان سریال را شکل میدهد.

رهایم کن سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد. محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران این مجموعه هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو