دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۲ دوازدهم قسمت 12 (آپارات و ویدائو)

منبع: شبونه

4

1402/2/16

10:05


قسمت 12 سریال رهایم کن منتشر شد و دوستداران این سریال میتوانند قسمت دوازدهم رهایم کن را دانلود و تماشا کنند. داستان هیجان انگیز رهایم کن توانسته مخابان زیادی را به دست اورد هوتن شکیبا و محسن تنابنده در این سریال یکی از بازی های بی نظیر خود را به نمایش گذاشتند و توانستند سریال …

قسمت 12 سریال رهایم کن منتشر شد و دوستداران این سریال میتوانند قسمت دوازدهم رهایم کن را دانلود و تماشا کنند.

دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۲ دوازدهم قسمت 12 (آپارات و ویدائو)

داستان هیجان انگیز رهایم کن توانسته مخابان زیادی را به دست اورد هوتن شکیبا و محسن تنابنده در این سریال یکی از بازی های بی نظیر خود را به نمایش گذاشتند و توانستند سریال مهیجی را در مقابل دوربین به نمایش دربیاورند.

قسمت 12 سریال رهایم کن

دانلود قسمت 12 با لینک مستقیم

هوتن شکیبا و محسن تنابنده نقش های جدی را بر عهده دارد البته بسیاری از مردم معتقد هستند هوتن شکیبا برای بازی در نقش های طنز تخصص دارد و بهتر است در نقش های طنز نیز بازی کند.

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌ باشد.

همچنین ببینید:

سکانس جنجالی 18+ سریال رهایم کن (رابطه جنسی) +فیلم و واکنش ها

در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌ اند.

خلاصه داستان

داستان دو برادر سیاهرودی به نام «هاتف» و «حاتم» که عضو خانواده سرشناس آن منطقه هستند، در کنار قصه عشق «حاتم» پسر ارشد خانواده به پرستار بچه‌اش، «مارال» آن هم وقتی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابق او در میان اهالی سیاهرود وجود دارد؛ بخشی از داستان «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه حسینی است.

این ماجرا‌ها در جای دیگری با اتفاقاتی که در معدن روستا و متعلق به خاندان نائب سرخی رخ می‌دهد، در نقطه‌ای به هم می‌رسند و با چند خرده داستان دیگر همراه می‌شوند. عشق مشترک دو برادر که مثلثی را شکل می‌دهد هم بخشی از روایتی است که در دل این قصه‌ها رخ داده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو