بیوگرافی مرت رمضان دمیر بازیگر محبوب ترکیه ای

بیوگرافی مرت رمضان دمیر بازیگر محبوب ترکیه ای


منبع: آرگا

3

1402/3/22

11:42


مرت رمضان دمیر بازیگر ترکی سریال معلم، چشم چران عمارت و برهنه است که توانسته در این سریال ها به خوبی دیده شود. در واقع او با بازی در سریال معلم مشهور گردید. در این مطلب شما را با بیوگرافی مرت رمضان دمیر آشنا می نماییم.

مرت رمضان بازیگر ترکی در بیست و پنجم نوامبر ۱۹۹۸ در باکر کوی استانبول ترکیه زاده گردیده است. او که فارغ التحصیل رشته بازیگری است، نخستین تجربه فعالیتش در این عرصه را وقتی ده ساله بود به دست آورد و به خاطر بازی در سریال تلویزیونی معلم توانست شناخته شده و مشهور گردد. در این مطلب شما را با بیوگرافی مرت رمضان دمیر آشنا می کنیم.

بیوگرافی مرت رمضان دمیر بازیگر سریال برهنه

بیوگرافی مرت رمضان دمیر بازیگر نقش آتش در سریال معلم

این هنرمند ترکیه ای که به خاطر بازی در نقش آتش در سریال تلویزیونی معلم دیده و به شهرت رسید در روستای شیله ناحیه باکر کوی استانبول – ترکیه بعنوان پنجمین فرزند متولد شده که ۴ برادر بزرگتر از خودش دارد. پدر او تاجر و مادر وی خانه دار بوده است. این هنرمند پس از اتمام تحصیلات متوسطه اش از شیله برای رسیدن به هدف هایش رفت. او همچنین از بازیگران سریال چشم چران عمارت، سریال بشقاب پرنده، سریال برهنه، سریال زمان مرگ است.

بیوگرافی مرت رمضان دمیر بازیگر سینما و تلویزیون

زندگینامه مرت رمضان دمیر از آغاز تا شهرت

آشنایی با زندگینامه مرت رمضان دمیر

از رویای بازیگری تا تحقق آن

نخستین بار وقتی هفده ساله بود، در ذهنش تصمیم به هنرپیشه شدن گرفت. آن دوره وی با برادر خود که در دانشگاه دنیزنی محصل بود، زندگی می نمود، مرت رمضان دمیر در آن هنگام نمایشنامه خوانی انجام می داد و نقش آفرینی می کرد. بعد از نام نویسی در آژانس بازیگری یاسمین اوزبودن، تحصیلاتش در مقطه متوسطه تمام شد و برای یک مدت مشغول به تحصیل در دانشگاه دنیزلی در رشته بازیگری گردید.

در ۲۰۰۸ در سریال تلویزیونی خیابان های پشتی با نقش آتش نخستین بار مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و با این بازی قدم در عرصه بازیگری نهاد. بعد در ۲۰۱۷ در سریال تلویزیونی فضیلت خانم و دخترانش حضور یافت، در ۲۰۲۰ هم با نقش «جم» در سریال تلویزیونی برهنه ایفا نمود. او در سریال فضیلت خانم و دخترانش با نازال کسال، دنیز بایسال، افرا ساراچ اوغلو، چاعلار ارطغرل، تولگا گلوچ، ادریس نبی تاکسان همبازی بود.

زندگینامه مرت رمضان دمیر از آغاز تا شهرت

بیوگرافی مرت رمضان دمیر بازیگر موفق ترکی

آشنایی با زندگینامه مرت رمضان دمیر

زندگینامه مرت رمضان دمیر و معرفی آثار بازیگری او

مشهور شدن با سریال معلم

در ۲۰۲۰ به جمع بازیگران سریال تلویزیونی معلم پیوست و با نقش آتش در آن بازی کرد که موجب به شهرت رسیدن وی گردید. یکسال بعد هم در سریال تلویزیونی قیام عثمان نقش آفرینی کرد. سپس یکسال بعد یعنی در ۲۰۲۲ در مجموعه تلویزیونی شاه ماهی با نقش فریت مقابل دوربین رفت.

در ۲۰۱۵ بود در فیلمی به اسم «آسکوپات» نخستین بار مقابل دوربین سینما قرار گرفت، او در این سریال با بازیگرانی مانند کانسو توسون، اوشان چاکیز، داملا سونمز همبازی بود. بعد در ۲۰۱۹ در فیلمی به نام «جاسوس استانبول و Uc Harfliler : Adak بازی نمود و در ۲۰۲۲ در فیلم سینمایی «بشقاب پرنده» مقابل دوربین رفت.

مرور زندگینامه مرت رمضان دمیر با عکس

زندگینامه مرت رمضان دمیر از آغاز تا شهرت

بیوگرافی مرت رمضان دمیر بازیگر ترکی موفق

زندگینامه مرت رمضان دمیر و معرفی آثارش

زندگی شخصی

این بازیگر اکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد، اما این طور بیان شده که وی در گذشته دلباخته سرا آریتورک هنرپیشه ترک بوده است، با وجود این ترجیحش حفظ زندگی شخصی و روابطش از رسانه و مردم است که به تازگی اطلاعاتی از زندگی شخصی و روابط او وجود ندارد.

زندگینامه مرت رمضان دمیر از آغاز تا شهرت

آشنایی با زندگینامه مرت رمضان دمیر

دانستنی های جالب درمورد وی

مرت رمضان دمیر در مورد زندگی و احساس و نگرش خود به آن چنین بیان می کند:

«به دنبال استفاده از زندگی خودم هستم و با احساسات و تجربیات جدید هیجان زده می شوم. رضایت در پایان کار و این استفاده از زندگی مرا خوشحال می کند. من فرد احساساتی هستم، اما آدم مالیخولیایی نیستم. می توانم بگویم زندگی اشتیاق من است و در حال توسعه خودم در آن هستم.»

هنرپیشه های محبوب وی لئوناردو دی کاپریو و دنیل دی لوئیس می باشند.

این بازیگر سینما را اولویت خود معرفی می کند که بعد از آن، پخش اینترنتی را به بازی در تلویزیون ترجیح می دهد، زیرا در تلویزیون ملزم به رعایت قانون و حد و حدودی است که در پلتفرم پخش اینترنتی این گونه نیست،

بیوگرافی مرت رمضان دمیر و روابط عاطفی

بیوگرافی مرت رمضان دمیر بازیگر جوان ترک

مرور زندگینامه مرت رمضان دمیر با عکس

معرفی آثار

با وجود اینکه مرت رمضان دمیر بازی در سینما را اولویت خود معرفی کرده و تلویزیون را آخرین اولویتش دانسته است، سابقه بازی هم در سینما و هم در تلویزیون را دارد. در ادامه به معرفی آثار او می پردازیم.

زندگینامه مرت رمضان دمیر و معرفی آثار وی

سینما

  • آسکوپات در سال ۲۰۱۵
  • جاسوس استانبول در سال ۲۰۱۹
  • سه حرف: نذری در سال ۲۰۱۹
  • من تو هستم در سال ۲۰۱۹
  • بشقاب پرنده در سال ۲۰۲۲

تلویزیون

  • خیابان های پشتی در سال ۲۰۰۸
  • فضیلت خانم و دخترانش در سال ۲۰۱۷
  • در صدای تو عشق هست در سال ۲۰۱۹
  • برهنه در سال ۲۰۲۰
  • معلم در سال ۲۰۲۰
  • زمان مرگ در سال ۲۰۲۱
  • چشم چران عمارت در سال ۲۰۲۲- ۲۰۲۳
  • شاه ماران در سال ۲۰۲۳

بیوگرافی مرت رمضان دمیر بازیگر سریال معلم

مرور زندگینامه مرت رمضان دمیر با عکس

زندگینامه مرت رمضان دمیر و معرفی آثار وی

آشنایی با زندگینامه مرت رمضان دمیر

در این مطلب به مرور بیوگرافی مرت رمضان دمیر هنرپیشه ترکی سینما و تلویزیون پرداختیم، امیدواریم مورد توجه و پسندتان واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو