ریل تاندوم باکس بهترین انتخاب برای کابینت آشپزخانه

ریل تاندوم باکس بهترین انتخاب برای کابینت آشپزخانه


منبع: فوت و فن

4

1402/3/24

12:33


زمانی که به عنوان یک کاربر از کابینت استفاده می‌کنید و مواد غذایی و ظروف خود را در آنجا قرار می دهید، ممکن است آنطور که سازندگان کابینت به یراق آن توجه دارند شما به آن دقت نکنید.

ریل تاندوم باکس بهترین انتخاب برای کابینت آشپزخانه

زمانی که به عنوان یک کاربر از کابینت استفاده می‌کنید و مواد غذایی و ظروف خود را در آنجا قرار می دهید، ممکن است آنطور که سازندگان کابینت به یراق آن توجه دارند شما به آن دقت نکنید. هنگام ساخت و تولید انواع کابینت از یراق آلات مختلفی استفاده می شود که قطعاً شما زمان باز کردن درب کشو، کابینت ها و کمد ها، آنها را دیده اید. این یراق‌ها جهت فضا سازی بهتر کابینت و افزایش زیبایی آن هستند. همچنین در بالا بردن کیفیت کابینت ها نیز تاثیر زیادی دارند. ریل کابینت یا سوپرمارکت کابینت، که در ساخت کابینت های لوکس و جدید مورد استفاده واقع می شوند، یکی از انواع این موارد است.

اما موضوع اصلی که ما قصد داریم اینجا به آن بپردازیم در رابطه با ریل تاندوم باکس است که برای کابینت های آشپزخانه یکی از گزینه های مناسب می باشد. در واقع تاندوم باکس جزو نسل جدید ریل کابینت و کشو بوده که بعد از ریل های ساچمه ای، روانه بازار شده اند. با ما باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ریل تاندوم باکس چیست؟

ریل تاندوم باکس یا ریل مخفی بدنه دار، نوع دیگری از ریل تاندوم به شمار می رود که علاوه بر اینکه خود ریل را شامل میشود، بدنه کشو را نیز دربرگیرد. در واقع بدنه ریل های تاندوم باکس در داخل کشوها مثل یک محافظ عمل می کنند و این ویژگی آنها سبب می‌شود تا وسایل داخل کشو به سمت پایین، سرازیر نگردند.

بدنه ریل تاندوم باکس به دو دسته کوتاه تقسیم می شوند. معمولاً از ریل های تاندوم باکس در کشوهای آشپزخانه و کشوی میز تحریر و اداری استفاده زیادی می شود؛ زیرا ریل های تاندوم باکس هنگام نصب کشوها دارای انعطاف بیشتری بوده و در سازه های مربوط به آشپزخانه و طراحی دکوراسیون کاربرد بهتری داشته و زیبایی بیشتری را برای محیط آشپزخانه ارمغان می آورد. به همین دلیل می گوییم که بهترین انتخاب برای کابینت آشپزخانه، استفاده از ریل‌های تاندوم باکس است.

خرید ریل تاندوم باکس

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم تاندوم باکس یا ریل بدنه دار، نسل جدید ریل کابینت و کشو بوده و پس از آنکه ریل های ساچمه ای در بازار عرضه شدند، ریل های تاندوم باکس نیز وارد بازار شده و برای خرید آن تقاضای زیادی وجود داشته است. شما می توانید برای همه ابعاد کشو از این ریل ها استفاده کنید؛ زیرا انواع و اقسام آن در سایزهای مختلف در بازار وجود دارد. لذا در مورد عمق کشو محدودیتی نخواهید داشت. پس از خرید و استفاده از ریل تاندوم باکس در طراحی کشوهای آشپزخانه و غیره، متوجه خواهید شد که این نوع کشوها تحمل وزن بالایی دارند.

در صورتی که میخواهید در دکوراسیون کابینت آشپزخانه‌تان برای ظروف سنگینی مانند قابلمه، یک کشو عمیق و بزرگ در نظر بگیرید، خرید و به کارگیری ریل تاندوم باکس بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. ضمنا برای کارگاه ها و دفترهای اداری نیز میتوانید با توجه به سلیقه‌تان، یکی از مدل‌های این ریل کابینت را نصب کنید. خرید ریل تاندوم باکس مزیت های زیادی دارد. به عنوان مثال، می توانید آن را برای جداسازی فضای داخلی کشو به چند قسمت تقسیم کنید؛ زیرا این ریل ها امکان تجهیز شدن به تقسیم کننده ها را دارند و چون طراحی آرگونومیک خوبی دارند، هنگام حرکت از کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند.

همچنین حرکت ریل های تاندوم باکس با کمترین صدا بوده و فوق العاده روان هستند و شما به راحتی بعد از باز کردن درب کشو، می توانید به تمام نقاط آن دسترسی داشته باشید. طول عمر و دوام این نوع ریل ها بالا بوده و در فضاهای مختلفی به کارگیری می شوند. همچنین راه اندازی و نصب آن ها ساده است و قابلیت نصب سیستم الکترونیکی، هنگام باز شدن کشور را نیز دارد. ضمنا ریل های تاندوم باکس امکان تجهیز شدن کشو به دیواره دوبل فلزی و دیواره های شیشه ای را نیز دارند. پس به طور کلی میتوانید با خرید این ریل ها از مزایای آنها بهره بگیرید و برای فضاهای مختلفی استفاده نمایید.

ریل تاندوم باکس تاپ یراق

قیمت ریل تاندوم باکس

همیشه یکی از معیارهای خرید محصول، قیمت آن است و در واقع در کنار ظاهر و کیفیت، قیمت معیار مهمی برای خرید می باشد. اما اگر می خواهید راجع به قیمت ریل تاندوم باکس اطلاعات داشته باشید، باید بدانید که عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تاثیرگذار است. در نتیجه شما با قیمت های متفاوتی آن را در بازار پیدا میکنید.

عواملی که بر قیمت ریل تاندوم باکس تاثیرگذار است، ابعاد و سایز آن است؛ یعنی هر چقدر که سایز این محصول افزایش پیدا کند، قیمت آن گرانتر می‌شود. همچنین کیفیت ریل تاندوم باکس نیز عامل مهمی در تعیین قیمت نهاییش می باشد. عامل سوم را میتوانیم نوع ریل تاندوم باکس در نظر بگیریم؛ به عنوان مثال ریل های سه تیکه به دلیل کاربری آسان تر و راحتی در استفاده، قیمت بالاتری نسبت به ریل های دو تیکه دارند.

عامل دیگری که در تعیین قیمت ریل تاندوم باکس تاثیر مستقیمی دارد، برند شرکت سازنده آن است. بدیهی است که محصولات مختلف با برندهای متفاوتی روانه بازار می شوند. برای ریل تاندوم باکس نیز هر چقدر از برند معتبرتر و مطمئن تر و خوشنام تری استفاده کنید، قیمت آن بالاتر می رود.

همچنین بد نیست بدانید که ریل های تاندوم باکس ایرانی و خارجی، قیمت های مختلفی دارند و معمولاً نوع خارجی آن ها گران تر می باشد. دلیل این موضوع نیز بیشتر به نرخ نوسانات ارز و هزینه حمل و نقل بر می گردد.

ریل کابینت را اینترنتی بخریم یا حضوری؟

البته سوالی که ممکن است برای کاربران پیش بیاید این است که خرید ریل کابینت به صورت اینترنتی به صرفه تر است یا حضوری ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هرکدام از این نوع خریدها مزایا و محدودیت های خاص خود را دارند. در خریدهای حضوری شما به راحتی می توانید ریل تاندوم باکس را ببینید و با توجه به بودجه و سلیقه خودتان، نوع آن را انتخاب کنید.

اما مزیت خرید اینترنتی این است که شما می توانید فارغ از تحمل ترافیک و شلوغی، به راحتی محصولات متنوع را در فروشگاه های اینترنتی مختلفی مقایسه کرده و راحت تر آنها را لحاظ قیمت و کیفیت مقایسه نمایید و تجربه یک خرید اینترنتی موفق را کسب نمایید.

فروشگاه تاپ یراق یک فروشگاه معتبر و با قدمت یراق آلات است که می توانید برای خرید انواع یراق و اکسسوری کابینت به صورت حضوری یا اینترنتی به آدرس topyaragh.com مراجعه کرده و پس از بررسی محصولات و مشاوره با متخصصان تاپ یراق، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ریل بدنه دار تاپ یراق

ریل تاندوم فول

ریل تاندوم فول معمولاً برای هنگامی استفاده می شود که می خواهید به تمام فضای داخل کشو دسترسی داشته باشید. این ریل از دو قسمت اصلی کلیپس و بدنه فلزی تشکیل شده و قابلیت های زیادی در تحمل وزن بالا و پایداری و دوام دارد. لذا یکی از گزینه های خوب برای کابینت آشپزخانه است.

ریل تاندوم نیمه فول

این نوع ریل نیز بیشتر برای کشوهای میز های اداری استفاده می شود و به شکل آرام بند عمل کرده و شما می توانید به راحتی توسط آن کشور را باز و بسته کنید. همچنین کشوهای آرام بند ویژگی مثبتی از قبیل مقاومت بالا و استحکام را نیز دارند.

معمولاً جنس ریل تاندوم نیمه فول، از فولاد بوده که در طی زمان دچار پوسیدگی نمی شود. به همین دلیل طول عمر آن بالا است و شما می توانید با استفاده از ریل تاندوم نیمه فول، کشو خود را به آرامی ببندید و چنانچه کشو محکم کوبیده شود، مکانیزم آرام بند در آخرین لحظه کشو را نگه داشته و باعث میشود که آرام بسته شود.

ریل کابینت تاپ یراق

جمع بندی

همانطور که ملاحظه کردید ریل های تاندوم باکس یا بدنه دار، جزو یکی از جدیدترین ریل های معرفی شده به بازار بوده که یکی از بهترین انتخاب ها برای کابینت آشپزخانه می باشد. این نوع ریل ها با توجه به این که انعطاف زیادی دارند، به چیدمان و طراحی داخلی آشپزخانه زیبایی را بیشتری را می بخشند و در قیاس با سایر ریل ها صدای کمتری را ایجاد کرده و راحت تر باز و بسته می شوند.

این ریل با داشتن امکانات و ویژگی های خوب، محبوبیت بالایی را کسب کرده است؛ زیرا مقاومت زیادی دارد و با داشتن مکانیزم های آرام بند و قابلیت جداسازی توانسته است در بین محصولات جای خود را به سرعت پیدا کند.

در این مطلب ما سعی کردیم در رابطه با ریل تاندوم باکس و خرید و مزایای آن مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. همچنین در رابطه با قیمت این محصولات اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. در نهایت ریل های نیمه فول و فول را به شما دوستان گرامی معرفی کردیم. امیدواریم از مطالب موجود در این مقاله بهره کافی را برده باشید. در پایان از صبر و توجه شما، بسیار سپاسگزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو