معرفی فیلم سوسک آبی (Blue Beetle) ؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران

معرفی فیلم سوسک آبی (Blue Beetle) ؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران


منبع: پلازا

3

1402/3/28

20:17


معرفی فیلم سوسک آبی (Blue Beetle) ؛ داستان، بازیگران و تاریخ اکران

فیلم سوسک آبی یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی می‌باشد که بر اساس یکی از شخصیت‌های کمیک دی‌سی به نام سوسک آبی ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر با فیلم Blue Beetle 2023 با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی سوسک آبی توسط استودیو دی‌سی و شرکت سافران و به کارگردانی آنجل مانوئل سوتو (Angel Manuel Soto) بر اساس فیلمنامه‌ای از گرت دانت آلکوسر (Gareth Dunnet Alcocer) ساخته شده است. این فیلم چهاردهمین فیلم در دنیای گسترده دی‌سی خواهد بود. در این فیلم زولو ماریدوئنا (Xolo Maridueña) در نقش جیمی ریس (Jaime Reyes) در کنار آدریانا بارازا (Adriana Barraza)، دامیان آلکازار (Damián Alcázar)، رائول مکس تروخیلو (Raoul Max Trujillo)، سوزان ساراندون (Susan Sarandon) و جورج لوپز (George Lopez) بازی می‌کنند. ژانر فیلم Blue Beetle 2023 اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی می‌باشد و همچنان به مرحله اکران نرسیده است. مدت زمان فیلم سوسک آبی همچنان مشخص نیست و پس از اکران و مشخص شدن، اطلاعات تکمیلی در همین صفحه قرار می‌گیرد. فیلم بلو بیتل قرار است در تاریخ 18 آگوست 2023 برابر با 27 مرداد 1402 توسط برادران وارنر در ایالات متحده اکران شود. در این مقاله از پلازا قصد داریم تا به معرفی فیلم سوسک آبی بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم سوسک آبی

فیلم Blue Beetle 2023

خلاصه فیلم بلو بیتل به این صورت است که یک بیگانه، جیمی ریس را به عنوان میزبان همزیست خود انتخاب می‌کند و به این نوجوان زرهی می‌دهد که قادر به قدرت‌های خارق‌العاده و غیرقابل پیش‌بینی است و برای همیشه سرنوشت او را تغییر می‌دهد، زیرا او به یک ابرقهرمان به نام سوسک آبی تبدیل می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید تریلر فیلم Blue Beetle 2023 را مشاهده نمایید. خاطرنشان می‌کنیم که نمرات فیلم بلو بیتل همچنان منتشر نشده است و جزئیات خوب یا بد بودن داستان آن در دسترس نیست.

بازیگران فیلم سوسک آبی

بررسی فیلم سینمایی بلو بیتل

ساخت فیلم Blue Beetle 2023 با حضور ریس تا پایان نوامبر 2018 با پیوستن دانت آلکوسر به تیم تولید آغاز شد. سوتو برای کارگردانی این فیلم در فوریه 2021 برای سرویس استریم HBO Max استخدام گردید. ماریدوئنا در آگوست آن زمان برای بازیگری انتخاب شد و فیلم تغییر کرد تا در دسامبر اکران شود. بازیگران بیشتر در اوایل سال 2022 استخدام شدند. فیلمبرداری این فیلم از اواخر ماه مه تا اواسط ژوئیه در منطقه شهری آتلانتا در استودیو ویلدر در دکاتور، جورجیا و همچنین در ال پاسو، تگزاس و پورتوریکو انجام شد. در ادامه با هنرپیشه های فیلم بلو بیتل آشنا خواهید شد.

زولو ماریدوئنا در نقش جیمی ریس / سوسک آبی

نمرات فیلم بلو بیتل

راماریو زولو رامیرز متولد 9 ژوئن 2001 برابر با 19 خرداد 1380، معروف به زولو ماریدوئنا، یک بازیگر اهل آمریکا است. نقش‌های او عبارتند از ویکتور گراهام در سریال Parenthood (2012-2015) و جیمی ریس در فیلم Blue Beetle 2023.

ماریدوئنا در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. او از تبار مکزیکی، کوبایی و اکوادوری است. او چهار خواهر دارد. نام کوچک او راماریو، نماهایی از رامون و ماریو، نام عموهای مادری او است.

آدریانا بارازا در نقش نانا

معرفی فیلم سوسک آبی

بارازا در تولوکا، دختر سلیا (نام خانوادگی گونزالس فلورس) و ادواردو بارازا کارال، کشاورز در مکزیک به دنیا آمد. مادرش زمانی که ده ساله بود بر اثر میوکاردیت (یک بیماری قلبی) درگذشت. خود بارازا دو حمله قلبی را تجربه کرده است. او یک خواهر به نام ماریا یوجنیا بارازا و سه برادر به نام‌های ادواردو، پورفیریو و خوزه دارد.

در سال 1999، آلخاندرو گونزالس ایناریتو، کارگردان، او را به عنوان مادر شخصیت گائل گارسیا برنال در فیلم Amores perros انتخاب کرد که نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان شد. در سال 2006، او دوباره با ایناریتو در بابل همکاری کرد، که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن گردید.

دامیان آلکازار در نقش آلبرتو ریس

مدت زمان فیلم سوسک آبی

دامیان آلکازار متولد ۸ ژانویه ۱۹۵۳ برابر با 18 دی 1331 بازیگر و سیاستمدار مکزیکی است که در خارج از مکزیک با نام لرد سوپسپیان در داستان‌های نارنیا: شاهزاده کاسپین شناخته می‌شود. او نماینده مجلس مؤسسان مکزیکوسیتی از حزب سیاسی مورنا بود.

دامیان آلکازار ابتدا در مؤسسه ملی هنرهای زیبا و در مرکز تجربیات تئاتری بازیگری را آموخت، سپس در دانشکده تئاتر دانشگاه وراکروز ادامه داد و در سال‌های بعد به عنوان معلم در آنجا مشغول به کار شد. او به مدت هشت سال به عنوان بازیگر در دو شرکت تئاتر در کنار معتبرترین کارگردانان مکزیک فعالیت کرد.

رائول مکس تروخیو در نقش کاراپاکس مرد فنا ناپذیر

نقد فیلم Blue Beetle 2023

رائول مکس تروخیو متولد ۸ مه ۱۹۵۵ برابر با 17 اردیبهشت 1334 بازیگر، رقصنده، طراح رقص و کارگردان تئاتر اهل آمریکا و کانادا است. او یک نوازنده سابق در تئاتر رقص نیکولایس و کارگردان مشترک تئاتر رقص سرخپوستان آمریکایی است. زندگی حرفه‌ای تروخیو بیش از 45 سال در سینما، تلویزیون و تئاتر و همچنین میزبانی مجموعه‌ای از برنامه‌های رقص است. او نامزد جایزه انتخاب منتقدان است.

تروخیلو بیشتر برای بازی در نقش Zero Wolf، یک برده بی رحم مایاها و آنتاگونیست اصلی فیلم Apocalypto مل گیبسون (2006) و برای بازی در نقش کیوتسیتون، رئیس Iroquois در فیلم Black Robe شناخته می‌شود. او در بسیاری از فیلم‌های مطرح و تحسین‌شده ظاهر شده است، از جمله دنیای جدید، کابوی‌ها و بیگانگان، ریدیک، پدر خونی، سیکاریو و دنباله آن سیکاریو: روز سولدادو. او همچنین در ده‌ها برنامه تلویزیونی در نقش مکمل و نقش اصلی به ایفای نقش پرداخت.

سوزان ساراندون در نقش ویکتوریا کرد

فیلم بلو بیتل

سوزان ابیگیل ساراندون متولد ۴ اکتبر ۱۹۴۶ برابر با 12 مهر 1346 یک هنرپیشه اهل آمریکا است. او جوایز مختلفی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا و یک جایزه انجمن بازیگران نمایشگر، علاوه بر نامزدی جایزه امی روزانه، شش جایزه امی پرایم تایم و نه جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. در سال 2002، او یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.

ساراندون در جکسون هایتس، کوئینز در شهر نیویورک متولد شد. او بزرگ‌ترین فرزند از نه فرزند لنورا ماری و فیلیپ لسلی تومالین، مدیر تبلیغات، تهیه‌کننده تلویزیونی و یک خواننده کلوپ شبانه است. او چهار برادر به نام‌های فیلیپ لزلی جونیور، تری (یک مرد در فضای باز، روزنامه نگار و رهبر جامعه)، تیموتی و اوبرایان و چهار خواهر به نام‌های مردیث، بانی پریسیلا، آماندا و ملیسا دارد.

کلام آخر

ژانر فیلم Blue Beetle 2023

بررسی فیلم سینمایی بلو بیتل توسط منتقدان و طرفداران همچنان منتشر نشده است. این فیلم در تاریخ 18 آگوست 2023 برابر با 27 مرداد 1402 اکران می‌شود. پس اکران، می‌توانید نقد فیلم Blue Beetle 2023 توسط منتقدان را در همین صفحه مشاهده نمایید. فیلم بلو بیتل ژانر اکشن و ماجراجویی دارد و افرادی که به فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه‌مند هستند می‌توانند پس از انتشار به دانلود فیلم Blue Beetle 2023 بپردازند و از آن لذت ببرند. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا منتظر اکران آن هستید؟ به نظرتان این اثر می‌تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند؟ می‌توانید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌های پلازا با ما در میان بگذارید. ممنون از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو