انیمیشن موریس شگفت انگیز؛ تاریخ اکران، داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن موریس شگفت انگیز؛ تاریخ اکران، داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

4

1402/3/28

20:18


انیمیشن موریس شگفت انگیز؛ تاریخ اکران، داستان، بازیگران و نمرات

انیمیشن موریس شگفت انگیز یکی از انیمیشن‌هایی است که در سال 2022 منتشر شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با انیمیشن The Amazing Maurice 2022 آشنا شویم.

ژانر انیمیشن موریس شگفت انگیز ماجرایی و کمدی و فانتزی است. این انیمیشن درباره یک گربه به اسم موریس است که با گروهی از موش‌ها همکاری می‌کند. انیمیشن موریس شگفت انگیز بر اساس رمان The Amazing Maurice and His Educated Rodents اثر تری پرچت (Terry Pratchett) و به کارگردانی توبی گنکل (Toby Genkel) و همکار او فلورین وسترمن (Florian Westermann) تولید شد.

از جمله بازیگرانی که صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته اند می‌توان هیو لوری (Hugh Laurie) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) را نام برد. مدت زمان انیمیشن موریس شگفت انگیز حدود یک و نیم ساعت است. تا الان جوایز کارتون انیمیشن The Amazing Maurice 2022 در سایت آی‌ام‌دی‌بی مشخص نشده است.

در این مقاله از پلازا به بررسی کارتون The Amazing Maurice 2022 خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، نقدها و بازیگران انیمیشن موریس شگفت انگیز صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران انیمیشن 

تاریخ انتشار انیمیشن The Amazing Maurice 2022 روز 16 دسامبر 2022 برابر با 25 آذر 1401 در بریتانیا توسط Sky Cinema و 3 فوریه 2023 برابر با 14 بهمن 1401 در آمریکا توسط Viva Pictures بوده است. همچنین اکران انیمیشن موریس شگفت انگیز در جشنواره انیمیشن منچستر (Manchester Animation Festival) در تاریخ سیزده نوامبر 2022 برابر با 22 آبان 1401 بود.

داستان انیمیشن موریس شگفت انگیز

انیمیشن The Amazing Maurice 2022

داستان این اثر از آن‌جا شروع می‌شود که یک گربه به اسم موریس به مردم یک شهر می‌گوید که برای بیرون فرستادن موش‌هایی که به شهر آن‌ها حمله کرده‌اند باید به پسری به اسم کیت پول بدهند که با فلوت زدن موش‌ها را به بیرون از شهر منتقل کند. سپس کیت به آن‌جا می‌آید و موش‌ها وانمود می‌کنند که فلوت زدن کیت تاثیر داشته است. سپس مشخص می‌شود که موریس، کیت و موش‌ها به همکاری با یکدیگر می‌پردازند و به این روش پول به دست می‌آورند. برای ادامه داستان می‌توانید دانلود انیمیشن The Amazing Maurice 2022 را آغاز کنید و به تماشای آن بپردازید. در ادامه این مقاله با بعضی از بازیگران و صداپیشگان این انیمیشن آشنا خواهیم شد.

هنرپیشه های انیمیشن The Amazing Maurice 2022 و کاراکتر آن‌ها در انیمیشن

در این بخش از مقاله با صداپیشگان این انیمیشن آشنا می‌شویم.

هیو لوری در نقش موریس

معرفی انیمیشن موریس شگفت انگیز

هیو لوری (Hugh Laurie) بازیگر، کمدین، نویسنده و موزیسین انگلیسی است که در تاریخ 11 ژوئن 1959 برابر با 20 خرداد 1338 در شهر آکسفورد (Oxford) متولد شد. از معروف‌ترین کاراکترهایی که هیو لوری در یک سریال نقش آن را بازی کرده است می‌توان Dr. Gregory House در سریال House که از سال 2004 تا 2012 از شبکه Fox پخش می‌شد نام برد. او جوایز متعددی برای این سریال دریافت کرده بود که شامل دو جایزه Golden Globe نیز می‌شود. او در انیمیشن The Amazing Maurice 2022 صداپیشه کاراکتر موریس (Maurice) بوده است.

امیلیا کلارک در نقش ملیسیا

دانلود انیمیشن The Amazing Maurice 2022

امیلیا کلارک (Emilia Clarke) یک بازیگر بریتانیایی است که در تاریخ 23 اکتبر 1986 برابر با 1 آبان 1365 در لندن متولد شد. بیشتر شهرت امیلیا کلارک به دلیل بازی در نقش کاراکتر دنریس تارگرین (Daenerys Targaryen) در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به دست آمده که برای بازی در آن سریال کاندید دریافت چهار جایزه Primetime Emmy شده بود. از فیلم‌های سال‌های اخیر که امیلیا کلارک نیز در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Me Before You محصول 2016 و فیلم Last Christmas محصول 2019 را نام برد. امیلیا کلارک در انیمیشن The Amazing Maurice 2022 به عنوان صداپیشه کاراکتر ملیسیا (Malicia) حضور دارد.

هیمش پاتل در نقش کیت

بازیگران انیمیشن موریس شگفت انگیز

هیمش پاتل (Himesh Patel) بازیگر و خواننده بریتانیایی است که در تاریخ 13 اکتبر 1990 برابر با 21 مهر 1396 متولد شد. از جمله فیلم‌هایی که همیش پاتل در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Tenet از کریستوفر نولان (Christopher Nolan) در سال 2020 را نام برد. او همچنین یک بار کاندید دریافت یک Primetime Emmy شده بود. هیمش پاتل در انیمیشن The Amazing Maurice 2022 در نقش کاراکتر کیت حضور دارد.

بعضی از بازیگران دیگر این انیمیشن عبارت اند از:

  • جما ارتتون (Gemma Arterton) در نقش پیچز
  • هیو بونویل (Hugh Bonneville) در نقش شهردار
  • دیوید تنانت (David Tennant) در نقش بینز خطرناک

در ادامه به نقد کارتون موریس شگفت انگیز و بررسی نمرات آن می‌پردازیم.

امتیازات انیمیشن موریس شگفت انگیز

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات انیمیشن The Amazing Maurice 2022 در سه سایت معروف می‌پردازیم. انیمیشن موریس شگفت انگیز در سایت‌های آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.2 از 10، 73 از 100 و 53 از 100 را به دست آورده است. حال تعدادی از نقدهای این انیمیشن در سایت متاکریتیک را با هم بررسی می‌کنیم.

Film Threat / بابی لپایر: 80

بیشتر بازیگران عالی هستند و داستان آن هوشمندانه است. این ویژگی‌ها را با بامزه بودن ترکیب کنید و یک کارتون مناسب خانواده دریافت می‌کنید که همه می‌توانند از آن لذت ببرند.

Movie Nation / راجر مور: 63

حتی اگر موریس، شگفت انگیز نباشد به اندازه کافی به آن نزدیک است. یک فیلم فان در مورد توطئه جانوران جونده.

The Guardian / کت کلارک: 60

انیمیشن موریس شگفت انگیز جذابیت‌های زیادی دارد و سال‌ها پس از انیمیشن Ratatouille موش‌های دوست‌داشتنی جدیدی به سینما می‌دهد. اما در بعضی لحظه‌ها نمی‌دانستم مخاطب آن چه افرادی هستند.

The Wrap / ویلیام بیبیانی: 55

انیمیشن The Amazing Maurice 2022 به روشی خسته کننده می‌تواند ایده‌های هوشمندانه را معمولی و جوک‌های خنده‌دار را بی‌مزه نشان دهد. همه چیز به نحوه اجرای ایده‌ها باز می‌گردد و به نظر می‌رسد که اینجا ایده‌ها با بی‌دقتی محض به نمایش در آمده‌اند.

RogerEbert.com / برایان تالریکو: 50

ممکن است به دلیل این که بعضی از بخش‌های انیمیشن طبق رمان نبوده، سبک تصویری کسالت‌آور است و یا اینکه داستان توجه مخاطب را جلب نمی‌کند، انیمیشن موریس شگفت انگیز خیلی شگفت انگیز نباشد. بازیگران معروف این انیمیشن فقط توانسته‌اند از بی‌کیفیت‌تر شدن آن جلوگیری کنند.

The New York Times / کالم مارش: 40

انیمیشنی که می‌توانست یک داستان بامزه درباره یک گربه نارنجی بدجنس باشد به فیلمی شبیه به Deadpool تبدیل شده.

Slashfilm / بری لویت: 40

با این که کاراکتر منفی داستان هر روشی را امتحان می‌کند که بتواند انیمیشن موریس شگفت انگیز را ارتقا دهد اما اثری فراموش‌شدنی است. فکر می‌کنم کودکان اوقات خوشی را با تماشای این انیمیشن بگذرانند اما افراد بزرگسال بعید است بتوانند بدون نگاه کردن به ساعت خود این انیمیشن را تا پایان تماشا کنند.

 کلام آخر

در این مقاله معرفی انیمیشن موریس شگفت انگیز را انجام دادیم. به طور خلاصه انیمیشن The Amazing Maurice 2022 درباره ماجراهای یک گربه است که با گروهی از موش‌ها دوست شده است. حال که تعدادی نقد کارتون انیمیشن موریس شگفت انگیز را مطالعه کرده‌اید می‌توانید تریلر آن را نیز تماشا کنید و اگر می‌خواهید با شخصیت‌های دیگر این انیمیشن آشنا شوید، به تماشای آن بپردازید. می‌توانید نظرتان درباره انیمیشن The Amazing Maurice 2022 و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای انیمیشن مورد علاقه شما در این سایت مقاله وجود ندارد می‌توانید نام آن را بگویید تا آن را آماده کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو