ایمپلنت دندان SPI ( قیمت ایمپلنت اس پی ای )

منبع: فوت و فن

5

1402/3/30

12:31


ایمپلنت های دندانی توسط برند های مختلف در کشور های گوناگون تولید می شود و یکی از برترین این کشور ها سوئیس باشد. ایمپلنت spi یک ایمپلنت دندان ساخت کشور سوئیس می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در ایران از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد. در این مقاله به بررسی فیکسچر، طراحی و قیمت ایمپلنت spi می پردازیم.

ایمپلنت دندان SPI ( قیمت ایمپلنت اس پی ای )

ایمپلنت های دندانی توسط برند های مختلف در کشور های گوناگون تولید می شود و یکی از برترین این کشور ها سوئیس باشد. ایمپلنت spi یک ایمپلنت دندان ساخت کشور سوئیس می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در ایران از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد. در این مقاله به بررسی فیکسچر، طراحی و قیمت ایمپلنت spi می پردازیم.

ایمپلنت دندان چیست ؟

بی دندانی یا همان از دست دادن دندان های یک فرد به هر دلیل که یک مشکل بزرگ است برای کسانی است که دچار این مشکل هستند بی دندانی می تواند زندگی روزمره افراد را با اختلال مواجه کند، پیشنهاد ما برای این افراد جایگزینی دندان خراب یا از دست رفته خود با ایمپلنت های دندانی است که در سطح جهان به عنوان بهترین درمان برای این مشکل شناخته می شود ایمپلنت دندان قطعه ای به شکل پیچ می باشد که در طی یک جراحی کوچک توسط متخصص ایمپلنت دندان درون استخوان فک کاشته می شود تا پس از پیوند خوردن با استخوان فک و بهبود بیمار جایگزین ریشه طبیعی دندان شخص شود و پروتز دندان یا همان جایگزین تاج دندان روی آن بسته شود.

ایمپلنت دندان دارای مزایا بسیار زیادی نسبت به روش های مشابه جایگزینی دندان از دست رفته می باشد که مقایسه این روش با دیگر روش ها را غیر ممکن می سازد ایمپلنت دندان شبیه ترین روش به دندان های طبیعی می باشد چه از نظر ظاهری و چه از نظر کاربرد، در زمینه ظاهر دندان تفاوت ایمپلنت دندان با دندان طبیعی انقدر کم و ناچیز است که جدا کردن این دو از یکدیگر کاری بس دشوار است، در کاربرد نیز ایمپلنت های دندان همان کار دندان طبیعی را برای شما انجام می دهند شما می توانید به راحتی با بخورید و بجوید و هیچ اختلالی در زندیگه روزمره شما به وجود نمی آید. در ادامه ما قصد برسی ایمپلنت SPI یکی از برند های مطرح و پرطرفدار در سطح جهان را داریم پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برند SPI

ایمپلنت SPI محصول یک شرکت سوئیسی به نام thommen medical می باشد که در زمینه طراحی، تولید و ارتقای ایمپلنت های دندان فعالیت میکند شرکت ایمپلنت سازی SPI فعالیت خود را در سال 1975 در کشور سوئیس آغاز کرده است هدف اصلی این شرکت تولید ایمپلنت های دندان با کیفیت و کارایی بالا برای افراد نیازمند به انجام درمان ایمپلنت دندان می باشد این شرکت از ابتدا سعی در تولید ایملنت های دندان به بهترین نحوه ممکن را داشت این برند به دلیل کیفیت محصولات تولید خود در سطح جهان و همینطور کشور ما ایران شهرت خوبی کسب کرده استف و طرفداران خود را ناامید نکرده است.تمامی این عوامل ایمپلنت های تولیدی شرکت SPI را به گیزنه خوبی جهت جایگزینی ایمپلنت دندان با دندان های خراب یا از دست رفته تبدیل میکند.

برند ایمپلنت spi

قیمت ایمپلنت های SPI

همانطور که احتمالا اطلاع دارید گران ترین ایمپلنت های بازار را به دلیل کیفیت ارائه شده توسط این ایمپلنت ها را ایمپلنت های آمریکایی و سوئیسی تشکیل می دهند، ایمپلنت های تولیدی توسط برند های سوئیسی و همینطور آمریکایی با کیفیت ترین های بازار ایمپلنت دندان را تشکیر می دهند، ایمپلنت های سلخته شده توسط شرکت spi  قیمت و هزینه کمتری نسبت به ایمپلنت های آمریکایی را داراست اما هزینه آنها از ایمپلنت های اروپایی و همینطور کره ای بالاتر می باشد، البته در نظر داشته باشید که ایمپلنت های تولیدی این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت سوئیسی spi

انواع فیکسچر ایمپلنت های SPI

فیکسچر یا همان پایه ایمپلنت دندان را می توان مهم ترین بخش ایمپلنت دانست زیرا این بخش در استخوان فک کاشته می شود و با آن پیوند می خورد. شرکت های سازنده ایمپلنت معمولا فیکسچر های متنوعی را با ویژگی ها مخصوص به خود را برای هدف های متفاوتی تولید و عرضه می نمایند، بیماران با شرایط مختلف نیازمنده فیکسچر هایی با ویژگی های مختلف هستند تا بتوانند بهترین نتیجه ممکن را از کاشت ایمپلنت دندان خود دریافت نمایند. فیکسچر های برند spi در دو نوع ارائه می شوند.

  • ELEMENT
  • CONTACT

انواع فیکسچر ایمپلنت spi

کیت جراحی ایمپلنت های SPI

کیت جراحی وسیله ای است که تمام وسایل موردنظر برای جراحی ایمپلنت را در خود نگه می دارد، شرکت های تولید کننده ایمپلنت به دلیل اهمیت بالا کیت های جراحی دست به تولید کیت های جراحی مخصوص به ایمپلنت های خود میزنند و آنها را به دندان پزشکان ارائه می دهند.

سطح فیکسچر های برند SPI

یکی از موارد موثر در موفقیت ایمپلنت و همینطور بهبود سریع تر ایمپلنت سطوح فیکسچر های ایمپلنت می باشد، هر چه در طراحی و تولید سطوح ایمپلنت از تکنولوژی جدید تری و موثر تری استفاده شده باشه فیکسچر های با ویژگی های بالاتری خواهیم داشت.

ایمپلنت های SPI  در ایران

این سوال که آیا ایملنت های spi که یک برند سوئیسی است به کشور ایران وارد و در ایران یافت می شوند یا خیر، این مورد  سوال خیلی از کسانی می باشد که بعد از تحقیقات خود در مورد برند های ایمپلنت دندان تصمیم به ایمپلنت دندان برند spi گرفته اند. به دلیل تحریم های کشور ایران و وارد نشدن بسیاری از وسایل و جنس های اروپایی به ایران خیلی ها فکر میکند که ممکن است ایمپلنت های spi نیز به ایران وارد نشود، ولی اینطور نیست و ایمپلنت های برند spi به راحتی در ایران یافت می شود و شما میتوانید از آنها استفاده کنید، پس در این باره هیچگونه نگرانی نداشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت انواع ایمپلنت دندان در ایران می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/ایمپلنت-دندان/ ) دیدن فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو