معرفی سریال فصل باران ؛ خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

معرفی سریال فصل باران ؛ خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران


منبع: پلازا

6

1402/3/30

22:35


معرفی سریال فصل باران ؛ خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

سریال فصل باران توسط اکتا کاپور ساخته و تولید شده است. عنوان سریال هندی فصل باران، همراه با عنوان آهنگ آن برگرفته از آهنگی از بورمان، از موسیقی متن یک فیلم بالیوودی در سال ۱۹۷۶ است. البته این نام حدود شش سال قبل از پخش این سریال، برای آن به ثبت رسیده بود. در ادامه به معرفی این سریال هندی می‌پردازیم.

زمان پخش سریال فصل باران هندی از تاریخ ۳۰ مه ۲۰۱۰ تا ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۴ از تلویزیون سونی اینترتینمنت بود. این سریال به بررسی زندگی پریا شارما (ساکشی تانور) و رام کاپور (رام کاپور) می‌پردازد که به طور تصادفی پس از ازدواج و کشمکش‌های آن، عشق بین خود را بیشتر درک می‌کنند. در ژوئن ۲۰۱۲ بود که بازیگران و شخصیت‌های جدید بسیاری از جمله سمیر کوچار و آمریتا موکرجی که به ترتیب نقش‌های راجات کاپور و پیهو را بازی کردند، به مخاطبان معرفی شدند. تعداد قسمت های سریال فصل باران هندی در نوع خود بسیار زیاد است و این مجموعه ۶۴۴ قسمت دارد. ژانر سریال فصل باران، درام خانوادگی است و همین قضیه موجب افزایش تعداد مخاطبان آن شده است.

طبق گزارشات مختلف، فصل باران هفتمین مجموعه تلویزیونی پربیننده سال ۲۰۱۱ در هند بود. این سریال در سال ۲۰۱۲ برنده جایزه کالاکار برای بهترین سریال و جایزه منتخب مردم به عنوان محبوب‌ترین مجموعه درام تلویزیونی شد. این سریال به زبان‌های انگلیسی، تامیل و تلوگو دوبله و بازپخش شده است. برای دانلود سریال هندی فصل باران می‌توانید به سایت‌های مختلف رجوع کنید. در ادامه به معرفی سریال هندی فصل باران می‌پردازیم.

فهرست مطالب

خلاصه سریال فصل باران

داستان سریال هندی فصل باران بسیار دلنشین است. در ادامه با هم به بررسی سریال فصل باران می‌پردازیم:

رام یک تاجر ثروتمند و مشهور در بمبئی است. پریا نیز زنی شاغل است و از خانواده‌ای در بمبئی می‌آید. خواهر ناتنی رام، ناتاشا کاپور و برادر پریا، کارتیک شارما عاشق یک‌دیگر می‌شوند و مجبورند این تابوی فرهنگی را در نظر بگیرند که خواهر و برادرهای کوچک‌تر قبل از خواهر و برادر بزرگترشان ازدواج نمی‌کنند. رام هنوز همسری انتخاب نکرده، بنابراین ازدواج کارتیک و ناتاشا فعلا محال است. اما یک راه حل وجود دارد. رام و پریا از سنت پنجابی واتا ساتا پیروی و بدین ترتیب با هم ازدواج می‌کنند. البته پریا از نابرابری اوضاع اقتصادی خانواده‌هایشان بیزار است. رام و پریا بسیار با یک‌دیگر کلنجار می‌روند اما با گذشت زمان به هم نزدیک‌تر می‌شوند. از طرف دیگر کارتیک و ناتاشا در شرف طلاق هستند، زیرا ناتاشا نمی‌تواند خود را با وضعیت اقتصادی همسرش سازگار کند. پریا، با این حال، مسائل بین کارتیک و ناتاشا را حل می‌کند.

بازیگران سریال هندی فصل باران

هنرپیشه های سریال فصل باران بسیار زیاد هستند که در زیر چند مورد از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

ساکشی تانور در نقش پریا شارما کاپور در سریال فصل باران

بررسی سریال فصل باران

ساکشی تانور یک بازیگر و مجری تلویزیون هندی است. تانور در سال ۱۹۷۲ در خانواده‌ای از طبقه متوسط در راجستان هند متولد شد. او قبل از فارغ‌التحصیلی از کالج لیدی شری رام در دهلی نو در کندریا ویدیالایا تحصیل کرده بود. پیش از این نیز در سال ۱۹۹۰، پس از گذراندن دوره پیش دانشگاهی، به عنوان کارآموز در یک هتل پنج ستاره مشغول به کار بود. او در کالج، دبیر و رئیس انجمن نمایشی بود. تانور پس از فارغ التحصیلی، در حین آماده شدن برای آزمون ورودی خدمات اداری و ارتباطات جمعی، برای یک برنامه مرتبط با آهنگ‌های سینمایی نیز تست داد و به عنوان مجری آن انتخاب شد.

رام کاپور در نقش رام کاپور

سریال هندی فصل باران

رام کاپور زاده ۱ سپتامبر ۱۹۷۳ یک بازیگر هندی است که در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی کار می‌کند. او با بازی در نقش جای والیا در سریال تلویزیونی همه چیزم و شخصیت رام کاپور در سریال فصل باران به محبوبیت دست یافت. او سال‌های اولیه تحصیل خود را در کالج شروود، در نائینتال اوتاراکند گذراند. کاپور در کالج شروود، با بازیگری آشنا شد و در آن‌جا به عنوان یک چالش و دستور از طرف ارشد خود، برای جشنواره سالانه تئاتر مدرسه چارلی تست داد و نقش اصلی را بازی کرد. کاپور مسیر شغلی خود را پیدا کرد و به عشق خود به بازیگری پی برد. وی در ادامه در مدرسه بین‌المللی کودانیکال تحصیل کرد. او پس از فارغ‌التحصیلی تصمیم گرفت به صنعت سینما و تلویزیون بپیوندد و به قصد تحصیل در رشته فیلم‌سازی به لس آنجلس رفت و به یک آکادمی بازیگری مستقر پیوست.

فنیل اومریگار در نقش پیو کاپور در سریال فصل باران

سریال فصل باران

فنیل اومریگار یک بازیگر هندی است که در تلویزیون هند کار می‌کند. او بیشتر به خاطر بازی در نقش سانجانا در سریال بهترین دوستان شناخته می‌شود.

تارانا راجا کاپور در نقش نها شرگیل

معرفی سریال هندی فصل باران

تارانا راجا زاده ۲۴ ژانویه ۱۹۷۷ بازیگر، پادکستر، نویسنده، مجری تلویزیون و مجری رادیویی هندی است. او در کنار آشیش جاگتیانی (معروف به جاگو) یک برنامه رادیویی محبوب در بمبئی به نام جاگو و تارانا را اجرا می‌کند. چندسال قبل، با توجه به محبوبیت این برنامه رادیویی، یک برنامه تلویزیونی نیز به همین نام تولید شد.

ماهش شتی در نقش سیدهان کاپور در سریال فصل باران

دانلود سریال هندی فصل باران

ماهش شتی زاده ۲۱ مه ۱۹۸۴ بازیگری هندی است که در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های بالیوودی کار می‌کند. او بیشتر برای به تصویر کشیدن نقش سیدانت کاپور در سریال تلویزیونی فصل باران شناخته می‌شود.

حرف آخر

امیدواریم بتوانید با تماشای این سریال محبوب و جذاب، ساعت‌ها سرگرم بمانید و اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو