دانلود سریال سرگیجه قسمت آخر و پایانی (قسمت 24) + همه قسمت ها

منبع: شبونه

4

1402/4/8

15:04


قسمت آخر سریال سرگیجه منتشر شد و داستان سریال به پایان رسید راز ها و معماهای سریال سرگیجه در قسمت آخر مشخص شد علاقمندانی که سریال سرگیجه را دنبال میکردند میتوانند حالا قست پایانی سرگیجه را دانلود و تماشا کنند سریال اجتماعی که استقبال خیلی خوبی از ان به عمل آمد هرچند که بازیگران محبوب …

قسمت آخر سریال سرگیجه منتشر شد و داستان سریال به پایان رسید راز ها و معماهای سریال سرگیجه در قسمت آخر مشخص شد علاقمندانی که سریال سرگیجه را دنبال میکردند میتوانند حالا قست پایانی سرگیجه را دانلود و تماشا کنند سریال اجتماعی که استقبال خیلی خوبی از ان به عمل آمد هرچند که بازیگران محبوب سینما در جذابیت این سریال بی تاثیر نبودند.

دانلود سریال سرگیجه قسمت آخر و پایانی (قسمت 24) + همه قسمت ها

قسمت آخر سریال سرگیجه منتشر شد

دانلود قسمت آخر با لینک مستقیم

با اینکه انتقادات زیادی درباره داستان سریال سرگیجه صورت گرفت در نهایت این سریال به قسمت پایانی رسید هر چند که نتوانست برخی از مخاطبانش را راضی نگه دارد و نسبت به پایان این داستان معترض بودند و پایان سریال را حرفه ای ندانستند.

«سرگیجه» قرار بود با پرداختن به معمای گم شدن «کامران» و سرقت حساب‌های بیت‌کوین‌ شرکت او، قصه‌ای درگیرکننده و مهیج را روایت کند، اما این اتفاق در عمل رخ نداد. تلاش همزمان پلیس و خانواده «کامران» برای پیدا کردن او بسیار کُند پیش می‌رفت و در نهایت نیز هیچ کمکی به باز شدن گره‌های سریال نمی‌کرد. «پیمان» و «جهان» مدام با ماشین در حال این طرف و آن طرف رفتن بودند و تعقیب و گریز بیهوده میان آن‌ها و افرادی که «کامران» را پنهان کرده بودند ادامه داشت.

شخصیت «بدیع» به عنوان پلیس نیز قدم موثری در حل پرونده برنمی‌داشت و حتی در میانه سریال برای مدتی خبری از او نبود! به طور کلی قصه به جای پیشرفت و حل معما، دور خود می‌چرخید و مخاطب را سرگردان می‌کرد. بازی ستاره‌ها و دیگر بازیگران «سرگیجه» هم نقطه قوتی برای این مجموعه از آب درنیامد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو