دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۶ شانزدهم با لینک مستقیم قسمت 16

منبع: شبونه

4

1402/2/12

19:34


قسمت 16 سریال سرگیجه منتشر شد میتوانید قسمت ۱۶ سریال سرگیجه را در این صفحه دانلود و تماشا کنید ما همه کیفیت ها و همه قسمت های سریال سرگیجه را اماده کرده ایم. قسمت 16 سریال سرگیجه دانلود با لینک مستقیم سریال سرگیجه یکی از سریال های هیجان انگیز و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بوده …

قسمت 16 سریال سرگیجه منتشر شد میتوانید قسمت ۱۶ سریال سرگیجه را در این صفحه دانلود و تماشا کنید ما همه کیفیت ها و همه قسمت های سریال سرگیجه را اماده کرده ایم.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۶ شانزدهم با لینک مستقیم قسمت 16

قسمت 16 سریال سرگیجه

دانلود با لینک مستقیم

سریال سرگیجه یکی از سریال های هیجان انگیز و پرطرفدار شبکه نمایش خانگی بوده که حضور بازیگران سرشناس و داستان بسیار جذاب آن توجه علاقه مندان به فیلم و سریال را به خود جلب کرده است.

داستان سریال

سریال سرگیجه توسط اقای بهرنگ توفیقی کارگردانی‌شده و هنرپیشه های شناخته شده ای همچون حامد بهداد و هومن سیدی و رعنا آزادی فر و هادی حجازی فر و مهراوه شریفی نیا در آن بازی می کنند.

بهرنگ توفیقی در کارنامه خود سریال های زیر پای مادر و آقازاده و افرا و پدر و بی همگان را تجربه کرده است .

ایشان در شبکه نمایش خانگی سریال آقازاده را ساخته بود و حالا با سریال سرگیجه گامی دیگر را در این عرصه برداشته است.

داستان سریال سرگیجه کاملاً معمایی بوده که به مسائل مالی یک شرکت میپردازد مسائلی که باعث میشود خانواده اعضای هیئت مدیره را درگیر خود کند.

این اولین بار است که آقای بهرنگ توفیقی در ساخت یک سریال به موضوع معمایی پرداخته است.

به‌جز حضور بازیگران محبوب و سرشناس، درام و داستان هیجان‌انگیز آن دیگر امتیاز قابل توجه «سرگیجه» به شمار می‌آید. درامی خانوادگی که با تعلیق‌های داستانی جذاب مخاطب را نه تنها جذب می‌کند بلکه پیش‌بینی‌های او را بارها و بارها ناکام گذاشته و به قول معروف به تماشاگر رو دست می‌زند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو