دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲۲ (قسمت 22 سرگیجه) با اینترنت رایگان

منبع: شبونه

4

1402/3/24

11:26


قسمت 22 سریال سرگیجه منتشر شد یکی از بهترین سریالهای ژانر معمایی که در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود بسیاری از کاربران این سریال را با پوست شیر مقایسه میکنند که دارای معمای بسیار هیجان انگیزی بود. سرگیجه تا به 22 قسمت رسیده است در قسمت 22 مشاهده خواهید کرد که پلیس سعی میکند که …

قسمت 22 سریال سرگیجه منتشر شد یکی از بهترین سریالهای ژانر معمایی که در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود بسیاری از کاربران این سریال را با پوست شیر مقایسه میکنند که دارای معمای بسیار هیجان انگیزی بود.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۲۲ (قسمت 22 سرگیجه) با اینترنت رایگان

سرگیجه تا به 22 قسمت رسیده است در قسمت 22 مشاهده خواهید کرد که پلیس سعی میکند که قاتل کامران پیدا کند و به همه افراد مشکوک است کامران که به شکل عجیبی کشته شده است پلیس را برای یافتن قاتل بسیج کرده است.

قسمت 22 سریال سرگیجه

دانلود با لینک مستقیم

پیشنهاد میکنیم که قسمت 22 سریال سرگیجه را حتما ببینید و آن را دنبال کنید.

بهرنگ توفیقی پس از تجربه‌های زیادی که علی‌الخصوص در یک دهه‌ی گذشته در عرصه‌ی سریال‌سازی برای تلویزیون داشت، دوباره و با سریالی تازه به شبکه‌ی نمایش خانگی بازگشته است. این دومین سریالی است که از او در این عرصه پخش می‌شود. سریال قبلی آقازاده بود که در سال ۱۳۹۹ از پلتفورم فیلیمو به نمایش درآمد. حالا سرگیجه را نماوا پخش می‌کند.

داستان سریال

ابتدا به سراغ خلاصه سریال سرگیجه می‌رویم تا ببینیم ماجرا از چه قرار است. داستان درباره شخصیتی به نام پیمان است که در حال تدارک دیدن مهمانی برای همسرش است اما تلفنی ناشناس او را از موضوعی باخبر می‌کند. ظاهرا همسر پیمان فریبا با مردی به نام کامران در رستوران مشغول صحبت هستند و این پیمان را حساس می‌کند و درگیری بین او و کامران رخ می‌دهد. خبر فوت کامران پخش می‌شود و شک‌ها به سمت او می‌رود اما گویی موضوع پیچیده‌تر از ماجرای یک قتل است و این قصه سر درازی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو