دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳ سیزدهم با لینک مستقیم قسمت 13

منبع: شبونه

3

1402/1/22

13:49


قسمت 13 سریال سرگیجه منتشر شد علاقمندان سریال سرگیجه قسمت 13 را میتوانند در این صفحه دانلود دانلود کنند کیفیت های مختلفی از سریال سرگیجه در اینجا درج شده است که میتوانید به صورت دلخواه هر کدام را که میخواهید دانبود کنید. ترافیک دانلود از سایت ما نیم بها بوده و به راحتی میتواند سریالهای …

قسمت 13 سریال سرگیجه منتشر شد علاقمندان سریال سرگیجه قسمت 13 را میتوانند در این صفحه دانلود دانلود کنند کیفیت های مختلفی از سریال سرگیجه در اینجا درج شده است که میتوانید به صورت دلخواه هر کدام را که میخواهید دانبود کنید.

دانلود سریال سرگیجه قسمت ۱۳ سیزدهم با لینک مستقیم قسمت 13

ترافیک دانلود از سایت ما نیم بها بوده و به راحتی میتواند سریالهای مورد علاقه خود را به صورت نیم بها دانلود کنید.

قسمت 13 سریال سرگیجه

دانلود با لینک مستقیم

در سال های اخیر پلتفرم های اختصاصی تولید و پخش فیلم و سریال بسیار گسترش یافته اند. پس از کاهش استقبال مردم از برنامه های تلویزیونی، تولید کنندگان فیلم و سریال ترجیح دادند آثار خود را از طریق شبکه های نمایش خانگی به مخاطبان خود عرضه کنند. سریال های موفق بسیاری در این مدت ساخته شد که سرگیجه یکی از آن ها است. یکی از دلایل این امر را شاید بتواند آزادی نسبی بیشتر برای تولید محتوا از این طریق دانست. البته که مخاطبان هم استقبال خوبی نشان دادند. دلیل این اقبال عمومی شاید به عدم محدودیت زمانی و مکانی برای تماشای فیلم و سریال بر می گردد.

سرگیجه یکی از جدیدترین عناوین شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است، که از ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در حال عرضه است.

همچنین ببینید:

دانلود سریال سرگیجه همه قسمت ها

در این سریال بازیگران به نام سینمای ایران از جمله حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر ایفای نقش کرده‌اند.

هومن سیدی که پیش از این با سریال عاشقانه به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی خوش درخشید، تصمیم دارد تا با این سریال هم بار دیگر تبحر خود را در بازیگری نشان دهد.

همچنین هادی حجازی فر که در حال حاضر در بالاترین میزان محبوبیت با بازی در سریال پوست شیر قرار دارد، در سریال سرگیجه هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو