فال تاروت انگلیسی 14 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

7

1402/4/14

00:10


فال تاروت انگلیسی 14 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

ستاره

تعابیر کلیدی: امید، نقاهت، شادی، آرامش، تحقق، الهام، حقیقت و راز فاش شده، مشکل حل شده مثبت، خبر خوب.

شما بسیار خسته خواهید بود و به زمان نیاز دارید تا استراحت کنید، استرس و نگرانی خود را از بین ببرید. ممکن است برای رفع خستگی از چیزهایی که وارد زندگی تان می شود، سفر کنید یا در نزدیکی طبیعت استراحت کنید. برای کار، ممکن است احساس بی تحرکی کنید و نخواهید کار زیادی انجام دهید. یا به این معنی است که کار شما ممکن است چالش برانگیز نباشد یا کاری برای انجام دادن وجود نداشته باشد. وضعیت مالی شما شروع به بهبود می کند اما باید در هزینه کردن مراقب باشید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

چهار پنتاکل

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری. اکنون زمان صرفه جویی است تا ثروتی پایدار بسازید.

شما احساس ناامیدی، ناراحتی خواهید کرد و فکر می کنید که همه چیز در جهتی که انتظار می رود نتیجه نمی دهد. در امور مالی، کار و عشق خود به اعتماد و امنیت میل خواهید کرد. با این حال، شما به انتظارات خود نخواهید رسید. برای کار، ممکن است احساس ناامیدی کنید زیرا هیچ پیشرفت یا فرصت کاری جدیدی نمی بینید. برای عشق، باید مراقب اختلافات ناشی از حسادت یا سوء ظن خود باشید. اگر مجرد هستید، کسی که به شما نزدیک می شود ممکن است رضایت بخش نباشد. هیچ پیشرفتی در رابطه شما وجود نخواهد داشت یا ممکن است آمادگی باز کردن ذهن خود را نداشته باشید. ممکن است نگران باشید که کسی ممکن است از شما در مورد عشق سوء استفاده کند. گاهی برای دفاع از خود دیواری خیلی بلند می سازی. بنابراین، شما ممکن است دلتنگ آن خوبی باشید که وارد زندگی شما می شود.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

سه فنجان

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، شادی در عشق، ارتباط با افراد زیاد، فراوانی و ثمربخشی.

ممکن است در این زمان استراحت کرده باشید تا انرژی خود را افزایش دهید. اگر در گذشته دچار استرس یا بیماری شده اید، تمایل دارید که خوب شوید و از سلامتی خوبی برخوردار شوید. با این حال مراقب غذاهای دارای کلسترول بالا و سوء هاضمه باشید. برای عشق، ممکن است احساس شادابی و شادابی داشته باشید. اگر یک معشوق دارید، ممکن است تلاشی برای بازگرداندن رابطه شما به همان ابتدا وجود داشته باشد. اگر مجرد هستید، ممکن است این شانس را داشته باشید که با فردی که دوست دارید در یک مهمانی ملاقات کنید یا دوستتان او را به شما توصیه کند.

فال تاروت متولدین تیر ماه

هفت پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل، هوش، رشد، پیشرفت تدریجی به سمت ثبات.

شما بخشی از موفقیت را خواهید دید اما هنوز باید برای رسیدن به هدف مورد انتظار خود تلاش کنید. ممکن است لازم باشد صبور باشید و منتظر بمانید زیرا فوراً موفق نخواهید شد. رویه ها کند هستند. با این حال، شما باید به تمرین و توسعه مهارت های خود ادامه دهید. برای کار، ممکن است زمان استراحت شما باشد تا نتیجه عملکرد خود را ببینید. برای امور مالی، پس انداز فزاینده و وضعیت مالی پایدارتری خواهید داشت. برای عشق، در این زمان موفق نخواهید شد و باید به تلاش ادامه دهید.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

ملکه

تعابیر کلیدی: عشق، خانواده، زندگی زناشویی شاد، بارداری، زایمان، خانواده شاد، راحتی، شهرت، افتخار و ثروت.

شما تمایل شدیدی برای تغییر مثبت در زندگی خود دارید و آرزوی زندگی راحت تر را دارید. علاوه بر این، باید مراقب باشید که پول زیادی برای خرید چیزهایی خرج نکنید تا تصویر خود را ارتقا دهید. به طور معمول، شما نمی خواهید با هیچ مشکلی روبرو شوید و صبر بسیار کمی دارید. بنابراین، باید سعی کنید صبورتر باشید زیرا در آینده نتیجه خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

محبت

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، مسافرت، تغییر، عشق به آزادی، جابه‌جایی مانند نقل مکان به دفتر جدید یا خانه جدید، زمان دشواری که باید خود را برای هماهنگی یا حل و فصل وضعیت به شیوه‌ای مثبت وفق دهید.

ممکن است تغییرات یا موقعیت هایی وجود داشته باشد که باعث شود یاد بگیرید خود را با شرایط اطراف وفق دهید. برای کار، ممکن است مجبور شوید با دیگران سازگار شوید و بهتر است بی طرفانه رفتار کنید. علاوه بر این، باید در رسیدگی به امور انعطاف‌پذیرتر باشید، زیرا همه چیز همیشه در معرض تغییر است. با این حال، باید صبور باشید و احساسات خود را کنترل کنید زیرا ممکن است به راحتی بدخلقی یا ناامید شوید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

شیطان

تعابیر کلیدی: بجنگ اما با طمع، قمار دوست داشتن، افسون در همه رذیلت ها، قمار، مواد مخدر، جنسی، مادیات، اعتیاد به مواد، گمراهی، انجام هر کاری حتی برآورده شدن آن اشتباه است.

شما جاه طلب هستید و قصد دارید زندگی خود را ارتقا دهید. شما تا حد زیادی توسط چیزی جذاب هدایت خواهید شد. ممکن است برای سرگرمی، خرید لباس های گران قیمت و تزئینات پول زیادی خرج کنید. افرادی که این کارت را دریافت می کنند بیشتر بدخلق، خودخواه اما جذاب هستند. برای کار، باید سخت کار کنید، اما چندان موفق نباشید. اگر در مورد میخانه تجارت می کنید یا اقلام گران قیمت می فروشید، برای شما مناسب خواهد بود. برای عشق، ممکن است انتظار داشته باشید که یک فرد کامل را پیدا کنید. مراقب باشید کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید یا در تصمیم گیری عجله نکنید زیرا ممکن است اشتباه کنید و فرد اشتباهی در زندگی خود داشته باشید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

پنج شمشیر

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، تعارض، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، درگیری با شخص بالاتر یا ارشد.

وضعیت در جهت منفی تغییر می کند. ممکن است متوجه شوید که جزو افراد غیر دوستانه هستید. در این زمان نباید کاری انجام دهید زیرا به نفع شما نیست. برای کار باید اعتماد به نفس خود را پایین بیاورید و به توصیه های دیگران گوش دهید. اگر بیش از حد خودخواه هستید، ممکن است با همکاران یا رئیس خود مشکل داشته باشید. مراقب باشید که توسط همکاران خود مورد هجوم یا رسوایی قرار بگیرید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

صفحات چوبدستی

تفاسیر کلیدی: اگر زیر 25 سال با تجربه کمتری هستید و در حال ساختن ثروت هستید، خبرهای خوبی در مورد شغل جدید دریافت خواهید کرد و فرصتی برای پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت.

در گذشته ممکن است شروع به انجام کار جدیدی در زندگی خود کرده باشید. می توانست شغل جدید یا مسئولیت جدید باشد. ممکن است مشتاق یادگیری چیزهایی باشید. علاوه بر این، ممکن است به راحتی به چیزی علاقه مند شوید، اما به راحتی نیز خسته شوید. برای کار، ممکن است فرصتی برای یافتن شغل جدید داشته باشید. اگر بیکار هستید، ممکن است اخباری در مورد شغل وجود داشته باشد. اگرچه امکان به دست آوردن شغل جدید ممکن است 100٪ نباشد، اما باید از این فرصت استفاده کنید. برای امور مالی، ممکن است پول کافی برای خرج کردن داشته باشید اما نه به صورت ولخرجی. برای عشق، ممکن است به کسی احساس علاقه کنید اما نه جدی. تازه شروع رابطه است.

فال تاروت متولدین دی ماه

عدالت

تفاسیر کلیدی: دقت، برابری، توجیه، عقل، عقلانیت، تصمیم گیری برای حل مشکل، موقعیتی که نیاز به تصمیم گیری دارد.

ممکن است برای کنار آمدن با مشکلات جزئی و دردسرساز آزرده خاطر شوید. اگر باید تصمیم مهمی بگیرید، باید بسیار مراقب باشید و نتیجه خوب و بد را بسنجید. مهمترین چیز در این مدت این است که موارد را با دقت در نظر بگیرید. از احساسات خود برای انجام کارها استفاده نکنید زیرا مسائل فقط گسترش می یابد. اگر کسب و کار خود را دارید، باید مراقب اسناد قانونی باشید. حیله گر نباشید زیرا مطمئناً مشکل خواهید داشت. برای بازی ایمن بهتر است تمام قوانین را رعایت کنید.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

احمق

تفاسیر کلیدی: سفر ماجراجویی. تغییر یا شروع مانند سفر، مسافرت در تعطیلات، و آرامش.

ممکن است احساس سردرگمی و مضطرب کنید زیرا نمی توانید وضعیت آینده را پیش بینی کنید. برای کار، فرصتی برای انجام کار جدید خواهید داشت، یا ممکن است از همان شغل قبلی احساس بی حوصلگی کنید. همچنین، نزدیک شدن به رئیس خود در این زمان بسیار دشوار است زیرا وضعیت نامشخص است. رئیس شما از کار شما کاملاً راضی نخواهد بود و مرتباً از شما می خواهد که آن را اصلاح کنید. بنابراین، شما بسیار خسته خواهید شد. برای امور مالی، ممکن است به فکر شانس بیفتید، اما مطمئن نیستید که در این مورد شانس خوبی داشته باشید. برای عشق، ممکن است با فردی روبرو شوید که با شما معاشقه می کند.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

چرخ روزگار

تعابیر کلیدی: جاه طلبی، رشد، تغییر، ثروت، شروع جدید و عجله برای دنبال کردن رویای خود.

هنگامی که این کارت ظاهر می شود، وضعیت کلی به طور مثبت تغییر خواهد کرد. مطمئن باشید که اگر در گذشته در شرایط بد و سختی قرار داشتید، مطمئناً تغییر به وضعیت بهتری وجود خواهد داشت. بنابراین، اگر نگران هستید، آرام باشید و برای خوش شانسی آینده آماده شوید. برای کار، شانس و پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت. ممکن است ترفیع یا افزایش حقوق بگیرید. برای امور مالی، وضعیت مالی شما بهتر خواهد شد. شانس مالی غیرمنتظره ای خواهید داشت یا مبلغی مقطوع دریافت خواهید کرد. برای عشق، شما شانس برجسته ای در عشق ندارید زیرا این یک کارت کار و مالی است. اگر معشوقی دارید، معشوق شما برای شما مناسب است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو