فال تاروت انگلیسی 20 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

3

1402/4/20

00:08


فال تاروت انگلیسی 20 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

صفحات فنجان

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال تجربه کمتری دارند و در حال ساختن ثروت هستند. وقوع و احساس، عاطفه، رابطه یا پروژه جدید.

زندگی شما روان خواهد بود اما تمایل به تغییر مثبت در آینده دارید. فرصتی وجود خواهد داشت که البته در انتظار شما نیست. ممکن است نگران اعضای کوچکتر خانواده خود باشید. رئیس یا ارشد شما در محل کار شما را مورد لطف قرار می دهد و با شما مهربان خواهد بود. همچنین این کارت به این معنی است که رئیس شما یک نوسان خلق خواهد داشت. اگر در مورد کار از او راهنمایی بخواهید، ممکن است توصیه مناسبی دریافت نکنید. برای عشق، اگر بیش از حد فکر نکنید یا اغلب احساس رنجش نکنید، به بهبود رابطه شما کمک می کند.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

عاشقان

تعابیر کلیدی: شادی و نشاط در عشق و عشق، ازدواج، دوستی، هماهنگی، عشق زودرس، رابطه زناکارانه و افسون.

ممکن است احساس کنید که در نقطه عطف مهمی از زندگی خود هستید و باید تصمیم بگیرید که کدام مسیر را طی کنید. برای کار، ممکن است در ادامه کار یا تغییر به شغل جدید تردید کنید. علاوه بر این، این کارت به معنای یادگیری چیزهای جدید در محل کار است که شما تجربیات بیشتری کسب خواهید کرد. برای عشق، این یک لحظه مسحور کننده است زیرا ممکن است بیش از یک نفر وارد زندگی شما شود که شما را گیج کند و ندانید کدام یک را انتخاب کنید.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

ده ها پنتاکل

تفاسیر کلیدی: موفقیت و کامل بودن، اما اگر زیاد باشد می تواند نتیجه منفی داشته باشد و باعث ضرر شود. این کارت میلیونر است. اگر این کارت ظاهر شود، ثبات مالی، پول زیاد و املاک و مستغلات خواهید داشت.

ممکن است زندگی بهتری نسبت به گذشته داشته باشید. همچنین این کارت به این معنی است که زندگی شما در جهت ایمن تر تغییر کرده است که باعث می شود احساس غرور و شادی بیشتری نسبت به زندگی داشته باشید. برای کار، اگر نیاز به کمک یا هماهنگی از اطرافیان خود داشته باشید، از پشتیبانی مناسب برخوردار خواهید شد و می توانید راحت تر کار کنید. مواظب نفس بالای خود باشید یا خیلی به عقاید خود پایبند باشید و به حرف دیگران گوش ندهید. سعی کنید مصالحه کنید و بیشتر به صحبت های دیگران گوش دهید زیرا به شما کمک می کند تا با خوشحالی با آنها کار کنید.

فال تاروت متولدین تیر ماه

هفت عصا

تفاسیر کلیدی: موفقیت از تمایل، نیت، قدرت، پشتکار، عقل و هوش شما. مبارزه و رقابتی که برای موفقیت و یا غلبه بر آن نه تنها به نیروی جسمی و روانی نیاز دارد، بلکه نیاز به عقل، هوشیاری و نیت قوی دارد.

درگیری وجود دارد و کسی علیه شماست. اگر پروژه ای را مدیریت می کنید، باید بیشتر تلاش کنید تا موفق شوید. ممکن است متوجه شوید که این وضعیت ناخوشایند است و ممکن است در انجام کاری احساس خستگی کنید، به ویژه تلاش برای غلبه بر موانع فعلی در زندگی خود. ممکن است در محل کار فرصتی به دست آورید. با این حال، شما به راحتی به آن دست نخواهید یافت، بلکه باید با دیگران رقابت کنید یا توانایی خود را به دیگران نشان دهید.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

سه شمشیر

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، ناامیدی و اضطراب در نتیجه خیانت، اختلاف و قطع رابطه.

مواظب گرم مزاج بودن باشید زیرا ممکن است بعداً دچار مشکل شوید. شرایط هموار نخواهد بود و ممکن است با ضرر و ناراحتی مواجه شوید. با دیگران درگیری خواهید داشت، اخبار بدی دریافت خواهید کرد که شما را بسیار استرس یا ناامید می کند. برای کار، ممکن است استعفا دهید زیرا دیگر نمی توانید شرایط استرس زا را تحمل کنید. برای امور مالی مراقب هزینه ها و کمبود پول یا فریب خوردن باشید. اگر زمانی به کسی پول قرض دهید، ممکن است آن را پس نگیرید. برای عشق، ناامید خواهید شد و دچار اختلاف شدید. به رابطه خود پایان می دهید و از یکدیگر جدا می شوید.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

برج

تفاسیر کلیدی: اختلاف، تصادف، عجله، ورشکستگی، ضرر، هیجان، ترس، فاجعه، پذیرش فوری در بیمارستان.

در نتیجه، احتمالاً با ناامیدی غیرمنتظره ای مواجه خواهید شد که باعث می شود احساس وحشتناکی کنید زیرا همه چیز آنطور که انتظار می رود نیست. برای کار، ممکن است اتفاقی افتاده باشد و احساس شما را جریحه دار کند که دوست داشته باشید کار را رها کنید. برای امور مالی مراقب هزینه های غیرمنتظره باشید و ممکن است با کمبود پول مواجه شوید. علاوه بر این، مراقب تصادف باشید زیرا ممکن است به طور تصادفی مجروح شوید. بنابراین، شما باید بسیار مراقب باشید. با این حال، در طول این مدت، هزینه کردن برای تعمیر یا بازسازی خانه ممکن است به بهبود شانس شما کمک کند. برای عشق، مراقب مشاجره با معشوق خود باشید. ممکن است مشکل شدیدی داشته باشید که ممکن است منجر به قطع رابطه شود. بنابراین سعی کنید در این مدت خنک باشید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

محبت

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، مسافرت، تغییر، عشق به آزادی، جابه‌جایی مانند نقل مکان به دفتر جدید یا خانه جدید، زمان دشواری که باید خود را برای هماهنگی یا حل و فصل وضعیت به شیوه‌ای مثبت وفق دهید.

ممکن است از این موقعیت خسته شوید و دوست داشته باشید که تغییر بهتری داشته باشید. برای کار، ممکن است بخواهید شغل بهتر یا حقوق بالاتری داشته باشید. مناسب‌ترین شغل برای شما شغلی است که نیاز به ایده‌های خلاقانه یا یادگیری چیزهای جدید دارد، زیرا کار روتین را دوست ندارید. ممکن است از خشنود کردن رئیس خود خسته شوید، زیرا او از نظر عاطفی ناپایدار است یا خلق و خوی او به سرعت تغییر می کند. بنابراین، در این مدت، باید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید و مراقب باشید که در محل کار با رئیس یا ارشد خود درگیری نداشته باشید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

پادشاهان عصا

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که در کار توانایی دارند و فرصتی برای موفقیت در مسیرهای شغلی خود یا به دست آوردن موقعیت های بالاتر و یا صاحب کسب و کار دارند.

به طور کلی، استرس زیادی در محل کار وجود خواهد داشت. ممکن است مجبور شوید مسئولیت های بسیاری از مشاغل را بر عهده بگیرید. حجم کار سنگینی خواهید داشت که تقریباً زمانی برای انجام کار دیگری ندارید. نکته خوب این است که شما فکر نمی کنید که وحشتناک است زیرا از آن راضی هستید، اگرچه ممکن است تحت فشار چنین مسئولیت هایی باشید. برای امور مالی، پول بیشتری به دست خواهید آورد اما زمانی برای خرج کردن آن ندارید. به طور کلی، شما باهوش هستید و قادر به انجام بسیاری از کارها هستید. بنابراین، مطمئناً در حرفه خود پیشرفت خواهید کرد. برای عشق، ممکن است زمان کافی برای عشق نداشته باشید زیرا بیشتر روی کار خود تمرکز می کنید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

جادوگر

تفاسیر کلیدی: مذاکره، تجارت، آموزش، هوش، ارتباطات. شروع مهم جدید با مهارت و تخصص شانس بالایی برای موفقیت خواهد داشت.

اگر در گذشته شروع به انجام کار جدیدی کرده بودید، اکنون باید بهترین تلاش خود را به کار بگیرید زیرا در این زمان پر انرژی هستید. وضعیت فعلی شما بسیار خوشایند است. شما چیزی برای نگرانی ندارید و بیشتر احساس می کنید که خودتان هستید. شما نمی خواهید چیزی را که دوست ندارید تحمل کنید. ممکن است فرصتی برای معاشرت یا جلساتی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات با دیگران داشته باشید. برای امور مالی، جای نگرانی نیست زیرا می توانید جریان نقدی خود را به درستی مدیریت کنید تا هزینه های خود را تامین کنید. مراقب توافق یا امضای قرارداد در مورد کار و مالی باشید. شما باید بسیار محتاط باشید تا بعد از آن دچار مشکل نشوید. ممکن است فرصتی برای ملاقات با یک فرد جذاب داشته باشید که وارد زندگی شما می شود، اما انتظار زیادی نداشته باشید و فقط یک تماس ساده داشته باشید.

فال تاروت متولدین دی ماه

قدرت

تعابیر کلیدی: فضل، احترام، زنان قوی و متکی به خود. استفاده از عقل، تدبیر و شجاعت برای غلبه بر همه موانع و کنترل احساسات و ذهن خود.

ممکن است در گذشته روزهای سخت و سختی را سپری کرده باشید. نکته خوب این است که شما را قوی تر کرد و بتوانید به خوبی از پس همه مشکلات برآیید. برای کار، ممکن است احساس کنید که کار سختی است. علاوه بر این، هم رئیس و هم همکارانتان ممکن است به شما فشار بیاورند. اگر زیردستان دارید، ممکن است احساس کنید که آنها سرسخت و بیش از حد اعتماد به نفس دارند. با این حال، آنها در کار توانایی دارند و می توانند به رهایی از بار شما کمک زیادی کنند. برای سلامتی، شما هنوز سالم هستید، اما مراقب باشید که بیش از حد سخت کار کنید و استراحت کافی نداشته باشید.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

پنج فنجان

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، ناامیدی و افسردگی ناشی از از دست دادن است اما همچنان به چیزی و آینده امیدوار است.

ممکن است بیش از حد احساس ناامیدی و فرسودگی کنید. ممکن است از کار، امور مالی یا عشق خود ناامید شوید. این کارت نشان می دهد که شما اغلب به اشتباه در گذشته وسواس خواهید داشت و فراموش می کنید چیزهای خوب را در زمان حال تشخیص دهید. باید ذهن خود را باز کنید و بپذیرید که همه چیز در گذشته به پایان رسیده است. فکر کردن و آسیب زدن به خود فایده ای ندارد. برای عشق، هیچ نتیجه‌ای نخواهی یافت و نمی‌دانی که برآورده می‌شوی یا نه. بهترین راه این است که زیاد فکر نکنید زیرا ممکن است بر سلامت روان شما تأثیر بگذارد.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

امپراطور

تفاسیر کلیدی: رهبری، قدرت، قدرت، پیروزی، موفقیت، مسئولیت پذیری بالا، ثبات.

شما تکالیف جدیدی دریافت خواهید کرد که مسئولیت آنها را بر عهده بگیرید و فرصتی برای پیشرفت در حرفه خود خواهید داشت. با این حال، شما باید مهارت خود را در زمینه رهبری توسعه دهید. سعی کنید به جای تمرکز بر جزئیات جزئی، دیدگاه وسیع تری داشته باشید. در آینده نزدیک، ممکن است فرصتی برای سفر به خارج از کشور برای اهداف تجاری یا تحصیلی داشته باشید. برای امور مالی مراقب باشید که به راحتی پول خرج کنید. برای عشق، فرصتی وجود دارد که کسی وارد زندگی شما شود. او ممکن است بزرگتر از شما یا بالغ تر از شما باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو