فال تاروت انگلیسی 21 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

3

1402/4/21

00:10


فال تاروت انگلیسی 21 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

سه شمشیر

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، ناامیدی و اضطراب در نتیجه خیانت، اختلاف و قطع رابطه.

مواظب گرم مزاج بودن باشید زیرا ممکن است بعداً دچار مشکل شوید. شرایط هموار نخواهد بود و ممکن است با ضرر و ناراحتی مواجه شوید. با دیگران درگیری خواهید داشت، اخبار بدی دریافت خواهید کرد که شما را بسیار استرس یا ناامید می کند. برای کار، ممکن است استعفا دهید زیرا دیگر نمی توانید شرایط استرس زا را تحمل کنید. برای امور مالی مراقب هزینه ها و کمبود پول یا فریب خوردن باشید. اگر زمانی به کسی پول قرض دهید، ممکن است آن را پس نگیرید. برای عشق، ناامید خواهید شد و دچار اختلاف شدید. به رابطه خود پایان می دهید و از یکدیگر جدا می شوید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

محبت

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، مسافرت، تغییر، عشق به آزادی، جابه‌جایی مانند نقل مکان به دفتر جدید یا خانه جدید، زمان دشواری که باید خود را برای هماهنگی یا حل و فصل وضعیت به شیوه‌ای مثبت وفق دهید.

ممکن است از این موقعیت خسته شوید و دوست داشته باشید که تغییر بهتری داشته باشید. برای کار، ممکن است بخواهید شغل بهتر یا حقوق بالاتری داشته باشید. مناسب‌ترین شغل برای شما شغلی است که نیاز به ایده‌های خلاقانه یا یادگیری چیزهای جدید دارد، زیرا کار روتین را دوست ندارید. ممکن است از خشنود کردن رئیس خود خسته شوید، زیرا او از نظر عاطفی ناپایدار است یا خلق و خوی او به سرعت تغییر می کند. بنابراین، در این مدت، باید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید و مراقب باشید که در محل کار با رئیس یا ارشد خود درگیری نداشته باشید.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

جادوگر

تفاسیر کلیدی: مذاکره، تجارت، آموزش، هوش، ارتباطات. شروع مهم جدید با مهارت و تخصص شانس بالایی برای موفقیت خواهد داشت.

اگر در گذشته شروع به انجام کار جدیدی کرده بودید، اکنون باید بهترین تلاش خود را به کار بگیرید زیرا در این زمان پر انرژی هستید. وضعیت فعلی شما بسیار خوشایند است. شما چیزی برای نگرانی ندارید و بیشتر احساس می کنید که خودتان هستید. شما نمی خواهید چیزی را که دوست ندارید تحمل کنید. ممکن است فرصتی برای معاشرت یا جلساتی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات با دیگران داشته باشید. برای امور مالی، جای نگرانی نیست زیرا می توانید جریان نقدی خود را به درستی مدیریت کنید تا هزینه های خود را تامین کنید. مراقب توافق یا امضای قرارداد در مورد کار و مالی باشید. شما باید بسیار محتاط باشید تا بعد از آن دچار مشکل نشوید. ممکن است فرصتی برای ملاقات با یک فرد جذاب داشته باشید که وارد زندگی شما می شود، اما انتظار زیادی نداشته باشید و فقط یک تماس ساده داشته باشید.

فال تاروت متولدین تیر ماه

شش فنجان

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. معشوق در گذشته عاطفه حمایتی در حال حاضر، اصلاح چیزی در گذشته فراهم می کند.

فرصتی برای ملاقات با دوستان و برقراری مجدد دوستی وجود دارد. موقعیت اطراف شما را قادر می سازد یا فرصتی برای ملاقات با معشوق سابق خود یا شخصی که با او قطع رابطه کرده اید را به شما می دهد. او دوباره وارد زندگی شما خواهد شد. برای کار، این احتمال وجود دارد که اشتباه کنید و دوباره کار خود را اصلاح کنید. بنابراین، در این زمان باید با دقت بیشتری کار کنید. برای امور مالی، نیازی به نگرانی نیست زیرا می توانید از اعضای خانواده یا دوستان خود حمایت مالی دریافت کنید.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

فنجان یخ

تعابیر کلیدی: شروعی جدید، شادی در عشق، رابطه دلپذیر، خوش شانسی از طرف عاشق، زندگی دلپذیر و راحت.

دوستی جدیدی به دست خواهید آورد و شروع به انجام کاری که دوست دارید می کنید، اما در این زمان هیچ پیشرفت چشمگیری وجود ندارد. باید منتظر بمونی برای عشق، فرصتی برای یافتن عشق جدید دارید، اما مشخص نیست که آیا برآورده خواهید شد یا خیر. اگر مجرد هستید، ممکن است با فردی آشنا شوید و دوباره احساس شادابی کنید. وضعیت در این زمان ساده است بدون هیچ تغییر برجسته، نه در کار و نه در امور مالی. بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید و صبور باشید. برای کار، اگر هنرمند هستید، فرصتی برای نمایش آثار هنری یا ایده های خلاقانه خود خواهید داشت. اما اگر در زمینه های دیگری کار می کنید، ممکن است احساس بی حوصلگی کنید زیرا در این زمان هیچ چالشی وجود ندارد.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

جادوگر

تفاسیر کلیدی: مذاکره، تجارت، آموزش، هوش، ارتباطات. شروع مهم جدید با مهارت و تخصص شانس بالایی برای موفقیت خواهد داشت.

اگر در گذشته شروع به انجام کار جدیدی کرده بودید، اکنون باید بهترین تلاش خود را به کار بگیرید زیرا در این زمان پر انرژی هستید. وضعیت فعلی شما بسیار خوشایند است. شما چیزی برای نگرانی ندارید و بیشتر احساس می کنید که خودتان هستید. شما نمی خواهید چیزی را که دوست ندارید تحمل کنید. ممکن است فرصتی برای معاشرت یا جلساتی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات با دیگران داشته باشید. برای امور مالی، جای نگرانی نیست زیرا می توانید جریان نقدی خود را به درستی مدیریت کنید تا هزینه های خود را تامین کنید. مراقب توافق یا امضای قرارداد در مورد کار و مالی باشید. شما باید بسیار محتاط باشید تا بعد از آن دچار مشکل نشوید. ممکن است فرصتی برای ملاقات با یک فرد جذاب داشته باشید که وارد زندگی شما می شود، اما انتظار زیادی نداشته باشید و فقط یک تماس ساده داشته باشید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

سه فنجان

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، شادی در عشق، ارتباط با افراد زیاد، فراوانی و ثمربخشی.

مهم نیست در چه شرایطی هستید، احساس خواهید کرد که مشکلات خیلی سخت نیستند و به تدریج قادر خواهید بود آنها را حل کنید. با این حال، متوجه خواهید شد که مشکلات ناشی از سهل انگاری یا بی دقتی شماست. بنابراین، برای جلوگیری از اشتباهات بعدی، باید فوراً بهبودی ایجاد کنید. اگر باز هم آرام بگیرید و از اشتباهات کوچک بی اهمیت چشم پوشی کنید، ممکن است دوباره دچار مشکل شوید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

پادشاهان جام

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که مهربان هستند و در بدبختی به دیگران کمک می کنند و می توانند رهبران خوبی باشند.

وضعیت بهتر خواهد شد و به طور کلی مطمئن تر خواهد شد. برای کار، شما قادر خواهید بود خود را با محیط کار وفق دهید. علاوه بر این، توصیه ها یا کمک های مفیدی از سالمند خود در محل کار دریافت خواهید کرد. برای امور مالی، وضعیت مالی شما کمی بهتر می شود، اما باید مراقب باشید که خیلی راحت پول خرج نکنید که بعداً باعث ایجاد مشکل مالی می شود. برای عشق، اگر یک زن مجرد هستید، شانس ملاقات با یک مرد مسن را خواهید داشت که بیوه یا خارجی است. اگر معشوق دارید، ممکن است از نوسانات خلقی معشوقتان خسته شوید. بنابراین، باید سعی کنید همه چیز را نادیده بگیرید و رها کنید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

پادشاهان پنتاکل

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که در زندگی خود ثبات دارند. آنها ثروتمند هستند، در موقعیت های بالا کار می کنند و درآمد بالایی دارند.

ممکن است با تحمل بارهای زیادی احساس خستگی کنید. بنابراین، ممکن است به راحتی ناامید شوید و برای گوش دادن به توصیه های دیگران بیش از حد سرسخت باشید. اگرچه، ممکن است متوجه شوید که برای رسیدگی به مشکلات اطراف به صبر بالایی نیاز دارید، هنوز احساس می کنید که توانایی کافی برای مدیریت آن را دارید. برای کار، مراقب مشکلات کوچک باشید، زیرا ممکن است به مسائل بزرگ بیش از حد توجه کنید و جزئیات را نادیده بگیرید. برای عشق، اگر مجرد هستید ممکن است آنقدر توقع داشته باشید که هنوز شانسی برای ازدواج نداشته باشید.

فال تاروت متولدین دی ماه

صفحات فنجان

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال تجربه کمتری دارند و در حال ساختن ثروت هستند. وقوع و احساس، عاطفه، رابطه یا پروژه جدید.

زندگی شما روان خواهد بود اما تمایل به تغییر مثبت در آینده دارید. فرصتی وجود خواهد داشت که البته در انتظار شما نیست. ممکن است نگران اعضای کوچکتر خانواده خود باشید. رئیس یا ارشد شما در محل کار شما را مورد لطف قرار می دهد و با شما مهربان خواهد بود. همچنین این کارت به این معنی است که رئیس شما یک نوسان خلق خواهد داشت. اگر در مورد کار از او راهنمایی بخواهید، ممکن است توصیه مناسبی دریافت نکنید. برای عشق، اگر بیش از حد فکر نکنید یا اغلب احساس رنجش نکنید، به بهبود رابطه شما کمک می کند.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

داوری

تفاسیر کلیدی: توسعه، نگهداری، بهبود، بهبودی از وضعیت بد به وضعیت بهتر، بیدار شدن از گمراه کردن، اخبار خوب در مورد تلاش شما.

احساس بی حوصلگی خواهید کرد و دوست دارید زندگی خود را بهبود ببخشید یا تغییری ایجاد کنید. ممکن است متوجه شوید که شرایط به آرامی اما مثبت در حال تغییر است. اگر شغل معمولی دارید، ممکن است آرزوی پیشرفت داشته باشید اما شغل فعلی شما برای شما مناسب نیست. بنابراین، ممکن است سعی کنید شغل جدیدی پیدا کنید تا در موقعیت بهتر و همچنین سازمان بهتری قرار بگیرید. برای عشق، ممکن است این شانس را داشته باشید که به طور غیرمنتظره ای عاشق کسی شوید، اما برای برآورده شدن باید ریسک کنید.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

برج

تفاسیر کلیدی: اختلاف، تصادف، عجله، ورشکستگی، ضرر، هیجان، ترس، فاجعه، پذیرش فوری در بیمارستان.

ممکن است یک تغییر غیر منتظره یا سردرگمی در زندگی شما رخ دهد. یا ممکن است چیزی وجود داشته باشد که بر احساس شما تأثیر منفی بگذارد. ممکن است ناامید و عمیقاً ناامید شوید زیرا انتظارات شما برآورده نشده است. مراقب بیکاری ناگهانی یا ناامید شدن همکاران خود باشید. برای امور مالی مراقب هزینه های خود باشید. با این حال، هزینه کردن برای تعمیر یا بازسازی خانه ممکن است به بهبود شانس شما کمک کند. برای سلامتی مراقب تصادف و مجروح شدن باشید. برای عشق، شما بسیار گیج یا ناامید خواهید شد یا ممکن است طرد شوید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو