فال تاروت انگلیسی 26 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

2

1402/4/26

02:10


فال تاروت انگلیسی 26 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

مرد حلق آویز شده

تعابیر کلیدی: رویا، ضرر، ورشکستگی، جادو و طلسم. ممکن است در شرایط سختی قرار بگیرید که هیچ راهی برای فرار ندارید. بنابراین، بهترین پاسخ صبر و صبر است. همچنین، به معنای قربانی کردن چیزی برای پیشرفت بیشتر است.

این کارت نشان دهنده از دست دادن وسایل مورد علاقه شما، افراد یا حتی اعتماد به نفس شماست. مراقب هزینه های آینده خود و ارائه ضمانت باشید زیرا ممکن است دچار مشکل شوید و مجبور شوید برای دیگران بدهی بپردازید. برای کار، ممکن است دیگر صبور نباشید و دوست داشته باشید از شرایط سخت دور شوید. علاوه بر این، مراقب سلامتی خود باشید یا با رئیس خود یا بزرگان خانواده خود درگیر شوید. همچنین این احتمال وجود دارد که افراد مسن در خانواده شما بیمار شوند.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

گوشه نشین

تعابیر کلیدی: صلح دوستی، ظرافت، احتیاط، تحقیق، انزوا یا دور بودن از دوستان، منزوی، ذهن آرام.

به طور کلی، برای مدتی خود را از جامعه منزوی خواهید کرد. احساس خواهید کرد که موقعیت های اطرافتان آنقدر گیج کننده است که برای تنها ماندن و مرور همه چیز به زمان نیاز دارید. برای کار، شما برای کار به تنهایی مانند کار آکادمیک یا معلم بودن مناسب هستید. اگر کسب و کار خود را دارید، در این زمان مشتری زیادی وجود نخواهد داشت، اما برای مدت کوتاهی خواهد بود. برای امور مالی، به برنامه ریزی آینده مالی خود فکر خواهید کرد. همانطور که نگران آینده هستید، به پس انداز یا خرید دارایی فکر خواهید کرد. برای عشق، شما در این مورد شانس ندارید. ممکن است دکترین را تمرین کنید، مجرد بمانید یا معشوقی داشته باشید که 5 تا 7 سال بیشتر از شما بزرگتر باشد. علاوه بر این، اگر به معبد بروید یا دکترین را تمرین کنید، شانس و اقبال شما را افزایش می دهد.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

چهار فنجان

تعابیر کلیدی: ثبات، موفقیت اولیه، آراستگی، قدرت، آرامش پس از شروع کاری که باعث کسالت، نارضایتی و ناامیدی می شود.

ممکن است از وضعیت فعلی خسته شوید زیرا همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نمی رود. شما اغلب احساس ناامیدی و بی قراری خواهید کرد. به خصوص وقتی کسی بیش از حد با شما درگیر باشد، به راحتی منفجر می شوید. بنابراین، شما باید سعی کنید احساسات خود را کنترل کنید. برای کار، هیچ پیشرفتی وجود نخواهد داشت. ممکن است احساس بی حوصلگی کنید و فکر کنید شغل فعلی شما آن چیزی نیست که دوست دارید. ممکن است به تغییر شغل فکر کنید اما در این زمان نمی توانید شغلی را که دوست دارید پیدا کنید. برای عشق، ممکن است با کسی که دوستش دارید برآورده نشوید، اما در عوض با کسی که دوستش ندارید برآورده شوید. اگر مجرد هستید، انتخاب های زیادی خواهید داشت اما هیچکس را دوست ندارید. اگر انتظار زیادی ندارید، ممکن است بتوانید معشوقی پیدا کنید.

فال تاروت متولدین تیر ماه

شش فنجان

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. معشوق در گذشته عاطفه حمایتی در حال حاضر، اصلاح چیزی در گذشته فراهم می کند.

فرصتی برای ملاقات با دوستان و برقراری مجدد دوستی وجود دارد. موقعیت اطراف شما را قادر می سازد یا فرصتی برای ملاقات با معشوق سابق خود یا شخصی که با او قطع رابطه کرده اید را به شما می دهد. او دوباره وارد زندگی شما خواهد شد. برای کار، این احتمال وجود دارد که اشتباه کنید و دوباره کار خود را اصلاح کنید. بنابراین، در این زمان باید با دقت بیشتری کار کنید. برای امور مالی، نیازی به نگرانی نیست زیرا می توانید از اعضای خانواده یا دوستان خود حمایت مالی دریافت کنید.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

فنجان یخ

تعابیر کلیدی: شروعی جدید، شادی در عشق، رابطه دلپذیر، خوش شانسی از طرف عاشق، زندگی دلپذیر و راحت.

دوستی جدیدی به دست خواهید آورد و شروع به انجام کاری که دوست دارید می کنید، اما در این زمان هیچ پیشرفت چشمگیری وجود ندارد. باید منتظر بمونی برای عشق، فرصتی برای یافتن عشق جدید دارید، اما مشخص نیست که آیا برآورده خواهید شد یا خیر. اگر مجرد هستید، ممکن است با فردی آشنا شوید و دوباره احساس شادابی کنید. وضعیت در این زمان ساده است بدون هیچ تغییر برجسته، نه در کار و نه در امور مالی. بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید و صبور باشید. برای کار، اگر هنرمند هستید، فرصتی برای نمایش آثار هنری یا ایده های خلاقانه خود خواهید داشت. اما اگر در زمینه های دیگری کار می کنید، ممکن است احساس بی حوصلگی کنید زیرا در این زمان هیچ چالشی وجود ندارد.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

ملکه های پنتاکل

تفاسیر کلیدی: زنان بالای 25 سال، نقش و وظیفه زن شامل ویژگی ها، عاطفه، توانایی و شخصیت، زنان ثروتمند با ثبات مادی.

در واقع، ممکن است به آرامی در زندگی امنیت کسب کرده باشید. اگرچه کند بود، اما ممکن است در سطحی که انتظار داشتید موفق شده باشید. برای کار، ممکن است شانس پیشرفت، ارتقاء و اعتماد رئیس خود را داشته باشید. همچنین، ممکن است فرصتی برای ارائه توانایی خود به دیگران داشته باشید. برای امور مالی، وضعیت مالی شما بهبود می یابد و بهتر از قبل خواهید شد. به این ترتیب استرس مالی شما برطرف می شود. در برخی موارد، این کارت به این معنی است که ممکن است در آینده برنامه های مالی داشته باشید یا به پس انداز پول فکر کنید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

سه فنجان

تعابیر کلیدی: رشد، خلاقیت، چیز جدید در نتیجه رابطه بین دو چیز، شادی در عشق، ارتباط با افراد زیاد، فراوانی و ثمربخشی.

مهم نیست در چه شرایطی هستید، احساس خواهید کرد که مشکلات خیلی سخت نیستند و به تدریج قادر خواهید بود آنها را حل کنید. با این حال، متوجه خواهید شد که مشکلات ناشی از سهل انگاری یا بی دقتی شماست. بنابراین، برای جلوگیری از اشتباهات بعدی، باید فوراً بهبودی ایجاد کنید. اگر باز هم آرام بگیرید و از اشتباهات کوچک بی اهمیت چشم پوشی کنید، ممکن است دوباره دچار مشکل شوید.

فال تاروت متولدین آبان ماه

خورشید

تعابیر کلیدی: رفاه، افتخار، ثروت بادآورده، موفقیت، شکوه، رشد، پیشرفت، شادی، فراوانی، شهرت و خوش شانسی.

شما قصد و انتظار قوی برای موفقیت در زندگی خود و سایر چیزهایی که می خواهید دارید. اگر تسلیم نشوید در آینده فرصت خوبی در انتظار شما خواهد بود. برای کار، ممکن است ارتقا پیدا کنید و در حرفه خود پیشرفت کنید. اگر متخصص یا فریلنسر باشید، شناخته شده تر خواهید شد و فرصت مالی بیشتری خواهید داشت. برای عشق، فرصتی برای یافتن عشق جدیدی دارید که به شما احساس شادابی می دهد. اگر معشوق داشته باشید، رابطه خوشایندی خواهید داشت. اگر هنوز فرزندی ندارید، شانس بچه دار شدن خواهید داشت.

فال تاروت متولدین آذر ماه

شوالیه های جام

تعابیر کلیدی: مردان بین 25 تا 35 سال، مسافرت، جستجو برای چیزی، موقعیت پیشرو، خودسازی، جستجوی کمال در زندگی، عاشق شدن یا درگیر شدن در یک رشته هنری.

شما شروع به ایجاد رابطه بهتر با اطرافیان خود می کنید. ممکن است با دوستان قدیمی خود سفر کنید یا در محل کار دوستی جدیدی پیدا کنید. برای عشق، اگر مجرد هستید، ممکن است دوستانتان به شما توصیه کنند که وارد زندگی شما شود یا ممکن است دوست خود را جذب کنید. اگر معشوق داشته باشید، با هر فضای شخصی رابطه دوستانه برقرار خواهید کرد. بنابراین، رابطه شما خیلی خسته کننده نیست. با این حال مراقب نوسانات خلقی معشوق خود باشید و ممکن است به راحتی شما را ناامید کند.

فال تاروت متولدین دی ماه

داوری

تفاسیر کلیدی: توسعه، نگهداری، بهبود، بهبودی از وضعیت بد به وضعیت بهتر، بیدار شدن از گمراه کردن، اخبار خوب در مورد تلاش شما.

وضعیت کلی همچنان نامشخص خواهد بود. این کارت یک بار دیگر نشان دهنده جدایی و اتحاد مجدد است. همچنین به معنای برخورد ناگهانی با چیزی است که شما پیش بینی نمی کنید. این احتمال وجود دارد که دوباره با دوستان قدیمی خود یا شخصی که راهش را از هم جدا کرده اید ملاقات کنید. برای کار، اگر سخت تلاش کرده باشید، قطعاً پیشرفت و موفقیت حاصل می شود. اما اگر کار اشتباهی انجام دهید، فاش می شود و باید نتیجه آن را بپذیرید. برای امور مالی، به طور ناگهانی شانس مالی خواهید داشت. با بهتر شدن وضعیت مالی خود احساس آرامش خواهید کرد. برای عشق، اگر مجرد هستید، به طور غیرمنتظره ای عشق پیدا می کنید یا با کسی رابطه ناگهانی برقرار می کنید. اگر معشوق دارید، ممکن است بعداً از هم جدا شوید و دوباره به هم بپیوندید.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

چرخ روزگار

تعابیر کلیدی: جاه طلبی، رشد، تغییر، ثروت، شروع جدید و عجله برای دنبال کردن رویای خود.

یک فرصت غیرمنتظره در زندگی وجود خواهد داشت. این زمان خوبی است زیرا پیشرفتی در کار شما وجود خواهد داشت. شما باید از فرصت استفاده کنید زیرا اغلب اتفاق نخواهد افتاد. برای کار، فرصتی غیرمنتظره برای نشان دادن توانایی خود به رئیس خود خواهید داشت و از سوی همکارانتان نیز حمایت خواهید شد. بنابراین، اگر به دنبال پیشرفت خود در کار هستید، این زمان خوبی است. برای امور مالی، درآمد بادآورده ای مانند افزایش حقوق یا ارث خواهید داشت.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

دو فنجان

تعابیر کلیدی: رابطه دو چیز با یک هدف یا هدف کاملاً متفاوت، بهترین کارت عشق، عاشق صادق و صادق، درگیر شدن در یک توافق.

در این مدت از اطرافیانتان کمک و لطف دریافت خواهید کرد. زمان ملاقات با دوستان گمشده قدیمی خود است. اگر در گذشته با دوستان و اعضای خانواده خود درگیری داشته اید، اکنون زمان خوبی برای تفاهم است. فقط ذهن خود را باز کنید و صریح با آنها صحبت کنید. برای کار، می توانید از همکاران خود کمک بخواهید. زمانی که از آنها بخواهید آماده کمک به شما هستند. اگر مجرد هستید، این شانس را خواهید داشت که از توصیه دوست خود عشق پیدا کنید یا عاشق دوست خود نیز شوید. اگر معشوق دارید، مراقب بیانی باشید که دیگران ممکن است به شما حسادت کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو