فال تاروت انگلیسی 18 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

4

1402/4/18

00:09


فال تاروت انگلیسی 18 تیر ماه | فال تاروت طالع بین معروف  انگلیسی چه چیزی را پیشگویی میکند؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال تاروت متولدین فروردین ماه

پادشاهان شمشیر

تفاسیر کلیدی: مردان بالای 35 سال، تجربیات، عقلانیت، قدرت. این کارت نشان دهنده مردانی است که قدرتمند هستند و به افتخار پایبند هستند. همچنین آنها فرمانداران سختگیر و قوی هستند که بهتر از خم شدن میشکنند.

موقعیت ها آنطور که انتظار داشتید پیش نمی روند. در این مدت نباید انتظار زیادی داشته باشید زیرا این احتمال وجود دارد که ناامید شوید. برای کار، شما به راحتی ناامید خواهید شد و رئیس شما دچار نوسانات خلقی خواهد شد. راضی کردن او کار سختی خواهد بود و او مدام به شکایت و سرکشی ادامه می دهد که شما را آزار می دهد. بنابراین، شما باید صبورتر باشید. برای امور مالی هنوز مشکل مالی دارید و برای مدتی با آن مواجه خواهید شد. بنابراین، شما باید پول را با دقت بیشتری خرج کنید. برای عشق، ناامیدی وجود خواهد داشت. بنابراین، اگر کسی را دارید که وارد زندگی شما می شود، باید زمانی را برای شناخت بهتر یکدیگر اختصاص دهید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت ماه

چرخ روزگار

تعابیر کلیدی: جاه طلبی، رشد، تغییر، ثروت، شروع جدید و عجله برای دنبال کردن رویای خود.

ممکن است نگران موقعیت های آینده و سرنوشت خود باشید. اگر در گذشته بهترین تلاش خود را انجام داده اید، جای نگرانی نیست زیرا مطمئناً شرایط بدی نخواهد بود. با این حال، ممکن است بیش از حد نگران مردم یا جوامع اطراف خود باشید تا زمانی که خودتان نباشید. بهتر است به دیدگاه خود پایبند باشید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. این به شما کمک می کند جذاب به نظر برسید و جرات تصمیم گیری هوشمندانه در همه شرایط را داشته باشید.

فال تاروت متولدین خرداد ماه

ملکه های پنتاکل

تفاسیر کلیدی: زنان بالای 25 سال، نقش و وظیفه زن شامل ویژگی ها، عاطفه، توانایی و شخصیت، زنان ثروتمند با ثبات مادی.

ممکن است از نظر یک کمیسیون یا جایزه یکجا شانس مالی داشته باشید. زندگی شما در این زمان امن تر و راحت تر از گذشته است. برای کار، اگر قصد دارید کسب و کار خود را اداره کنید، این زمان مناسبی نیست. باید منتظر زمان و فرصت مناسب تری باشید. برای عشق، اگر یک مرد مجرد هستید، شانس پیدا کردن عشق جدیدی با یک دختر جذاب خواهید داشت که در زندگی کاملا جدی است. بنابراین، اگر می خواهید قلب او را به دست آورید، باید به او نشان دهید که به طور جدی می خواهید با او رابطه برقرار کنید. اگر زن هستید، اگر خیلی اهل انتخاب نباشید، شانس پیدا کردن عشق وجود دارد.

فال تاروت متولدین تیر ماه

پنج شمشیر

تعابیر کلیدی: بی ثباتی، تعارض، ناامیدی و زیان ناشی از ثبات از بین می رود، اختلاف، درگیری با فرد در مقام بالاتر یا ارشد.

ممکن است احساس کنید که شرایط آنطور که انتظار داشتید خوب نیست. مراقب اعتماد به نفس خیلی بالا باشید. به طور کلی اگر این کارت را دریافت کنید، برای زیردست بودن مناسب نیستید، زیرا منیت و اعتماد به نفس زیادی دارید که ممکن است به راحتی با دیگران درگیری ایجاد کند. این احتمال وجود دارد که با سالمند خود درگیر شوید. ممکن است شرمنده و رسوا شوید. برای کار، مراقب درگیری با رئیس خود باشید. در این مدت باید بیشتر مطیع و متواضع باشید. برای امور مالی، ممکن است هزینه های ورودی و مشکل مالی داشته باشید. مراقب فریب خوردن باشید اگر معشوق دارید ممکن است با هم اختلاف پیدا کنید. زیاد به خودت افتخار نکن. اگر مجرد هستید، ناامید می شوید، یا انکار می کنید یا به رابطه خود پایان می دهید زیرا سالمندان با آن موافق نیستند.

فال تاروت متولدین مرداد ماه

شوالیه های شمشیر

تفاسیر کلیدی: مردان بین 25-35 سال، مسافرت، جستجوی چیزی، موقعیت پیشرونده، خودسازی، مشکلات، دشواری، دشمن. با این حال، این بدبختی ها را می توان با صبر و تلاش خود حل کرد.

ممکن است احساس کنید در میان درگیری ها و رقابت ها هستید. برای کنترل احساسات خود در این دوران به مهارت نیاز دارید. برای کار مراقب باشید که به دلیل نظرات متفاوت و اعتماد بیش از حد به یکدیگر با اطرافیان خود درگیر شوید. شما ممکن است آنقدر تندخو باشید که ممکن است اشتباه کنید و در محل کار بی احتیاطی تلقی شوید. با این حال، باید آرام بمانید، در غیر این صورت ممکن است اطرافیان شما از نزدیک شدن به شما بترسند، زیرا همیشه بد خلق به نظر می رسید.

فال تاروت متولدین شهریور ماه

شش عصا

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل، دستاورد، پیشرفت، پیروزی یا جایزه برای تلاش شما در گذشته تا کنون می شود.

مشکلات برطرف شده است. وضعیت به تدریج بهتر خواهد شد. با این حال، هیچ موفقیت آشکاری وجود نخواهد داشت. شما باید منتظر بمانید و برای موفقیت آینده خود تلاش کنید. اگر در یک بخش دولتی یا شرکت دولتی کار می کنید، از شغل خود کاملا راضی خواهید بود. برای کار، شغل شما ثابت است و وقت آزاد زیادی خواهید داشت. ممکن است در محل کار مشتاق نباشید زیرا کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. بنابراین، مراقب تنبل شدن باشید.

فال تاروت متولدین مهر ماه

هشت ها عصا

تفاسیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود. پیشرفت پروژه، شکوفایی، رشد، تجارت و گسترش کار.

ممکن است تغییرات ناگهانی در زندگی شما ایجاد شده باشد. برای کار، ممکن است شانس پیشرفت در حرفه خود را داشته باشید. اگر بیکار هستید، ممکن است اخبار شغلی را دریافت کنید و ممکن است شغل را دریافت کنید. برای امور مالی، جای نگرانی نیست زیرا می توانید پول بیشتری به دست آورید. اگر مجرد هستید، ممکن است با فردی آشنا شوید که وارد زندگی شما می شود. آن شخص جذاب خواهد بود و شما او را دوست خواهید داشت. ممکن است خودتان را مسحور کننده بیابید. با این حال، در عشق تندخو نباشید، زیرا ممکن است آمدن آسان باشد.

فال تاروت متولدین آبان ماه

دو عصا

تفاسیر کلیدی: رابطه بین دو چیز با هدف یکسان یا هدف کاملاً متفاوت. در زمینه های کاری، مالی و سایر مسائل حمایت خواهید کرد.

ممکن است در تصمیم گیری در مورد چیزی تردید کنید. ممکن است نگران تصمیم گیری اشتباه باشید که تصحیح آن دشوار خواهد بود. به نظر می رسد که نمی دانید چگونه با مشکلات فعلی خود کنار بیایید. در مورد شرایط اطراف احساس سردرگمی و عدم اطمینان خواهید داشت. اگر شغل تمام وقت دارید، مراقب برخورد با خارجی ها یا درگیری با همکاران مرد خود باشید. شما باید آرام باشید و گزینه های خود را ارزیابی کنید تا نحوه مدیریت اوضاع را نهایی کنید.

فال تاروت متولدین آذر ماه

جادوگر

تفاسیر کلیدی: مذاکره، تجارت، آموزش، هوش، ارتباطات. شروع مهم جدید با مهارت و تخصص شانس بالایی برای موفقیت خواهد داشت.

شما ایده های خلاقانه ای برای انجام کارهای جدید از جمله ایده های خوب برای کار و کسب درآمد خواهید داشت. اما برای موفقیت، باید این ایده ها را اجرا کنید و اقداماتی انجام دهید. اگر می خواهید مهارت خود را در مورد زبان های خارجی یاد بگیرید یا توسعه دهید، ادامه دهید زیرا مطمئناً در آینده برای کار شما مفید خواهد بود. اگر در محل کار با مشکلی مواجه شدید، سعی کنید با ارشد خود مشورت کنید تا ایده ها یا اصول مفیدی در مورد کار به دست آورید. برای امور مالی، اگر کمبود پول دارید، گردش نقدینگی دلپذیرتری خواهید داشت. برای عشق، انتظار زیادی نداشته باشید. فقط راحت باشید و برای کاهش مشکلات با معشوق خود مانند نیمه دوست و نیمه عاشق رفتار کنید.

فال تاروت متولدین دی ماه

صفحات فنجان

تفاسیر کلیدی: افراد زیر 25 سال تجربه کمتری دارند و در حال ساختن ثروت هستند. وقوع و احساس، عاطفه، رابطه یا پروژه جدید.

شما ممکن است نگران همه چیز در زندگی خود باشید و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید زیرا بیش از حد فکر می کنید و در مورد همه چیز بسیار حساس هستید. ممکن است با فرزندان یا زیردستان خود احساس نگرانی و استرس داشته باشید. ممکن است برای به اشتراک گذاشتن نظر خود در محل کار مطمئن نباشید. بنابراین، بهتر است دید خود را تنظیم کنید. علاوه بر این، ممکن است بیش از حد به رابطه خود با معشوق خود فکر کنید. ممکن است احساس عدم اعتماد به نفس، حساس و مکرراً آزرده خاطر کنید. سعی کنید مکرراً مورد آزار و اذیت قرار نگیرید زیرا ممکن است معشوقتان فکر کند که شما بالغ نشده اید.

فال تاروت متولدین بهمن ماه

چرخ روزگار

تعابیر کلیدی: جاه طلبی، رشد، تغییر، ثروت، شروع جدید و عجله برای دنبال کردن رویای خود.

به طور کلی، شما در آینده موفق و موفق خواهید بود. اگر تمام تلاش خود را در گذشته به کار بگیرید، همه چیز همانطور که می خواهید موفق خواهد شد. اگر برای مدت طولانی کار می کنید، همانطور که انتظار می رود در حرفه خود پیشرفت خواهید کرد. با این حال، شما باید توانایی خود را به رئیس خود نیز ارائه دهید. اگر کسب و کار خود را دارید، زمان خوبی برای گسترش کسب و کارتان است. اگر با املاک و مستغلات سر و کار دارید، فرصتی برای دریافت مبلغ یکجا یا پورسانت بابت فروش زمین خواهید داشت. عشق شما در این زمان برجسته نیست. اگر معشوق دارید، رابطه آرامی خواهید داشت زیرا معشوق شما می تواند به خوبی با شما کنار بیاید.

فال تاروت متولدین اسفند ماه

شش فنجان

تفاسیر کلیدی: تلاش و زمان که منجر به موفقیت، جوایز، بازگشت و تعادل می شود. معشوق در گذشته عاطفه حمایتی در حال حاضر، اصلاح چیزی در گذشته فراهم می کند.

ممکن است شانس بازگشت به مکان‌ها یا محیط‌های قدیمی را داشته باشید که باعث شده چیزهای گذشته را به خاطر بیاورید. برای کار، اگر تا به حال با زیردستان خود درگیری داشته اید، زمان خوبی برای تفاهم است. به طور کلی، شما رابطه خود را با اعضای خانواده خود دوباره برقرار خواهید کرد. برای عشق، اگر زمانی رابطه خود را با کسی قطع کردید یا به پایان رسید، این احتمال وجود دارد که دوباره پیش او برگردید. همچنین این احتمال وجود دارد که دوباره با معشوق سابق خود رابطه برقرار کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو