بهترین رستوران های بابلسر + آدرس و شماره تماس

بهترین رستوران های بابلسر + آدرس و شماره تماس


منبع: تاپ تراول

3

1402/4/14

10:02


 یافتن و گزینش رستوران مناسب، همواره یکی از دغدغه‌ های مسافران، توریست‌ ها یا حتی ساکنین یک شهر بوده…

 یافتن و گزینش رستوران مناسب، همواره یکی از دغدغه‌ های مسافران، توریست‌ ها یا حتی ساکنین یک شهر بوده ‌است. اگر شما جزء هر یک از این دسته‌ افراد هستید و نیاز به کسب اطلاعاتی در رابطه با بهترین رستوران های بابلسر هستید که یکی از شهرهای شمالی بوده و دارای انواع و اقسام غذاهای دلچسب و لذیذ است، در ادامه شما را با رستوران‌ های مختلف و ویژگی‌ های آنان در این شهر کاملا آشنا می‌کنیم تا با خیال راحت و با توجه به آیتم‌های استاندارد ذهنی خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید و لذت خوردن خوشمزه‌ ترین غذاها را در بهترین رستوران‌ ها تجربه کنید.

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران ماتو پلاس

رستوران ماتوپلاس، رستورانی کامل و بین‌ المللی است که در منوی آن انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی و حتی انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم یافت می‌شوند. دکوراسیون شیک با نورپردازی‌ جذاب و فضایی زیبا و لوکس این مکان سبب جلب توجه بسیاری از افراد شده‌اند. کیفیت و حجم غذاها در این رستوران بالا بوده و گزینه‌ای مناسب برای انواع سلیقه‌ها و لذت بردن از سرو یک وعده غذایی دلچسب خواهد بود و البته محدوده قیمتی آن نیز گران و بالا است.

آدرس رستوران ماتوپلاس: مازندران، بابلسر، سمت غرب، جاده فریدون کنار به سمت بابلسر، شهرک دریا کنار، روبه‌روی پمپ بنزین

شماره تماس: 011-35278408

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت 11 صبح الی 16:30 و از ساعت 19 الی 24 و پنجشنبه و جمعه از ساعت 11 الی 24

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران نح

رستوران سنتی نح بابلسر یک انتخاب تمام عیار ایرانی با فضا و دکوراسیونی سنتی دارای طاق‌های جذاب و پنجره‌های رنگارنگ به سبک قدیمی و اصیل بوده که گردشگران زیادی را خود جذب کرده ‌است. یکی از مهم‌ترین آیتم‌های آن را می‌توان امکان سرو غذا در دو مدل مکان از جمله تخت‌های سنتی یا میز و صندلی طبق میل و سلیقه افراد دانست. انواع غذاهای خوش‌ طعم و خاص، سنتی و محلی مازندرانی در این رستوران سرو می‌گردند. این رستوران دارای محیطی صمیمی و شیرین با ارائه خدمات منظم بوده که رنج قیمتی غذاهای‌ آن نیز در محدوده متوسط روبه‌ بالا قرار دارد.

آدرس رستوران سنتی نح: مازندران، بابلسر، پس از شهرک دریا کنار، سمت شمالی روستای اوجاکسر

شماره تماس: 09119113709

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 الی 24

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران مهر و ماه

رستوران مهر و ماه، رستورانی پرطرفدار و مشهور در بابلسر است که در منوی آن انواع غذاهای سنتی ایرانی و فست فودی و همچنین نوشیدنی‌ها و دسرهای جذاب متناسب با هر سه وعده غذایی روزانه در محدوده قیمتی مناسب تا گران ارائه می‌شوند که می‌توانند سلیقه‌های مختلف افراد را پوشش دهند. این رستوران دارای فضا و چیدمانی کلاسیک، شکیل و مجلل است که لحظه‌هایی به ‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس رستوران مهر و ماه: مازندران، بابلسر، خیابان شهید رجایی، میدان مطهری

شماره تماس: 011-35259666

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 الی 23:45

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران سیب سرخ

این رستوران از جمله رستوران‌ های ساحلی غربی بابلسر به ‌شمار می‌رود که بسیار معروف و شلوغ است و دو محیط باز و سرپوشیده دارد. منوی آن غذاهای مختلف ایرانی، فرنگی و همچنین فست فودی را پوشش می‌دهد که همگی از کیفیتی بالا و حجم قابل توجهی برخوردار هستند. محیط باز آن دارای میز و صندلی به‌ همراه چترهای جذاب است که ویوی آن ساحلی بوده و روبه‌روی دریا قرار دارد؛ ناگفته نماند که معمولا این قسمت طرفداران بیشتری را به خود جلب می‌کند. بخش دیگر آن که سرپوشیده است نیز چیدمانی زیبا و شیک داشته که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

آدرس رستوران سیب سرخ: مازندران، بابلسر، شهرک خزرشهر، خیابان دریا 12

شماره تماس: 09120205774

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 الی 18

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران فیکانو (ایتالیایی)

رستوران فیکانو انتخاب بسیار جذاب و محبوبی برای دوست‌ داران غذاهای ایتالیایی بوده که توجه افراد مختلفی را به خود جلب کرده ‌است. انواع غذاهای ایتالیایی با کیفیت و تنوع بسیار زیادی مانند همبرگر، لازانیا، استیک، پیتزا، پاستا و… در منوی غذایی آن یافت می‌شوند که البته با قیمت‌های مناسب و به‌صرفه‌ای عرضه می‌گردند. همچنین این رستوران فضایی خاص و متفاوت با حضور تابلوهایی خاطره‌انگیز داشته که شامل دو سبک میز و صندلی چوبی و مبلی متناسب با سلیقه‌های مختلف و راحتی مشتریان می‌شود.

آدرس رستوران فیکانو: مازندران، بابلسر، پس از شهرک دریاکنار

شماره تماس: 1-3528165001

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 18 الی 2 بامداد

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران باغچه

رستوران باغچه از جمله بهترین رستوران های بابلسر به حساب می‌آید که در مرکز شهر قرار گرفته ‌است. این رستوران ارائه‌دهنده انواع غذاها در سبک‌های مختلف ایرانی، سنتی، فست فودی، دریایی و… بوده که با تزئیناتی بسیار زیبا و جذاب برای مشتریان سرود می‌گردند. همچنین این مکان زیبا محیطی چشم‌نواز و بسیار شکیل دارد که به بهترین نحو پذیرای مشتریان خود بوده و خدمات مناسب را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

آدرس رستوران باغچه: مازندران، بابلسر، کوی چمران، مجتمع بزرگمهر

شماره تماس: 09121989791

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 الی 24

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران آقای ماهیچه

رستوران آقای ماهیچه از جمله رستوران‌ های بسیار لوکس، مجلل و همچنین شلوغ‌ بابلسر است که با هدف ارائه بهترین و خوشمزه‌ترین ماهیچه و گوشت اختصاصی بنیان گذاشته شد که البته هدف خود را عملی کرده و اعتبار و محبوبیت زیادی را به خود اختصاص داد. این رستوران غذاهایی بسیار باکیفیت و خوشمزه‌ای را به شیوه‌های گوناگون بین‌المللی، ایرانی، سنتی، محلی طبخ کرده و همراه با غذاهای فست فودی، دسرها و نوشیدنی‌های متنوع و خوش‌طعم ارائه می‌دهد که می‌تواند انواع سلیقه‌ها را راضی کند و تجربه خوردن غذایی دلچسب را در خاطر افراد بهرجا بگذارد.

 دکوراسیون و چیدمان محیط و همچنین ترکیب هنرمندانه رنگ و نقش، فضای آن را بسیار جذاب و دلپذیر کرده‌اند و البته رنج قیمتی ارائه خدمات آن در محدوده گران قرار دارد.

آدرس رستوران آقای ماهیچه: مازندران، بابلسر، خیابان پاسداران

شماره تماس: 011-35277930

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11:45 الی 17 و 19:45 الی 00:30

بهترین رستوران های بابلسر

رستوران لوسو

رستوران لوسو از جمله کافه رستوران‌های بسیار محبوب توریستی است که در نزدیکی دریا و به‌صورت فضای باز قرار دارد. این رستوران عرضه‌کننده سبک‌های مختلف موارد کافه‌ای، غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فودی همچون پیتزا و انواع پاستا، دریایی مانند ماهی و همچنین چلوکباب و… در محدوده قیمتی مناسب تا گران محسوب می‌شود که علاوه‌بر این‌ها دارای فضایی دلنواز و مدرن با معماری جذاب و ویوی دریایی است که انتخابی کامل و به ‌یادماندنی برای افراد مختلف مانند توریست‌ها، مسافران یا حتی ساکنین این شهر به‌ شمار می‌رود.

آدرس رستوران لوسو: مازندران، بابلسر، جاده فریدون کنار به سمت بابلسر، مقابل شهرک خزر شمالی، مجتمع خزر سنتر

شماره تماس: 011-35292000

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 الی 23:30

بهترین رستوران های بابلسر

سخن پایانی

بابلسر از جمله شهرهای جذاب شمال کشور است که رستوران‌های بسیاری را در خود جای داد. در این رستوران غذاهای متنوع و خوشمزه‌ به انواع شیوه‌ های مدرن و سنتی، محلی، فرنگی، فست فودی، ایتالیایی، دریایی، کافه‌ای و… ارائه می‌شوند و افراد مختلف می‌توانند مطابق میل و ذائقه خود و با توجه به شناخت ویژگی‌های هر یک از گزینه‌های پیش‌رو، بهترین مکان مورد نظر خود را برگزیده و لحظات خاطره‌انگیز و دلپذیری را به تنهایی یا در کنار خانواده و دوستان سپری نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو