تلویزیون شیائومی 55 اینچ 2023 اقتصادی و به صرفه

منبع: تالاب

8

1402/4/14

12:54


شرکت شیائومی طی چند سال اخیر یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون هوشمند بوده است. شیائومی با طراحی و تولید مدل های مختلف توانسته است که کاربران زیادی را به خود جذب کند. قیمت تلویزیون شیائومی به دلیل امکانات فراوانی که دارد بسیار به صرفه است. در ادامه قصد داریم چند ویژگی بارز تلویزیون […]

تلویزیون شیائومی 55 اینچ 2023 اقتصادی و به صرفه

شرکت شیائومی طی چند سال اخیر یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون هوشمند بوده است. شیائومی با طراحی و تولید مدل های مختلف توانسته است که کاربران زیادی را به خود جذب کند. قیمت تلویزیون شیائومی به دلیل امکانات فراوانی که دارد بسیار به صرفه است. در ادامه قصد داریم چند ویژگی بارز تلویزیون های هوشمند شیائومی را بررسی کنیم. ویژگی هایی که باعث محبوبیت این محصولات شده است.

 

تلویزیون اسمارت شیائومی

تلویزیون هوشمند چند سالی است که در بازار حضور دارد. تلویزیون هوشمند دارای سیستم عامل و رابط کاربری است که بدون وصل شدن به دستگاه دیگری، می توانید به محتوای رسانه های آنلاین و اینترنت دسترسی داشته باشید و آن را مدیریت کنید.

 

تلویزیون شیائومی علاوه بر سیستم عامل اندروید، امکان اتصال به اینترنت از طریق وای فای و کابل را نیز دارد. همین ویژگی باعث می شود تا تلویزیون شیائومی جزو بهترین تلویزیون های هوشمند باشد.

 

شیائومی در تلویزیون های خود از پنل های تخت و با کیفیتی استفاده کرده است که باعث می شود وضوح تصویر بسیار بالا باشد. طراحی قاب تلویزیون بسیار باریک است. همین امر موجب افزایش تراکم پیکسلی و در نهایت بالاتر رفتن کیفیت تصویر می شود.

 

امکانات جدیدترین تلویزیون های شیائومی

ریموت کنترل تلویزیون های شیائومی بسیار کاربردی و قوی هستند. همچنین می توانید به کمک صدای خود و از طریق دستیار صوتی گوگل تلویزیون خود را مدیریت کنید. دکمه Google Assistant را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا با صدای خود کارهای بیشتری در تلویزیون انجام دهید. از Google بخواهید تلویزیون شما را کنترل کند، به سؤالات پاسخ دهد و تقویم شما را ببیند. حتی می توانید سایر دستگاه های هوشمند خانه خود را از تلویزیون هوشمند خود کنترل کنید.

 

استفاده از تکنولوژی دالبی ویژن و HDR10+ یکی دیگر از نقاط قوت تلویزیون های شیائومی است. با بالاتر رفتن محدوده دینامیکی (افزایش HDR) شما قادر خواهید بود که تصاویر تیره را با وضوح بهتر، کنتراست بالاتر و روشنایی بیشتر مشاهده کنید.

 

تکنولوژی MEMC که مختص تلویزیون های شیائومی است به شما کمک می کند تا تصاویر سریع را بهتر ببینید. MEMC می‌تواند به‌طور خودکار فریم‌های جبرانی را در محتوای با نرخ فریم پایین وارد کند تا پارگی و لرزش صفحه را از بین ببرد، و سیالیت بیشتری را به حرکات سریع در طول انجام بازی های گرافیکی، رویدادهای ورزشی مانند مسابقات اتومبیل رانی و غیره ارائه دهد.

 

معرفی جدیدترین تلویزیون شیائومی 2023 – سری A2

تلویزیون شیائومی سری A2 یکی از جدیدترین و بهترین مدل های موجود در بازار است. این تلویزیون دارای امکانات ویژه ای است که شما را از هر نمایشگر دیگری بی نیاز می سازد.

 

بنابر نیاز خود و فضایی که در اختیار دارید، می توانید اندازه ای بین ٥٨ تا ٣٢ اینچ انتخاب کنید. پنل تصویر LED است و کیفیت 4K را به شما ارائه می دهد. یکی از ویژگی های بارز تلویزیون شیائومی سری A2 تصویر خروجی آن است.

 

نرخ بازسازی 60 هرتز، زاویه دید 178درجه و از همه مهمتر، قابلیت نمایش بیش از یک میلیون رنگ را دارد. سیستم عامل اندروید 10 به همراه پردازنده 64 بیتی Quad A55 با گرافیک Mali G52 MP2 برای شما یک تلویزیون تمام هوشمند را می سازد.

تلویزیون شیائومی 55 اینچ 2023 اقتصادی و به صرفه

وجود دو عدد درگاه USB2 و سه عدد  HDMI 2.0 به همراه بلوتوث نسخه ٥، جک هدفون – میکروفون و دارا بودن وای فای شما را از هر درگاه دیگری بی نیاز می کند. طراحی زیبا و چشم نواز سری A2 باعث شده است که با خرید این تلویزیون، یک اثر هنری را به خانه خود اضافه کرده باشید.

 

تلویزیون شیائومی سری P1 – اقتصادی و کاربردی

برای کسانی که قصد دارند تلویزیونی اقتصادی بخرند، کالی ناب – فروشگاه محصولات شیائومی – سری P1 را پیشنهاد می دهد. امکاناتی بی نظیر با قیمتی مناسب در اختیار شما خواهد بود.

 

شما می توانید از اندازه 32 تا 65 اینچ انتخاب کنید. پنل LED با نرخ بازسازی 60 هرتز و زاویه دید 178 درجه، یک تصویر ایده آل را برای شما نمایش می دهد. وضوح 4K UHD تصاویر واقعی را با جزئیات بیشتر و عمق بیشتر ارائه می دهد.

تلویزیون شیائومی 55 اینچ 2023 اقتصادی و به صرفه

طیف رنگی گسترده ای که تا 94% پوشش DCI-P3 را ارائه می دهد همراه با نمایشگر 1.07 میلیارد رنگ، کیفیت تصویر شگفت انگیز و واقعی را با رنگ های زنده و جزئیات واضح ارائه می دهد.

 

تلویزیون هوشمند شیائومی سری P1 دارای دو بلندگوی استریو 10 واتی است که تجربه صوتی سینمایی غنی، شفاف و لایه ای را شما ارائه می دهند. وجود دو عدد USB2 و سه ورودی HDMI شما را از هر درگاه دیگری بی نیاز می کند. همچنین تلویزیون هوشمند شیاوئومی سری P1 دارای بلوتوث نسخه 5 است و می توان آنرا بدون کابل به اینترنت متصل کرد (وای فای).

 

تلویزیون شیائومی 4S 55

تلویزیون هوشمند 55 اینچ شیائومی مدل 4S جدید رونمایی شد با پردازنده 4 هسته ای Cortex A53، حافظه داخلی 8GB + 2GB RAM، بدنه تمام آلومینیومی خوش ساخت و مجهز به موتور بهبود تصاویر

مشخصات پنل: اندازه ٥٥ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 4K

مشخصات تصویر: کنتراست بالا، نرخ بازسازی ٦٠ هرتز، زاویه دید ١٧٨ درجه

پردازنده 4 هسته ای Cortex A53

چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی ARM Cortex-CA55 با گرافیک Mali 470

حافظه: 2 گیگ رم و 8 گیگ هارد حافظه

سیستم عامل: نسخه ی 9 اندرويد

دارای گیرنده دیجیتال، بلوتوث و قابیت اتصال به Wi-Fi

تکنولوژی نمایش: +HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG

امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 و DVB-C2، دارای کنترل بلوتوثی

 

زیبایی و کارایی تلویزیون هوشمند شیائومی باعث شده است تا طی چند سال اخیر، روز به روز بر محبوبیت این تلویزیون‌ها افزوده شود. تلویزیون شیائومی55  4S با کیفیت تصویر 4K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک تلویزیون جادویی کرده است. در کلیپ زیر برخی از امکانات این تلویزیون نمایش داده شده است.

 

کیفیت صدای دالبی، درگاه‌های ارتباطی متنوع و امکان اتصال به اینترنت تنها بخشی از امکانات فوق العاده‌ی این تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل Mi TV 4S 55 گلوبال است. با توجه به ویژگی‌های این نوع از تلویزیون‌ها باید گفت که قیمت تلویزیون شیائومی نسبت به سایر برندهای بسیار مناسب‌تر است.

 

تلویزیون شیائومی Q1E55

تلویزیون شیائومی Q1E55 یک تلویزیون هوشمند QLED شیائومی است با صفحه نمایش QLED با ۱٫۰۷ میلیارد رنگ و ۹۷ درصد DCI-P3 و 32 گیگ حافظه و 2 گیگ رم ، پشتیبانی از Vision® و HDR 10+ و پردازنده ی قدرتمند MediaTek 9611

نوع صفحه نمایش: QLED با تراکم 3840×2160 پیکسل

مشخصات پنل: اندازه ٥٥ اینچی از نوع IPS با کیفیت تصویر 4K

مشخصات تصویر: 60 هرتز، زاویه ی دید 178 درجه، 10 بیت عمق پنل، کنتراست 1:100000

تکنولوژی نمایش: +HDR10 و HDR10 و Local Dimming و MEMC و HLG

چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی MediaTek MT9611 با گرافیک Mali G52 MP2

حافظه: 2 گیگ رم و 32 گیگ هارد حافظه

سیستم عامل: نسخه ی 10 اندرويد

امکانات ویژه: گیرنده های DVB-S2 و DVB-T2 و دارای کنترل بلوتوثی، سیستم صوتی 2 اسپیکر، 2 تیوتر و 4 ووفر

 

تلویزیون شیائومی ۵۵ اینچ مدل Q1E از صفحه نمایش QLED با 1.07 میلیارد رنگ و 97 درصد DCI-P3 استفاده می کند که رنگ های واقعی را ارائه می دهد. رزولوشن فوق‌العاده 4K تصاویری چهار برابر واضح‌تر از تلویزیون‌های معمولی FHD ارائه می‌کند که به جزئیات واضح‌تر و کیفیت تصویر بهتر اجازه می‌دهد.

 

فناوری MEMC به کار گرفته شده در تلویزیون شیائومی Q1E سایز 55 اینچ کیولد 55Q1E وضوح تصاویر پویا را تا حد زیادی بهبود می بخشد و به جلوگیری از لرزش تصاویر با حرکت سریع کمک می کند. هنگام تماشای فیلم‌های ورزشی یا اکشن یا انجام بازی‌ها، با تاری حرکتی کمتر، تجربه تماشای Smooth داشته باشید.

 

طراحی بدون حاشیه نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتری نسبت به تلویزیون های معمولی دارد. هنگامی که صفحه نمایش روشن است، به سختی می توانید مرز تصویر را احساس کنید و تجربه بصری خالص تری داشته باشید. قیمت تلویزیون شیائومی سری Q1 مناسب بودده و در این رنج قیمت بیشترین فروش را داشته است.

 

تلویزیون شیائومی 55A2

تلویزیون شیائومی مدل 55A2 ، یکی از جدیدترین تلویزیون‌ شیائومیِ فول امکانات است پنل به کار رفته در این تلویزیون از 90% پوشش رنگ DCI-P3 پشتیبانی میکند و دارای سیستم صوتی 25 واتی می باشد.

سال عرضه (میلادی): 2022

نوع صفحه نمایش: LED تخت با تراکم 3840×2160 پیکسل

مشخصات پنل: اندازه ٥٥ اینچی با کیفیت تصویر 4K

مشخصات تصویر: 60 هرتز، زاویه ی دید 178 درجه

تعداد رنگ قابل نمایش: بیش از 1.07 میلیون رنگ

چیپ ست: پردازنده ی 64 بیتی Quad A55 با گرافیک Mali G52 MP2

حافظه: 2 گیگ رم و 16 گیگ هارد حافظه

سیستم عامل: نسخه ی 10 اندرويد

 

طراحی حاشیه بسیار باریک تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل A2 نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی را بسیار فراتر از تلویزیون های استاندارد ارائه می دهد. هنگامی که صفحه نمایش روشن است، به سختی می توانید مرز تصویر را احساس کنید و تجربه بصری فراگیرتری داشته باشید.

 

تلویزیون هوشمند 55 اینچ شیائومی مدل Xiaomi TV A2 55 صفحه نمایش 4K Ultra HD با وضوح 3840 × 2160 تصاویر را با تمام جزئیات عالی نشان می دهد.

 

فناوری Dolby Vision® استاندارد صنعت فیلم، سطح بالاتری از روشنایی، کنتراست و رنگ را ارائه می دهد و جزئیات بیشتری را نمایش می دهد و تصاویر را زنده تر می کند. خرید تلویزیون هوشمند شیائومی سری A2 با کیفیت تصویر ۴K و امکانات فراوانی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، آنرا تبدیل به یک خرید جادویی کرده است.

 

استفاده از استاندارد طیف رنگی DCI-P3 که توسط صنعت فیلم هالیوود استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که رنگ های واقعی روی صفحه نمایش شما نمایش داده می شوند. طیف رنگی گسترده (WCG) همراه با کالیبراسیون دقیق رنگ، دقت و دقت رنگ خیره کننده ای را به ارمغان می آورد.

 

فناوری تخمین حرکت، جبران حرکت (MEMC) تصاویر حرکتی با سرعت بالا را روان‌تر می‌کند و دید بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌دهد. چه در حال تماشای یک رویداد ورزشی یا یک فیلم اکشن یا انجام یک بازی مسابقه‌ای باشید، این به معنای لحظات فوق‌العاده‌تری است.

 

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی کالی ناب با تامین بهترین محصولات شیائومی سعی دارد تا برای شما عزیزان تجربه ی یک خرید آسان و لذت بخش را فراهم کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو