معرفی سریال فوفو مسافری از کامادو ؛ داستان، صداپیشگان و نمرات

معرفی سریال فوفو مسافری از کامادو ؛ داستان، صداپیشگان و نمرات


منبع: پلازا

5

1402/4/17

15:51


معرفی سریال فوفو مسافری از کامادو ؛ داستان، صداپیشگان و نمرات

سریال فوفو مسافری از کامادو یک اثر ایرانی است که در تابستان سال 1402 توسط شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره سریال فوفو مسافری از کامادو همراه ما بمانید.

سریال فوفو مسافری از کامادو اثری به کارگردانی میثم معراجی بوده که این انیمیشن اولین تجربه کارگردانی او است. همچنین داستان این انیمیشن سریالی توسط میثم معراجی به همراه سلمان خورشیدی، حسام حیدری، نگین موسوی، کاوه مرحمتی و شیما اسماعیلی ساخته و فیلمنامه آن به قلم حسام حیدری و مجید افشاری نوشته شده است. حسین بهمنی نیز تهیه‌کنندگی این انیمیشن ایرانی را بر عهده داشته است. ژانر سریال فوفو مسافری از کامادو کمدی، اجتماعی و ماجراجویی است و در آن بازیگران شناخته شده‌ای چون سید جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، رضا شفیعی جم، السا فیروزآذر، یوسف صیادی و پاشا جمالی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

زمان پخش سریال فوفو مسافری از کامادو از تاریخ 13 تیر 1402 شروع شده که هر هفته در روز سه‌شنبه ساعت 8 صبح از شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت منتشر می‌شود. هنوز تعداد قسمت های سریال فوفو مسافری از کامادو به طور دقیق از سوی سازندگان آن مشخص نشده است. مدت زمان هر قسمت سریال فوفو مسافری از کامادو حدود 40 دقیقه است. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال فوفو مسافری از کامادو می‌پردازیم و این انیمیشن سریالی ایرانی را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال فوفو مسافری از کامادو

داستان سریال فوفو مسافری از کامادو

در خلاصه سریال فوفو مسافری از کامادو آمده که این انیمیشن خنده‌دار درباره موجودی عجیب غریب و بامزه به نام فوفو است که توسط نیروهای شرور پادشاه میتا میتا، از سیاره خود دزدیده شده است. فوفو هنگام انتقال به میتا میتا، از سفینه به بیرون پرتاب می‌شود و به سمت سیاره زمین سقوط می‌کند. او ناگهان از دودکش شومینه وارد یک خانه شده و با بچه‌های زمینی ملاقات می‌کند. در ادامه شاهد ماجراهای فوفو و آرزوهای عجیب بچه‌های زمینی در هر قسمت خواهید بود.

بازیگران سریال فوفو مسافری از کامادو

یکی از ویژگی‌های سریال فوفو مسافری از کامادو این است که هر قسمت این انیمیشن داستان و عنوانی جدا و مستقل از دیگر قسمت‌های خود دارد. همچنین یک تیزر حدودا پنجاه ثانیه‌ای از این انیمیشن پیش از انتشار قسمت اول آن پخش شده است. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه‌ های سریال فوفو مسافری از کامادو  را بررسی می‌کنیم.

سید جواد رضویان

بازیگران سریال فوفو مسافری از کامادو

سید جواد رضویان بازیگر، کمدین، مجری، خواننده و کارگردان ایرانی متولد 6 مرداد 1353 در شهر قم است. او فعالیت هنری خود را از سال 1375 آغاز کرده است. او در سال اول دانشگاه با بازیگرانی چون مهران غفوریان، بیژن بنفشه‌خواه و امیر غفارمنش همکلاسی بوده و به کمک آن‌ها وارد حرفه بازیگری شده است. جواد رضویان اولین بازی خود را در سریال کمدی سیب خنده محصول سال 1376 انجام داد و با بازی در سریال کمدی و اجتماعی پاورچین محصول سال 1381 تا 1382 به شهرت رسید. او همچنین با بازی در سریال کمدی و پزشکی در حاشیه 1 و 2 محصول سال 1394 به شهرت و محبوبیت خود افزود.

دیگر آثار جواد رضویان عبارتند از: سریال تلویزیونی کمدی سیگنال موجود است محصول سال 1393، فیلم کمدی لازانیا محصول سال 1396، فیلم کمدی دم‌سرخ‌ها محصول سال 1396، فیلم کمدی زهرمار محصول سال 1397، سریال تلویزیونی صفر بیست و یک محصول سال 1399، سریال نمایش خانگی کمدی جادوگر محصول سال 1401، برنامه نمایش خانگی ناتو محصول سال 1402 و سریال تلویزیونی چشم‌بندی محصول سال 1402.

الیکا عبدالرزاقی

هنرپیشه های سریال فوفو مسافری از کامادو

الیکا عبدالرزاقی بازیگر ایرانی متولد 18 مرداد 1358 در شهر رامسر است. او فعالیت هنری خود را از سال 1377 آغاز کرده است. الیکا عبدالرزاقی همسر امین زندگانی بازیگر ایرانی است. او از آموزشگاه استاد سمندریان فارغ‌التحصیل شده و دارای مدرک کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی است. الیکا عبدالرزاقی بیشتر به خاطر بازی در سریال تاریخی، کمدی و اجتماعی قهوه تلخ محصول سال 1389 تا 1391 شناخته شد که برای آن برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر زن کمدی در دوازدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر شده است.

دیگر آثار الیکا عبدارزاقی عبارتند از: سریال نمایش خانگی کمدی شوخی کردم محصول سال 1392، سریال کمدی و پزشکی در حاشیه محصول سال 1393، سریال درام و خانوادگی گاهی به پشت سر نگاه کن محصول سال 1394، برنامه تلویزیونی کمدی دورهمی محصول سال 1395، سریال تلویزیونی هیئت مدیره محصول سال 1396، سریال تلویزیونی آرماندو محصول سال 1397، فیلم شهر گربه‌ها محصول سال 1398، سریال تلویزیونی عاشقانه و اجتماعی سرباز محصول سال 1399 و سریال تلویزیونی درام، اجتماعی و خانوادگی برف بی‌صدا می‌بارد محصول سال 1401.

رضا شفیعی جم

بررسی سریال فوفو مسافری از کامادو

احمدرضا شفیعی جم بازیگر و کمدین ایرانی متولد 10 تیر 1350 است. او حرفه بازیگری خود را از سال 1370 آغاز کرده است. رضا شفیعی جم بیشتر در ژانر طنز و کمدی فعالیت کرده و در اکثر آثار پربیننده کمدی در دهه‌های 70 و 80 حضور داشته است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی کمدی و معروف ساعت خوش محصول سال 1373 به شهرت رسید و با بازی در سریال کمدی نقطه چین محصول سال 1383، سریال کمدی و تاریخی شب‌های برره محصول سال 1384 و سریال کمدی چارخونه محصول سال 1386 به شهرت خود افزود.

دیگر آثار رضا شفیعی جم عبارتند از: فیلم بابا سیبیلو محصول سال 1399، سریال نمایش خانگی معمایی شب‌های مافیا محصول سال 1399، سریال تلویزیونی کمدی و اجتماعی پلاک 13 محصول سال 1400، سریال نمایش خانگی کمدی و رئالیتی شو جوکر محصول سال 1400، فیلم کمدی و خانوادگی مورچه خوار محصول سال 1400، فیلم کودکانه، کمدی و موزیکال بازیوو محصول سال 1401 و سریال نمایش خانگی کمدی و فانتزی دیو و ماه‌پیشونی محصول سال 1401.

السا فیروزآذر

زمان پخش سریال فوفو مسافری از کامادو

السا فیروزآذر بازیگر، نویسنده و منشی صحنه ایرانی متولد 25 شهریور 1362است. او فعالیت هنری خود را از دوران کودکی در سال 1369 آغاز کرده است. او اولین نقش اصلی خود را در فیلم کاکادو محصول سال 1373 انجام داد. السا فیروزآذر پس از ساخت چندین فیلم کوتاه، برای اولین بار در سال 1397 فیلم کوتاه سکوت پرهیاهو را تولید کرد. همچنین برای اولین بار قرار است فیلمنامه او به نام از تهران متنفرم به کارگردانی یاسمن نصرتی ساخته شود.

دیگر آثار السا فیروزآذر عبارتند از: فیلم یکی از ما دو نفر محصول سال 1389، فیلم کمدی و تخیلی چگونه میلیاردر شدم محصول سال 1389، فیلم کمدی و اجتماعی آتش بس 2 محصول سال 1393، فیلم اجتماعی ملی و راه‌های نرفته‌اش محصول سال 1395، فیلم فصل تغییر محصول سال 1398، فیلم تئاتر محرمانه محصول سال 1398، سریال نمایش خانگی کمدی و سیاسی هیولا محصول سال 1398، فیلم سینما تئاتر هزار و یک تو محصول سال 1399 و سریال نمایش خانگی درام جزیره محصول سال 1400.

یوسف صیادی

خلاصه سریال فوفو مسافری از کامادو

یوسف صیادی بازیگر و کارگردان ایرانی متولد 5 اسفند 1348 در شهر تهران است. او حرفه بازیگری خود را از سال 1368 آغاز کرده است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی کمدی و معروف ساعت خوش محصول سال 1373 به شهرت دست یافت. او همچنین در فیلم اجتماعی اتانازی محصول سال 1380 به عنوان طراح لباس و صحنه حضور داشته است.

دیگر آثار یوسف صیادی عبارتند از: سریال نمایش خانگی کمدی شوخی کردم محصول سال 1392، سریال کمدی و پزشکی در حاشیه محصول سال 1393، سریال تاریخی، معمایی و سیاسی معمای شاه محصول سال 1394، فیلم کمدی ماموریت غیرممکن محصول سال 1397، سریال حکایت‌های کمال محصول سال 1398، سریال چای نت محصول سال 1399، سریال کمدی با خانمان محصول سال 1399، سریال نمایش خانگی کمدی نیسان آبی محصول سال 1400 و سریال نمایش خانگی کمدی و رئالیتی شو جوکر محصول سال 1400.

پاشا جمالی

تعداد قسمت های سریال فوفو مسافری از کامادو

پاشا جمالی بازیگر ایرانی متولد 31 خرداد 1370 در شهر رشت است. او فعالیت هنری خود را از سال 1385 آغاز کرده است. او در سریال کمدی نون خ اثر سعید آقاخانی محصول سال 1398 بازی کرده و با بازی در نقش اصغری در سریال تاریخی، عاشقانه و جنایی شهرزاد محصول سال 1394 تا 1396 به شهرت رسید. او همچنین در فیلم کمدی لونه زنبور محصول سال 1396 و فیلم روز بلوا محصول سال 1398 به ایفای نقش پرداخته است.

دیگر آثار پاشا جمالی عبارتند از: فیلم موریانه محصول سال 1396، فصل دوم سریال کمدی نون خ محصول سال 1399، سریال درام، عاشقانه و تاریخی جیران محصول سال 1400، سریال کمدی و معمایی خودخواسته محصول سال 1400، فصل سوم سریال کمدی نون خ محصول سال 1400، سریال کمدی، اجتماعی و خانوادگی دردسرهای شیرین محصول سال 1401 و سریال پلیسی و جنایی فصل چهارم سریال کمدی نون خ محصول سال 1402.

سایر بازیگران سریال فوفو مسافری از کامادو عبارتند از :

  • بهراد خرازی
  • ستاره حسینی
  • سارا مقربی
  • محمدمهراد دادخواه
  • یدالله شادمانی
  • مجید افشاری
  • لاله صبوری
  • فرید عشقی
  • ویهان معراجی
  • تامارا یکتا

بررسی و نقد سریال فوفو مسافری از کامادو

نقد سریال فوفو مسافری از کامادو

تا کنون تنها یک قسمت از سریال فوفو مسافری از کامادو منتشر شده است که خوشبختانه با استقبال و واکنش مثبت کاربران ایرانی و بینندگان خود روبه‌رو شد. این انیمیشن بامزه عنوان اولین انیمیشن سریالی رئال ایرانی را دریافت کرده چرا که برای اولین بار با تکنیک رئال، انیمیشن 3D و جلوه‌های ویژه ساخته شده که یک نوآوری در فیلم و انیمیشن‌های ایرانی است. همچنین انتظار می‌رود سریال فوفو مسافری از کامادو به خاطر حضور بازیگران برجسته، صحنه‎‌های زیبا و جلوه‌های ویژه جالب و داستانی متفاوت و جذاب اثری سرگرم‌کننده و دیدنی برای مخاطبان خود باشد.

کلام آخر

دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به بررسی سریال فوفو مسافری از کامادو پرداختیم. این انیمیشن در ژانر کمدی، اجتماعی و ماجراجویی ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون سید جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، رضا شفیعی جم، السا فیروزآذر، یوسف صیادی و پاشا جمالی بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر سریال فوفو مسافری از کامادو را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود سریال فوفو مسافری از کامادو را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و صداپیشگان این انیمیشن سریالی کمدی چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو