نقدها و نمرات فیلم They Cloned Tyrone

منبع: گیمفا

5

1402/4/26

20:40


به تازگی نقدهای فیلم They Cloned Tyrone منتشر شده و به نظر می‌رسد که منتقدان نمرات خوبی به این اثر داده‌اند.

نقدها و نمرات فیلم They Cloned Tyrone

به تازگی نقدهای فیلم They Cloned Tyrone منتشر شده و به نظر می‌رسد که منتقدان نمرات خوبی به این اثر داده‌اند.

فیلم آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند (They Cloned Tyrone) اثری کمدی و علمی تخیلی است که جوئل تیلور سکان کارگردانی آن را در دست داشته است و بازیگرانی همچون جان بویگا، جیمی فاکس و تیونا پاریس در آن نقش‌آفرینی می‌‎کنند.

تاکنون ۲۶ نقد برای فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده که امتیاز ۹۶ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۱ درصد برای این اثر به ثبت رسیده است که بر اساس ۱۲ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را شاهد هستید.

نظر منتقدان درباره فیلم They Cloned Tyrone

  • راتن تومیتوز | ۲۶ نقد – امتیاز ۹۶ درصد
  • متاکریتیک | ۱۲ نقد – امتیاز ۷۱ درصد

«۸۳/۱۰۰ IndieWire | منتقد: کریستین زیلکو»

بازیگران برجسته و درخشان به جوئل تیلور این امکان را دادند تا از فرمول برادران کوئن بهره ببرد و این فرمول نیز آدم‌های کم‌هوشی است که سعی دارند یک معما را حل کنند و این در حالی است که اصلا صلاحیتی برای انجام این کار ندارند.

«۸۰/۱۰۰ Screen Rant | منتقد: نادیر سامارا»

فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» اثری سرگرم‌کننده، با سرعت مناسب و ساده است و این در حالی است که فیلم‌نامه آن رفته رفته عمیق‌تر می‌شود.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: لوویا گیارکی»

وقتی که جیمی فاکس و تیونا پاریس در فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» در کنار هم هستند، جادوی خاصی رخ می‌دهد. استعاره‌ها و دیالوگ‌های جذاب میان آن‌ها باعث شده تا این اثر دلنشین و سرگرم‌کننده باشد.

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: آمون وارمن»

فیلم «آن‎‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» اثری شیک و درخشان به شمار می‌رود که چیزی برای بازگو کردن دارد اما برای انجام این کار سرگرم‌‌کنندگی خودش را قربانی نمی‌کند. این در حالی است که این فیلم با نقش‌آفرینی درخشان سه بازیگر اصلی خودش همراه شده است.

«۸۰/۱۰۰ IGN | منتقد: کنت سوارد جونیور»

فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» ترکیبی از ژانرها است که ادای احترامی به Blaxploitation دهه هفتاد محسوب می‌شود. این اثر بازیگران بسیار خوبی دارد و داستان آن گیرا است و این در حالی است که زیبایی‌شناسی‌اش نیز آن را از دیگر آثار متمایز می‌کند.

«۶۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

به دلیل نقش‌آفرینی درخشان جان بویگا، جیمی فاکس و تیونا پاریس، فیلم «آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند» متعادل و صمیمانه احساس می‌شود و این در حالی است که این اثر معصومیت و جذابیت غیرمنتظره خودش را نیز دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو