بازیگران سریال حیثیت گمشده [بیوگرافی + عکس]

بازیگران سریال حیثیت گمشده [بیوگرافی + عکس]


منبع: تکراتو

4

1402/4/28

13:46


مجموعه درام، خانوادگی و مهیج حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده تازه‌ترین محصول فیلیمو است. در این نوشتار به خلاصه داستان و زندگینامه بازیگران سریال حیثیت گمشده می‌پردازیم.

بازیگران سریال حیثیت گمشده [بیوگرافی + عکس]

مجموعه درام، خانوادگی و مهیج حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده تازه‌ترین محصول فیلیمو است. در این نوشتار به خلاصه داستان و زندگینامه بازیگران سریال حیثیت گمشده می‌پردازیم.

سریال درام و هیجان‌انگیز حیثیت گمشده دومین سریال‌ سجاد پهلوان‌زاده است. این مجموعه که در روزهای ابتدایی انتشار خبر فیلمبرداری، با عنوان حیثیت معرفی شده بود، حالا به دلیل شباهت نام اولیه به نام طرحی دیگر، نام آن تغییر کرده است و در حال حاضر، سریال حیثیت گمشده را باید به عنوان مجموعه جدید فیلیمو دانست.

در سریال حیثیت گمشده بازیگران پرطرفدار و توانمند از جمله بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، مهدی حسینی‌نیا، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

پهلوان‌زاده پس از سریال سقوط، کارگردانی یک اثر اجتماعی متفاوت را بر عهده گرفته است. در ادامه قصد داریم بیوگرافی کارگردان، بازیگران و همچنین عکس بازیگران سریال حیثیت گمشده را با شما به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال عقرب عاشق [عکس + بیوگرافی]

بازیگران سریال بازپرس [عکس + بیوگرافی]

بازیگران سریال حیثیت گمشده

سریال حیثیت گمشده به‌ تهیه‌کنندکی محمدرضا منصوری و نویسندگی احمد سلگی ساخته شده است و محمدحسین مهدویان نیز به‌عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این مجموعه حضور دارد. مجموعه حیثیت گمشده از روز جمعه 23 تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

بازیگران سریال حیثیت گمشده

بازیگران سریال حیثیت گمشده

در سریال حیثیت گمشده علاوه بر بازیگرانی که در ابتدای این نوشتار نام بردیم، بازیگرانی همچون رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت‌پیشه، اشکان دلاوری، روزبه رئوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی‌زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی‌نژاد و محمد مهدی نظری نیز ایفای نقش می‌کنند. همچنین بازیگر خردسال سریال هم آرشیدا درستکار است.

مهدی حسینی‌نیا

بازیگران سریال حیثیت گمشده

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده را با مهدی حسینی‌نیا آغاز می‌کنیم که زاده‌ی ۲۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۰ در شیراز است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1389 با فیلم اینجا بدون من شروع کرده و تا امروز در فیلم‌های سینمایی دسته دختران، مصلحت، روز ششم، روشن، شنای پروانه، گورکن، عنکبوت، شب اول هجده سالگی، ما همه با هم هستیم، متری شیش و نیم، بنفشه آفریقایی، شنل، ایستگاه اتمسفر، اینجا کسی نمی میرد، خشکسالی و دروغ، هیچ کجا هیچ کس، من همسرش هستم و اینجا بدون من ایفای نقش داشته است.

از فعالیت‌های او در تئاتر می‌توان نقش‌آفرینی در نمایش‌های صور اسرافیل و او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بود، گریزلی، ملاقات، مده آ، جعبه پاندورا و لوسیا را نام برد.

سریال‌های لحظه گرگ و میش، پرده نشین، مجموعه‌های نمایش خانگی میدان سرخ، می خواهم زنده بمانم، یاغی، سیاوش، عالیجناب، فیلم‌های کوتاه بی ریختی، به وقت جدید یا قدیم، نفس گیر، سواد کوهی، مدار بسته، روایت ناپدید شدن مریم، امیرعلی، سنگ روی سنگ و هم سایه از آثار کارنامه‌ی هنری مهدی حسینی‌نیا هستند.

از جوایز و افتخارات این بازیگر توانمند می‌توان به دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد در بخش ملی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برای فیلم کوتاه سوادکوهی به کارگردانی محمدرضا مجد و دریافت تندیس ایسفا در بخش بهترین بازیگری از یازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) برای فیلم کوتاه بی ریختی به کارگردانی محمد رحمتی اشاره کرد.

بهاره افشاری

بازیگران سریال حیثیت گمشده

عکس بازیگران سریال حیثیت گمشده

بهاره افشاری در 1363/4/14 در شاهرود به دنیا آمده است. وی دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی رشته نقاشی است و دیپلم بازیگری مدرسه سوره را دارد. پدر بهاره افشاری تولیدی لباس داشت؛ به همین خاطر، بهاره از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ‌ها علاقمند بود.

افشاری در 20 سالگی با علاقه وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال 1383 توسط مجله «چلچراغ» لقب جوان‌ترین طراح لباس ایران را گرفت. این بازیگر مطرح با رفت و آمد چهره‌های مطرح هنری به مزون، وارد دنیای بازیگری شد.

وی در سریال «روزگار غریب» اولین تجربه حرفه‌اش را به‌دست آورد و یک سال بعد با مجموعه پر مخاطب «او یک فرشته بود» در نقش شیطان، به شهرت رسید.

بهاره افشاری در حال حاضر با تنها برادرش یک شرکت طراحی لباس، معماری و طراحی صنعتی دارد و صبا سهیلی، دختر سعید سهیلی کارگردان مشهور ه نیز جزء هئیت مدیره این شرکت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های طنز ایرانی

امیر نوروزی

بازیگران سریال حیثیت گمشده

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال حیثیت گمشده می‌رسیم به امیر نوروزی که در سی‌ام مهر ماه سال 1365 در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی تئاتر از دانشگاه هنر است.

نوروزی کارش را از سال 1394 با بازی در تئاتر B5-6 آغاز کرد و با نقش‌آفرینی در فیلم مامان به کارگردانی آرش انیسی، بازیگری را به طور حرفه‌ای ادامه داد. امیر نوروزی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در همین فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

وی در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی که از شبکه‌ی نمایش خانگی فیلیمو پخش شد، بازی کرده است. نوروزی در سال 1400 با نقش‌آفرینی در سریال «مردم معمولی» به شهرت رسید.

امیر نوروزی از بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ بود. این مجموعه طنز پرطرفدار به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی ساخته شد و از پلتفرم نماوا منتشر شد.

الناز حبیبی

بازیگران سریال حیثیت گمشده

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

الناز حبیبی در بیست‌ویکم مرداد ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تدوین و لیسانس رشته کارگردانی است و فعالیت خود را از کانون پرورشی کودکان شروع کرد.

الناز حبیبی فرزند آخر خانواده است و پنج خواهر و یک برادر بزرگ دارد که تمام اعضای خانواده مهاجرت کردند و در کشور سوئد زندگی می‌کنند.

حبیبی بصورت حرفه‌ای از 18 سالگی با سریال سال های برف و بنفشه به کارگردانی سعید سلطانی وارد قاب تلویزیون شد. او در 86 با مجموعه روزگار غریب و سپس سریال فاصله ها در سال 89 به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد و 4 سال بعد با بازی در سریال دردسرهای عظیم به اوج شهرت رسید.

الناز حبیبی: «پدرم به‌ شدت طرفدار هنر است و از موسیقی تا سینما همه هنرها را دوست دارد. در زمینه بازیگری هم همیشه مشوق و همراهم بود؛ حتی تا 16 سالگی سر کارهایم حاضر می‌‌شد.

مادرم دوست داشت بعد از اتمام دبیرستان وارد دانشگاه شوم، ولی فوت او آنقدر برای من سنگین بود که 4 سال نه درس خواندم نه کلاسی رفتم و نه کار کردم. بعد از این دوره غم و افسردگی به خودم آمدم و زندگی را از نو شروع کردم.»

ستاره پسیانی

بازیگران سریال حیثیت گمشده

ستاره پسیانی در هفدهم شهریور ماه در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی دانشگاه وارنژ روسیه است.  پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی هر دو بازیگر و هنرمند هستند. ستاره، نوه جمیله شیخی است و یک برادر کوچک تر از خود به نام خسرو دارد که او نیز در حوزه بازیگری فعال است.

ستاره پسیانی در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای فیلم یدو دریافت کرد. او برای ایفای نقش در من می‌ترسم، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

وی در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون هلن، لانتوری و کوچه بی نام ایفای نقش داشته است. ستاره پسیانی از بازیگران سریال جیران  به کارگردانی حسن فتحی بود. علاوه‌براین، او در شبکه نمایش خانگی در سریال‌های کرگدن، نهنگ آبی و شوخی کردم نیز ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سوران [بیوگرافی + عکس]

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهزاد خلج

بازیگران سریال حیثیت گمشده

زندگینامه بازیگران سریال حیثیت گمشده

بهزاد خلج متولد 31 فروردین ماه سال 1354 در تهران است. اولین بار در سال 1396 برای بازی در سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده جلوی دوربین رفت.

همکاری این بازیگر خوش‌آتیه با سهیلی زاده ادامه پیدا کرد و او با حضور در جمع بازیگران مانکن که در شبکه نمایش خانگی منتشر شد، موفق شد در کنار بازیگران شناخته شده‌ای همچون رابعه مدنی، رضا توکلی و شبنم قلی خانی هنرنمایی کند و به شهرت برسد.

خلج در نقش یک قاضی در سریال آقای قاضی به کارگردانی سجاد مهرگان بازی کرد و مورد توجه بینندگان تلویزیون قرار گرفت. سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نیز دومین حضور بهزاد خلج در مجموعه‌های نمایش خانگی بود.

بهزاد خلج سال‌هاست ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. از جوایز و افتخارات کارنامه هنری بهزاد خلج می‌توان به نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره اکشن آمریکا برای فیلم کوتاه مرد جعبه‌ای، دریافت جایزه برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مونولوگ و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر سه نقطه اشاره کرد.

مهدی زمین پرداز

بازیگران سریال حیثیت گمشده

مهدی زمین پرداز زاده‌ی 1360/6/26 در تهران است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی فعالیت هنری خود را از 13 سالگی از کانون فرهنگی هنری مطهری، با اجرا برای کودکان و مدارس آغاز کرد. اما به شکل حرفه‌ای از سال 1379 همزمان با ورود به دانشگاه آزاد برای تحصیل در رشته‌ی بازیگری با عضویت در گروه‌های پائیز، گروتمان، راویان ایران، هفت سبز و فریاد به نقش‌آفرینی پرداخت.

زمین پرداز علاوه بر بازیگری، در عرصه‌ی کارگردانی تئاتر و نویسندگی در فیلم‌های کوتاه و مستند فعالیت می‌کند. مهدی زمین پرداز در 31 سالگی در فیلم مستندی درباره حسن باقری از فرمانده‌های جنگ ایران و عراق به کارگردانی محمد حسین مهدویان نقش‌آفرینی کرد.

او در فیلم کوتاه مونالیزا نیز حضور داشت تا اینکه همین سال دوباره با مهدویان وارد همکاری شد و در فیلم ماجرای نیمروز در نقش مسعود ایفای نقش کرد. در سال 96 در سریال گیله به کارگردانی اردلان عاشور وارد قاب تلویزیون شد.

فیلم‌های ماجرای نیمروز، لاتاری، مرد بازنده، تروا، دیدن این فیلم جرم است!، ماجرای نیمروز: رد خون، مجموعه تلویزیونی رعد و برق و سریال زخم کاری برخی از آثار کارنامه هنری مهدی زمین پرداز هستند.

مرضیه بدرقه

بازیگران سریال حیثیت گمشده

عکس بازیگران سریال حیثیت گمشده

مرضیه بدرقه در ۲۸ بهمن ماه دهه ۵۰ در تهران و در یک خانواده 6 نفره به دنیا آمد. پدرش فوت کرده و او با مادر و برادرش زندگی می‌کند. بدرقه در فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی در کنار بازیگرانی چون پیمان معادی و نوید محمد زاده ایفای نقش کرده است.

او همچنین در آثاری مانند نمایش خانه برناردا آلبا و فیلم گلدن تایم و نمایش کوکوی کبوتران حرم و عروسی خون و درها و دیوارها و نیز فیلم سینمایی نگاه خیره بازی کرده است.

مرضیه بدرقه یک عکاس حرفه‌ای است و چند سالی است که در این رشته فعالیت می‌کند و در زمینه طبیعت و آثار تاریخی عکس‌های بسیار زیبایی را خلق و ثبت کرده است.

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده به بیان مختصری از زندگینامه اشکان دلاوری می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2023

بهترین سریال های کره ای 2023

اشکان دلاوری

بازیگران سریال حیثیت گمشده

اشکان دلاوری متولد 19 اسفند ماه سال 1370 است. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی معماری است و لیسانس نمایش-بازیگری دارد. وی برادر کوچکتر امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

اشکان دلاوری بطور حرفه‌ای در رشته ورزشی تکواندو مشغول فعالیت است و در مسابقات شمیرانات، مدال طلا را کسب کرد. نکته جالب این است که برادرش، امیررضا دلاوری نیز در همین مسابقات، برنده مدال نقره شده است.

این بازیگر جوان برای اولین بار با بازی در سریال «زیر پای مادر» (با نام قبلی لبخند رخساره) به کارگردانی بهرنگ توفیقی، جلوی دوربین رفت و در کنار بازیگران مشهوری مانند آتیلا پسیانی و بهناز جعفری ایفای نقش کرد.

اشکان دلاوری بازیگری را با تئاتر شروع کرده است. نمایش‌های «ریچارد»، «پاتوق»، «کالاندولا»، «مائو بودن»، «نگو نیست بگو نمی‌بینم»، «تئاتر سعدی»، «تابستان سی و دو»، «کله پوکها» و «همسایه آقا»برخی از آثار او در تئاتر هستند.

وی در سریال تلویزیونی «گاندو 2» به کارگردانی جواد افشار، نقش فرشید، یکی از ماموران امنیتی را بازی کرد و مورد توجه بینندگان قرار گرفت. از دیگر کارهای اشکان دلاوری می‌توان به فیلم‌های کوتاه «نبض»، «رأس ساعت 00:00» و فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» اشاره کرد.

نادر فلاح

بازیگران سریال حیثیت گمشده

زندگینامه بازیگران سریال حیثیت گمشده

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده را با نادر فلاح مبرمی، یکی دیگر از هنرمندان این مجموعه به پایان می‌رسانیم. او زاده‌ی شهریور ماه سال ۱۳۵۲ در کرمان است. فلاح فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد است.

او از 16 سالگی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. ایشان با نقش‌آفرینی در فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین به طور جدی وارد عرصه سینما شد.

بازی نادر فلاح با فیلم چند متر مکعب عشق بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را برای بازی درخشان خود در این سریال دریافت کند و نیز نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود.

این بازیگر باتجربه و توانمند در سال ۱۳۹۵ با دو فیلم در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. وی تا کنون در فیلم‌های زیادی از جمله گیتا، سد معبر، لانتوری، خانه دختر، طبقه حساس و خط ویژه بازی کرده است.

نادر فلاح سال‌هاست که ازدواج کرده و حالا دو فرزند دختر دارد. او در موسسه ماهان به مدیریت امیر دژاکام به آموزش بازیگری دوره بداهه‌سازی و خلاقیت مشغول است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های بر اساس بازی

بهترین سریال های اکشن

خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده

پس از پرداختن به زندگینامه بازیگران سریال حیثیت گمشده سراغ خلاصه قصه‌ی آن می‌رویم که داستانی هیجانی درباره حیثیت است، حیثیتی که حاصل زخمی عمیق‌تر از انزواست.

بازیگران سریال حیثیت گمشده

این قصه فضایی تراژیک دارد. مردی که ناگهان متوجه می‌شود ‌پای «حیثیت» در میان است! در خلاصه قسمت اول این مجموعه آمده است: «بابا چرا حرف منو باور نمی‌کنید؟ زندگی من تا امروز صبح عادی عادی بود.»

کارگردان سریال حیثیت گمشده

سجاد پهلوان‌زاده یکی از تدوین‌گران مطرح سینما و تلویزیون است. وی کار حرفه‌ای خود را از سال 1392 با تدوین فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی سید شهاب حسینی آغاز کرد و در سال 1394 تدوین فیلم موفق نفس به کارگردانی نرگس آبیار را بر عهده داشت.

بازیگران سریال حیثیت گمشده

بیوگرافی بازیگران سریال حیثیت گمشده

فعالیت هنری پهلوان‌زاده در همکاری با محمدحسین مهدویان بهتر و بیشتر دیده شد. لاتاری، ایستاده در‌ غبار و ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان از بهترین آثار کارنامه سجاد پهلوان‌زاده هستند.

او تدوینگر فیلم‌های سینمایی مرد بازنده، خدا جیرجیرک ها را دوست دارد و مجموعه زخم کاری نیز بوده است. سجاد پهلوان‌زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش (سقوط) در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته که ژانر درام و خانوادگی است و با ساخته‌ی قبلی او متفاوت است.

سجاد پهلوان‌زاده پیش از این کارگردانی سریال سقوط را بر عهده داشت. سقوط یکی از موفق‌ترین و پربیننده‌ترین مجموعه‌های شبکه خانگی بود. اما فضای مینی‌سریال حیثیت گمشده هیچ ارتباطی با سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است.

عوامل سریال حیثیت گمشده

  • نویسنده سریال: احمد سلگی
  • مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان
  • تدوین: حسین جمشیدی گوهری
  • موسیقی: مسعود سخاوت دوست
  • طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی
  • مدیر صدابرداری: امین میرشکاری
  • طراح صحنه: امیرحسین حداد
  • طراح لباس: امیر ملک‌پور
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • طراح جلوه‌های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده
  • طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • مدیر تولید: آرش صالحی
  • دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی
  • مدیر برنامه‌ریزی: محسن جعفرزاده
  • مدیر تدارکات: جواد باقری
  • منشی صحنه: الناز کوتی
  • طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری
  • عکاس: مجید طالبی

سوالات متداول

چه کسانی در سریال حیثیت گمشده نقش‌آفرینی می‌کنند؟

مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت‌پیشه، اشکان دلاوری، روزبه رئوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی‌زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی‌نژاد و محمد مهدی نظری از جمله بازیگرانی هستند که در سریال حیثیت گمشده به نقش آفرینی پرداخته‌اند. همچنین بازیگر خردسال این سریال آرشیدا درستکار است.

سریال حیثیت گمشده کی پخش می شود و کارگردان آن کیست؟

سریال حیثیت گمشده، جمعه هر هفته ساعت 8:00 صبح از فیلیمو منتشر می‌شود. این مینی‌سریال ساخته‌ی سجاد پهلوان‌زاده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازیگران سریال حیثیت گمشده چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو