تریلر رسمی فیلم شیدا منتشر شد [+ویدئو]

منبع: فیگار

3

1402/5/5

20:28


اخیرا خبری تحت عنوان تریلر رسمی فیلم شیدا منتشر شد که نظرکاربران را در فضای مجازی به خود جلب کرده در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

تریلر رسمی فیلم شیدا منتشر شد [+ویدئو]

اخیرا خبری تحت عنوان تریلر رسمی فیلم شیدا منتشر شد که نظرکاربران را در فضای مجازی به خود جلب کرده در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم.

 تریلر رسمی فیلم Shayda شیدا با بازی زر امیر ابراهیمی و نویسندگی و کارگردانی نورا نیاسری بع انتشار رسیده است. کیت بلانشت و کوکو فرانکینی از تهیه‌کنندگان فیلم‌های کوئنتین تارانتینو جزو تیم تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم که اولین تجربه‌ی کارگردانی نورا نیاسری است، می‌باشند.

تریلر رسمی فیلم شیدا

تیزر فیلم سینمایی شیدا

پیش‌تر این اثر در مراسم ساندنس برنده‌ی جایزه بهترین فیلم از دیدگاه تماشاگران و نامزد جایزه‌ی هیئت ژوری شده بود. این فیلم تاحالا موفق شده نمره‌ی 100 با 18 نقد را از سایت Rotten Tomatoes دریافت کند.

داستان این فیلم یک ساعت و 57 دقیقه‌ای درمورد مادر جوان ایرانی و دختر شش ساله‌اش است که در دوران نوروز به خانه‌ی یک زن استرالیایی پناه می‌برند. فیلم شیدا هفته‌ی دیگر در جشنواره‌ی جهانی فیلم ملبورن MIFF نیز به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

دانلود فیلم شیدا Shayda با بازی زهرا امیر ابراهیمی

تاریخ انتشار فیلم شیدا با بازی زر امیر ابراهیمی و کیت بلانشت

تریلر رسمی فیلم شیدا

تیزر فیلم سینمایی شیدا

تریلر جدید فیلم شیدا

زهرا امیر ابراهیمی در فیلم شیدا نقش مادری ایرانی را بازی خواهد کرد که در عید نوروز به همراه دختر 6 ساله خودش در پناهگاه زنان استرالیا ساکن می‌شود. این مادر و دختر با کمک جامعه قدرتمند این پناهگاه سعی دارند تا آزادی خودشان را بدست بیاورند.

از دیگر بازیگرانی که در کنار زهرا امیر ابراهیمی در این فیلم حضور دارند، می‌توان به اسامه سامی Osamah Sami، لیه پورسل Leah Purcell، موژان آریا Mojean Aria، جیلین نیگوین Jillian Nguyen و رینا موسوی Rina Mousavi اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید (تریلر رسمی فیلم شیدا) را ببینید:

 

زهرا امیر ابراهیمی به تازگی در فیلم عنکبوت مقدس Holy Spider ساخته علی عباس Ali Abbasi بازی کرده است،‌ فیلمی که در جشنواره فیلم کن سال 2022 میلادی اکران شده و برای دریافت جایزه رقابت می‌کند.

فیلمبرداری فیلم شیدا از تاریخ 11 ژوئیه سال 2022 میلادی در استرالیا شروع می‌شود. در حال حاضر، تاریخ اکرانی برای این فیلم اعلام نشده است.

فیلم سینمایی شیدا

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو