پوستر فیلم Blue Beetle منتشر شد

منبع: گیمفا

4

1402/5/17

18:21


پوستر منتشر شده از فیلم مورد انتظار Blue Beetle، سخت‌پوست فضایی را درون یک بسته‌ی همبرگر به تصویر کشیده است!

پوستر فیلم Blue Beetle منتشر شد

پوستر منتشر شده از فیلم مورد انتظار Blue Beetle، سخت‌پوست فضایی را درون یک بسته‌ی همبرگر به تصویر کشیده است!

سال ۲۰۲۳ سال چندان خوشایندی برای دی‌سی و طرفدارانش نبوده است؛ عرضه‌ی فاجعه‌بار فیلم Shazam! Fury of The Gods (شزم! خشم خدایان) که حتی موفق به تأمین حاشیه‌ی سود مد نظر وارنر نیز نشدند؛ باعث متمرکز شدن تمام تلاش‌های این کمپانی، برای شلیک موفقیت‌آمیز آخرین تیر باقی‌مانده در ترکش شده است. فیلم مورد انتظار Blue Beetle (سوسک آبی) که اقتباسی سینمایی از ابرقهرمانی محبوب به همین نام است؛ آخرین امید دی‌سی برای اتمام آبرومندانه‌ی سال ۲۰۲۳ است.

با توجه به اینکه کمتر از دو هفته تا زمان انتشار این اثر باقی‌مانده است؛ کمپین‌های تبلیغاتی برای فیلم Blue Beetle در حال استفاده از هر ابزار ممکن برای جذب مخاطبان نه چندان امیدوار کمیک‌های دی‌سی هستند. به همین مناسبت، به تازگی پوستر این اثر که نشان‌دهنده‌ی سخت‌پوست فضایی معروف این فیلم، درون یک جعبه‌ی همبرگر رستوران‌های زنجیره‌ای بیگ بلی برگر است منتشر شده است.

رستوران‌های زنجیره‌ای بیگ بلی برگر که پای ثابت آثار دی‌سی هستند؛ به نظر می‌رسد که در این فیلم نیز نقشی ناخواسته، اما مهم ایفا می‌کنند. به نظر می‌رسد که قرار گرفتن موجود فضایی درون بسته‌ی همبرگر استعاره از این مسئله باشد که جیمی ریس قرار است تا به نحوی در این رستوران برای اولین بار با وی مواجه شود.

شما می‌توانید پوستر منتشر شده از فیلم Blue Beetle را در زیر تماشا کنید.

Blue Beetle Poster

فیلم Blue Beetle روایتگر داستان نوجوانی به نام جیمی ریس است که توسط یک گونه‌ی فضایی به عنوان میزبان ایده‌آلش انتخاب می‌شود. ورود این موجود فضایی به کالبد جیمی، یک زره فضایی با قدرت‌های خارق‌العاده در اختیار او می‌گذارد که او را به ابرقهرمانی تمام عیار تبدیل می‌کند؛ اما با وجود تمام وجوه مثبت این حادثه برای ریس، کنار آمدن با هویت جدیدش برای جیمی چندان ساده نیست و از طرفی دیگر موجود فضایی هوشمند نیز که اکنون کنترل بخشی از وجود او را بر عهده گرفته؛ تمایل دارد تا در تصمیم‌گیری‌های مهم وی سهمی داشته باشد.

فیلم Blue Beetle به کارگردانی انجل مانوئل ساتو و بر اساس فیلمنامه‌ای از گرت دانت-آلکوسر توسعه یافته است. از بازیگران این اثر می‌توان به شولو ماریدوئنا و برونا مارکزینه اشاره کرد.

فیلم Blue Beetle در تاریخ ۱۸ اوت ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای خواهد رفت.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو