باکس آفیس | فیلم Blue Beetle جای باربی را در صدر گرفت

منبع: گیمفا

3

1402/5/29

20:03


در باکس آفیس این هفته، جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی یعنی فیلم Blue Beetle توانست جای باربی را در صدر بگیرد.

باکس آفیس | فیلم Blue Beetle جای باربی را در صدر گرفت

در باکس آفیس این هفته، جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی یعنی فیلم Blue Beetle توانست جای باربی را در صدر بگیرد.

فیلم بلو بیتل (Blue Beetle) جدیدترین اثر از دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که اولین فیلم ابرقهرمانی با شخصیت اصلی ابرقهرمانی از دی‌سی است. این فیلم در اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها توانست به فروش ۲۵٫۴ میلیون دلار در داخل آمریکا دست پیدا کند و صدرنشین جدول باکس آفیس شود.

فیلم «بلو بیتل» با کسب این فروش خود در اولین هفته حضورش روی پرده سینماها که کمتر از حد انتظار نیز بوده، توانست دیگر فیلم کمپانی برادران وارنر یعنی فیلم باربی (Barbie) را از صدر جدول باکس آفیس خارج کند و در رده دوم قرار بدهد.

باکس آفیس | ورود فیلم باربی به باشگاه میلیون دلاری‌ها!

فیلم «باربی» ساخته گرتا گرویگ و محصول کمپانی برادران وارنر که برای چهار هفته ابتدایی اکرانش به صورت متوالی در صدر جدول باکس آفیس قرار داشت، این هفته به فروش ۲۱٫۵ میلیون دلار در داخل آمریکا بسنده کرد و جایگاه اول جدول باکس آفیس را به فیلم «بلو بیتل» از دست داد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

فیلم «باربی» با کسب فروش ۲۱٫۵ میلیون دلاری در پنجمین هفته اکرانش در داخل آمریکا توانست فروش داخلی خودش را پس از پنج هفته اکران به رقم ۵۶۷٫۲ میلیون دلار برساند. رقیب این اثر سینمایی یعنی فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) نیز این هفته در رده سوم قرار گرفته است.

فیلم «اوپنهایمر» که در طی چهار هفته گذشته در تعقیب فیلم «باربی» بود، این هفته به فروش ۱۰٫۶ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد و فروش کلی‌اش پس از پنج هفته اکران روی پرده سینماهای آمریکا را به رقم ۲۸۵٫۲ میلیون دلار افزایش داد تا به اثری موفق برای کمپانی یونیورسال تبدیل شود.

انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

انیمیشن لاکپشت‌های نینجای جهش‌یافته نوجوان: آشوب جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem) که جدیدترین اثر ساخته شده در این فرنچایز محبوب به شمار می‌رود، در سومین هفته اکرانش توانست فروش ۸٫۳ میلیون دلار را در داخل آمریکا از آن خودش کند و فروش کلی داخلی‌اش را به رقم ۸۸٫۱ میلیون دلار برساند.

در جایگاه پنجم جدول باکس آفیس این هفته، اثری تازه قرار گرفته است. فیلم ولگردها (Strays) که اولین هفته اکرانش روی پرده سینماها را تجربه می‌کند، به فروش ۸٫۳ میلیون دلاری در داخل آمریکا بسنده کرد تا این اثر درباره سگ‌های سخنگو شروع متوسطی را تجربه کند. در ادامه جدول کامل باکس آفیس قرار دارد.

جدول باکس آفیس هفته

نام فیلمفروش آخرهفته (میلیون دلار)
۱Blue Beetle۲۵٫۴
۲Barbie۲۱٫۵
۳Oppenheimer۱۰٫۶
۴Teenage Mutant Ninja Turtles۸٫۴
۵Strays۸٫۳
۶The Meg 2: The Trench۶٫۷
۷Talk to Me۳٫۱
۸Haunted Mansion۳
۹Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One۲٫۷
۱۰Last Voyage of the Demeter۲٫۵
فروش فیلم‌ها مربوط به داخل آمریکا است.

منبع: ددلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو