اولین واکنش‌ها به فیلم Blue Beetle | احساسی و جذاب

منبع: گیمفا

6

1402/5/21

09:54


اولین واکنش‌ها به فیلم Blue Beetle منتشر شده که آن را اثری احساسی و جذاب توصیف کرده‌اند.

اولین واکنش‌ها به فیلم Blue Beetle | احساسی و جذاب

اولین واکنش‌ها به فیلم Blue Beetle منتشر شده که آن را اثری احساسی و جذاب توصیف کرده‌اند.

فیلم بلو بیتل (Blue Beetle) جدیدترین اثر از دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود که قرار است داستان ابرقهرمانی لاتین را برای مخاطبان به نمایش در بیاورد. نقش اصلی این فیلم را نیز شولو ماریدوئنا ایفا خواهد کرد که اولین تجربه حضورش در دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود.

سکان کارگردانی فیلم «بلو بیتل» را انجل مانوئل ساتو در دست دارد و از جمله بازیگرانی که در آن نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به سوزان ساراندون، برونا مارکینز، رائول تروکیلو و بکی جی اشاره کرد. این فیلم در تاریخ ۱۸ اوت ۲۰۲۳ (جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲) اکران می‎‌شود و حالا نیز اولین واکنش‌های به آن منتشر شده که خوب و مثبت هستند.

اولین واکنش‌ها به فیلم بلو بیتل

فیلم Blue Beetle

تاسمین:

فیلم «بلو بیتل» یک اثر بلاک‌باستری و ابرقهرمانی احساسی و در عین حال خنده‌دار و شگفت‌انگیز است. این اثر پر از احساسات و دلگرمی است و کارگردان انجل مانوئل ساتو توانسته بزرگداشت بسیار خوبی از فرهنگ لاتین را در این اثر جای بدهد.

POC Culture:

فیلم «بلو بیتل» فیلم مورد علاقه من در میان آثار دی‌سی پس از فیلم‌های نولان است. این اثر یک داستان ابرقهرمانی اکشن محور و بسیار سرگرم‌کننده درباره خانواده دارد و هیچ چیزی مهم‌تر از خانواده نیست. این اثر به خاطر نحوه به نمایش در آوردن فرهنگ مکزیکی منحصربه‌فرد است.

جنسیس اونیل:

فیلم «بلو بیتل» نسبت به آثار قبلی دنیای سینمایی دی‌سی متمایز است و بیشتر آن به خاطر جنبه‌های لاتین در آن است. صحنه‌های این اثر احساسی، خنده‌دار و اکشن هستند و بازیگران به خوبی از پس نقش‌های خود برآمدند اما شولو ماریدوئنا و جورج لوپز بیشتر درخشیدند.

گریفین شیلر:

فیلم «بلو بیتل» یک موفقیت بزرگ برای دی‌سی به شمار می‌رود که شروع بسیار خوبی برای این شخصیت ابرقهرمان است. شولو ماریدوئنا توانسته نقش‌آفرینی درخشانی در نقش اصلی این فیلم داشته باشد و بار این داستان درباره خانواده، میراث و هدف را به دوش کشیده است.

Atom:

فیلم «بلو بیتل» بسیار خلاقانه، خنده‌دار و احساسی است. این اثر یک ماجراجویی سرگرم‌کننده درباره به بلوغ رسیدن است که اکشن‌های بسیار خوبی دارد و حضورهای کوتاه آن نیز جالب هستند. این اثر یکی از بهترین فیلم‌های دی‌سی است که مطمئنا همه را برای آینده این دنیای سینمایی به هیجان در می‌آورد.

MamasGeeky:

بیش از آنچه که تصور می‌کردم، فیلم «بلو بیتل» من را سرگرم کرد. این اثر حس و حال مرد آهنی را برمی‌انگیزد و داستانی صمیمی و دلگرم‌کننده درباره خانواده و ارزش‌های اخلاقی را بازگو می‌کند. سوزان ساراندون و جورج لوپز در این اثر خوب بازی کردند.

اومبرتو گونزالس:

این فیلم بسیار خوب،‌ فوق‌العاده سرگرم‌کننده و بسیار منحصربه‌فرد است و در همه زمینه‌های ژانر ابرقهرمانی موفق عمل کرده است.

برندون دیویس:

فیلم «بلو بیتل» عمدتا درخشان است. بخشی از آن برای من اندکی کودکانه یا احمقانه هستند اما بخش زیادی از آن من را بسیار خنداند. اکشن‌های عملی بسیار خوب بودند و فرهنگ لاتین نیز به خوبی به تصویر کشیده شده بود. در کل، اثری سرگرم‌کننده با اکشن خوب و داستانی خانواده محور است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو