با نوین پویا پارک برفی مشهد یا همان برج برفی بیشتر آشنا شوید

منبع: تاپ تراول

2

1402/5/18

21:32


برج برفی مشهد در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی مشهد تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی از…

برج برفی مشهد

در این مقاله از معرفی جاهای تفریحی مشهد تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی از جدیدترین مکانهای تفریحی این شهر بنام پویا بارک برفی یا همان برج برفی مشهد که تبلیغات آن را در اکثر بیلبورد های سطح شهر مشاهده میکنید آشنا کنیم. این مکان یکی دیگر از مکان های تفریحی شهر مقدس مشهد است که در سال 1401 به بهره برداری رسیده است در ادامه با مجله سفر و گردشگری تاپ تراول همراه باشید تا برج برفی مشهد و مکان های تفریحی داخل این برج بیشتر آشنا شوید.


پیشنهاد رزرو هتل در مشهد  :

به گزارش استپ تریپ : برای انتخاب محل اقامت در هر شهری بهتر است قبل از هر چیز هدف‌تان را از سفر به آن شهر مشخص کنید؛ مشهد هم از این قضیه مستثنا نیست، خوب است بعد از مشخص‌شدن هدف‌تان برای رزرو هتل های مشهد اقدام کنید. بیشتر مسافرهای مشهد برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) راهی این شهر مقدس می‌شوند؛ بنابراین بیشتر هتل‌های مشهد را در بلوار امام رضا (ع) و در نزدیکی بارگاه مقدس امام هشتم ساخته‌اند. نزدیک‌بودن به حرم مزایا و معایبی دارد؛ از مزایای نزدیکی به حرم این است که می‌توانید به‌راحتی و بدون اینکه هزینه‌ای برای رفت‌وآمدتان پرداخت کنید یا زمان‌تان را از دست بدهید، در طول روز چند بار به حرم بروید و به هتل بازگردید. درباره معایب نزدیک‌بودن هتل به حرم باید گفت که ممکن است شلوغی خیابان‌های اطراف و ازدحام، به‌خصوص در روزهای پرمسافر، برایتان آزاردهنده باشد؛ پس اگر فاصله با حرم برای‌تان مسئله‌ای نیست و ترجیح می‌دهید در مناطق خلوت‌تر اقامت کنید، بهتر است برای رزرو هتل مشهد هتل‌های دورتر از حرم را انتخاب کنید.


برج برفی مشهد

یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی که دارای آثار باستانی و کهنی می باشد مشهد است که در آن حرم حضرت امام رضا (ع) در آن نیز قرار دارد. مشهد دارای مکانهای دیدنی و گرشگری بسیاری است که ممکن است در سفرهای چند روزه نتوانید از تمام مکانهای دیدنی مشهد دیدن کنید و یا در چند روزی که در مشهد هستید مکان مناسبی را برای تفریح انتخاب نکنید که این امر باعث می شود سفر خوبی برای تان ایجاد نشود به همین منظور تصمیم گرفتیم تا شما را با برج برفی مشهد بیشتر آشنا کنیم.

پارک برفی یا همان برج برفی  یکی دیگر از مراکز تجاری و تفریحی مشهد می باشد که در خیابان جانباز  احداث شده شده است. این مجموعه تفریحی و سرگرمی توسط هلدینگ برادران جوانمرد افتتاح شده است که دارای امکانات تفریحی بسیار عالی و متنوعی برای مردم شهر مشهد و گردشگران است.از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکز مهم گردشگری مانند شهربازی و مرکز خرید پروما و همچنین پیتزا کندز، فروشگاه هایپرمی، آقای فرش، مرکز خرید پاژ، نمایندگی اسکچرز و… قرار گرفته است .

برج برفی مشهد چه تفریحاتی دارد ؟

حتما شما هم فکر میکنید که این مکان فقط دارای تفریحات برفی است اما اشتباه حدس زده اید این مکان تفریحی شامل مکان های زیر نیز میشود که مهمترین آن سرزمین برفی آن است که از اولین تفریحاتی است که می توانید به همراه بچه ها در این برج تفریحی داشته باشید. این سالن مجموعه ای طراحی شده با برف مصنوعی می باشد و در ابتدای ورود به شما لباس مخصوص داده می شود. در سالن برفی تیوپ و امکانات دیگر برای سر خوردن و تفریحات هیجانی فراهم می باشد و می تواند تجربه ای عالی در یک آخر هفته با فرزندانتان برای شما رقم بزند.

  1. سرزمین برفی
  2. پردیس سینمایی
  3.  فودکورت و کافی شاپ

برج برفی مشهد

دسترسی

اگر می خواهید با ماشین شخصی به این مکان بروید، کافیست از هرجای شهر هستید به سمت بلوار جانباز بروید. اما اگر ماشین شخصی ندارید، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان جانباز می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

اگر می خواهید از مترو استفاده کنید، باید گفت نزدیکترین ایستگاه به بلوار جانباز ایستگاه خیام می باشد که کمی از مقصد دور است. پس از اینکه در ایستگاه خیام پیاده شدید، می توانید باقی مسیر را که حدودا 5 دقیقه می باشد، با تاکسی بروید.

  • آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز 1 و 3
  • شماره تماس: 0513714 – 09152608694
  • قیمت بلیط : برای اطلاع از قیمت بلیط این مجموعه با شماره های بالا تماس حاصل نمایید
  • صفحه اینستاگرام: borjebarfi

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو