جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری برای اخاذی ! خجالت بکش

منبع: شبونه

2

1402/5/28

11:47


هواداران بریتنی اسپیرز  معتقد هستند که سام اصغری با نقشه بلند مدت وارد رابطه شده است و جدایی بریتنی اسپیرز  و سام اصغری کاملا برنامه ریزی شده توسط خانواده سام اصغری بوده است که به ثروت برسند. ماجرای جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری برای اخاذی بریتنی و سام اصغری دو چهره جنجالی در ‌های …

هواداران بریتنی اسپیرز  معتقد هستند که سام اصغری با نقشه بلند مدت وارد رابطه شده است و جدایی بریتنی اسپیرز  و سام اصغری کاملا برنامه ریزی شده توسط خانواده سام اصغری بوده است که به ثروت برسند.

جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری برای اخاذی ! خجالت بکش

ماجرای جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری برای اخاذی

بریتنی و سام اصغری دو چهره جنجالی در ‌های اخیر بوده‌اند بریتنی خواننده آمریکایی سال‌هاست با سام اصغری در ارتباط است بعد از دردسرهای فراوان در نهایت با هم ازدواج کردند اما این ازدواج حالا به جدایی ختم شده است.

حالا سام اصغری می‌خواهد که نصف اموال بریتنی را تصاحب کند بسیاری از هواداران بریتنی قبلاً به این موضوع اشاره داشتند که ازدواج آنها اشتباه است چرا که سام اصغری به هیچ عنوان به بریتنی علاقه ندارد و صرفاً به دلیل پول با او وارد رابطه طولانی شده است و به محض ازدواج از این خواننده طلاق خواهد گرفت تا بتواند اموال او را صاحب شود .

جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری برای اخاذی ! خجالت بکش

همچنین ببینید

علت طلاق و جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری مشخص شد

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز مدعی هستند سام اصغری راه بسیار راحت اما بلند مدتی را برای ثروتمند شدن انتخاب کرد و آن هم رابطه با یک زن خواننده ثروتمند آمریکایی بود تا بتواند او را شیفته خود کند و اعتمادش را به دست آورد و بعد از اینکه ازدواج کرد بتواند نیمی از اموال و دارایی‌های او را که حاصل سال‌ها تلاشش بود را به دست آورد.

قبل از ازدواج آنها نیز پدر بریتنی به این مورد شک کرده بود و به همین دلیل اجازه تصاحب اموال بریتنی را به او نمی‌داد تا اینکه کارشان به دادگاه کشید.

سام ادعا کرده است که بریتنی به او خیانت کرده و رسماً درخواست طلاق داده است و همچنین در تلاش است تا اموال خود را بازیابی کند. رسانه‌های طرفدار بریتنی اسپیرز نیز ادعا کرده‌اند:

سام از بریتنی اخاذی می‌کند و تهدید می‌کند که مجبور است بیشتر پول به او بدهد، در غیر این صورت اطلاعاتی شرم‌آور درباره‌اش را فاش خواهد کرد.

علت جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

«تی‌ام‌زی» گزارش داده بود که این زوج سابق «یک مشاجره اتمی» با هم داشته و اصغری همسرش را به خیانت متهم کرده است. یکی از منابع نشریه گفته بود:

سام دیر یا زود درخواست طلاق می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو