جشن طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری جنجال شد +عکس

منبع: شبونه

4

1402/5/30

23:40


جشن طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود اورده است بریتنی سعی میکند نشان بدهد که جدایی اش از سام اصغر هیچ تاثیری در زندگی اش نداشته است و خیلی هم از این بابت خوشحال است از سوی دیگر سام اصغری با انتشار عکس خود در کنار مادرش …

جشن طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود اورده است بریتنی سعی میکند نشان بدهد که جدایی اش از سام اصغر هیچ تاثیری در زندگی اش نداشته است و خیلی هم از این بابت خوشحال است از سوی دیگر سام اصغری با انتشار عکس خود در کنار مادرش کنایه ای به بریتنی زده است.

جشن طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری

جشن طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری جنجال شد +عکس

بریتنی اسپیرز و سام اصغری در سال 2022، مدت کوتاهی پس از پایان دوره محافظه‌کاری جنجالی با سام اصغری ازدواج کردند و او را مسئول دارایی‌اش کرد که در آن زمان 60 میلیون دلار تخمین زده می‌شد. اما این زوج این هفته اعلام کردند که از هم جدا می شوند.

همچنین ببینید

سام اصغری: بریتنی اسپیرز من را گاز گرفته است +عکس جای دندان

بریتنی اسپیرز پس از درخواست طلاق از همسرش سام اصغری سکوت خود را در مورد جدایی اش شکست و به طرفدارانش گفت که “دیگر نمی تواند این درد را تحمل کند”.

جشن طلاق بریتنی اسپیرز و سام اصغری جنجال شد +عکس

این ستاره 41 ساله روز شنبه ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرد و به 42 میلیون دنبال کننده خود گفت که “کمی شوکه شده” اما قصد توضیح این جدایی را ندارد و آن را “به هیچ کس” خطاب نمی کند.

آنها در ژوئن 2022 ازدواج کردند، همان سالی که محافظه کاری بحث برانگیز اسپیرز – توافقی قانونی که از سال 2008 زندگی او را کنترل می کرد به پایان رسید و او را مسئول دارایی اش کرد که در آن زمان 60 میلیون دلار (حدود 45 میلیون پوند) تخمین زده می شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو