بیوگرافی لوسی هیل و مسیر جالب به  شهرت رسیدنش

بیوگرافی لوسی هیل و مسیر جالب به شهرت رسیدنش


منبع: آرگا

4

1402/1/23

18:39


لوسی هیل یکی از سلبریتی های محبوب و موفق آمریکایی است، در این مطلب آرگا تصمیم گرفته به بیوگرافی لوسی هیل بازیگر سریال دروغگوهای کوچک زیبا نظری انداخته و با یکدیگر مرور نماییم.

لوسی هیل خواننده و هنرپیشه آمریکایی می باشد  که از آثار شاخص او می توان به دروغگوهای کوچک زیبا و نیز فیلم سینمایی «جیغ ۴»، و نیز «جرات یا حقیقت» و «تک شاخ» اشاره نمود. او با بازی در سریال «دروغگوهای کوچک زیبا» به شهرت رسید. این هنرمند آمریکایی زیبا و خوش چهره دارای ۱۵۷ سانتی متر قد می باشد. در این مطلب بیوگرافی لوسی هیل آشنا می کنیم.

زندگینامه لوسی هیل هنرمند زیبا

بیوگرافی لوسی هیل سلبریتی جذاب و دوست داشتنی آمریکایی

لوسی هیل دارای اصالتی انگلیسی، آلمانی، اسکاتلندی و ایرلندی است که در چهاردهم ماه ژوئن سال ۱۹۸۹ در شهر ممفیس ایالت تنسی آمریکا و در خانواده ای ۴ نفره متولد شد، او آخرین فرزند و کوچکترین عضو خانواده است. پدر لوسی به اسم «پرستون هیل» تاجر و مادر وی پرستار بوده که ۱ خواهر تنی بزرگتر از خود و ۱ برادر و ۱ خواهر ناتنی نیز دارد. لوسی

لوسی هیل دوران ابتدایی خود را به صورت خودآموز در منزل گذرانده که تنها جهت آزمون ها در مدرسه حضور می یافته است. او بعد از پایان یافتن تحصیلات متوسطه اش وقتی پانزده ساله بود قدم در عرصه بازیگری نهاد و به واسطه نقش آفرینی در دروغگوهای کوچک زیبا به شهرت رسید. لوسی وقتی ۲۴ ساله بود، آلبوم موسیقی خود را انتشار داد.

زندگینامه لوسی هیل خواننده، بازیگر، تهیه کننده و صداپیشه

زندگینامه لوسی هیل هنرمند جذاب و خوش چهره

بیوگرافی لوسی هیل +عکس

زندگینامه لوسی هیل از دو بعد حرفه ای و شخصی

از علاقه به بازیگری تا شهرت در این مسیر

با شنیدن یکی از آهنگهای بریتنی اسپیرز به اسم «Baby One More Time» در لوسی علاقه به هنرپیشگی شکل گرفت و به همین خاطر در سن هشت سالگی به این هنر روی آورد. شش سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۳ لوسی هیل در برنامه آمریکایی به اسم امریکن جونیوز بخش مجزا شده از امریکن آیدل جهت کودکان حضور یافت و موفق گردید یکی از ۵ برندگان این برنامه باشد. با وجودی که علاقه اش به خوانندگی خیلی بیشتر از علاقه اش به بازیگری می باشد؛ با شناخت استعداد و توانایی های خود در زمینه بازیگری تمرکزش را بر روی هنر بازیگری قرار داد و آنرا به طور جدی در پیش گرفت.

در ۲۰۰۳ نخستین تجربه بازی خود را با بازی در سریالی به اسم «راهنمای بقای مدرسه طبقه بندی نشده اند» با نقش امی کسیدی به دست آورد. بعد هم در مجموعه های تلویزیونی «زن بیونیک» و «دریک و جاش» مقابل دوربین رفت. در ۲۰۰۸ در فیلم «خواهری با شلوارهای مسافرتی دو» با نقش افی کالیگاریس حضور یافت که این نخستین تجربه حضور او در سینما محسوب می شود؛ از دیگر تجربه های سینمایی او می توان به «جیغ ۴»، «حقیقت یا جرات» با نقش اولیویا بارون اشاره داشت.

در ۲۰۱۰ لوسی هیل در سریالی به اسم «دروغگوهای کوچک زیبا» با نقش آریا مونتگومری جلوی دوربین حاضر شد و به خوبی درخشید، این درخشش او شهرت و محبوبیت زیادی را برای وی به ارمغان آورد. از جمله جوایز و افتخارت که لوسی برای بازی در این سریال به دست آورد می توان به کسب جایزه منتخب نوجوان، جایزه جوان هالیوودی اشاره نمود.

«دروغگوهای کوچک زیبا» یک مجموعه تلویزیونی رمزآلود محصول ۲۰۱۰ است که لوسی هیل در آن ایفا کننده یکی از کاراکترهای برجسته و پررنگ «آریا مونتگومری» می باشد. این سریال که پس از استقبال اولین فصل ادامه یافت و ۶ فصل دیگر تا سال ۲۰۱۷ تولدی گردید، شاهد رشد و بزرگ شدن لوسی هیل و سایر بازیگران سریال دروغگوهای کوچک زیبا در طول نمایش این اثر هستیم.

زندگینامه لوسی هیل از دو بعد حرفه ای و شخصی

زندگینامه لوسی هیل خواننده، بازیگر، تهیه کننده و صداپیشه

زندگینامه لوسی هیل هنرمند موفق و زیبا

لوسی هیل در حبس ابد

لوسی هیل در سریال تلویزیونی حبس ابد با نقش استلا ابوت ظاهر شده است، زنی که فکر می کرده نازا بوده ولی به صورت اتفاقی متوجه می گردد که که سالم می باشد. او در این سریال با هنرپیشگانی مانند جیسون بلر، بروک لیون، کارلوس پناوگا و الیوت نایل همبازی بود که بازی چشمگیری را از خود به نمایش کشید.

آشنایی با زندگینامه لوسی هیل

آشنایی با بیوگرافی لوسی هیل بازیگر جذاب هالیوودی

فعالیت موسیقیایی

لوسی هیل کار حرفه ای خویش در عرصه موسیقی را وقتی چهارده سال داشتف با شرکت در گروه آوازی در برنامه «امریکن جونیوز» آغاز نمود. در ژوئن سال ۲۰۱۲ یک قرارداد ضیط آهنگ با هالیوود ریکورد عقد نمود و نخستین آلبوم موسیقی خویش به اسم «در میان راه» را در ۲۰۱۴ انتشار داد. بعد چند تک آهنگ به نام های «یه کم بهتر دروغ بگو» و نیز «صدایت برای من خوش است» را عرضه بازار موسیقی کرد. وی معمولا بیان می کند موسیقی عشق اول او می باشد. هیل به «درو ون آکر» علاقه داشته که حتی توئیتی در مورد اینکه آهنگ یکم بهتر دروغ بگو در مورد درو ون آکر بوده منتشر ساخت، اما سریعا این توییت را پاک نمود.

زندگینامه لوسی هیل از دو بعد حرفه ای و شخصی

سایر فعالیت ها

لوسی هیل هنرمند آمریکایی موفق و جوان که از نعمت زیبایی چهره و اندام و نیز استعدادهای بازیگری و خوانندگی به خوبی برخوردار می باشد. او علاوه بر فعالیت در زمینه هنرپیشگی و خوانندگی در عرصه صداپیشگی و نیز تهیه کنندگی نیز سابقه حضور و فعالیت داشته است.

زندگینامه لوسی هیل خواننده، بازیگر، تهیه کننده و صداپیشه

صداپیشگی

وی نخستین تجربه خود را به عنوان صداپیشه با صداپیشگی نقش «شقایق» انیمیشن راز بالها در سال ۲۰۱۲ به دست آورد. بعد هم صداپیشگی نقش «زوئی بل» در انیمیشن مشکل را انجام داد.

بیوگرافی لوسی هیل هنرمند آمریکایی محبوب

تهیه کننده

لوسی نخستین بار در ۲۰۲۰ تهیه کنندگی اجرایی فیلم یه دختر خوب مثل تو را در پشت صحنه را برعهده داشت. از دیگر تجریبات تهیه کنندگی او می توان به فیلم زندگی داستانی ای جی فیکری و نیز فیلم بازی نفرت اشاره داشت.

زندگینامه لوسی هیل هنرمند جذاب و زیبا

بیوگرافی لوسی هیل سلبریتی موفق

روابط عاشقانه

در بیوگرافی لوسی هیل می خوانید که وی در ۲۰۱۲ لوسی با هنرپیشه ای به اسم کریس زیلکا وارد رابطه ای احساسی شد که عمر این رابطه فقط ۱ سال بود. بعد از جدایی از او، رابطه ای عاشقانه با دیوید هنری را آغاز نمود که در نهایت آنها متنفر از یکدیگر جدا گردیدند.

لوسی هیل برای یک مدت با آنتونی کالابراتا، تونی اولر، کندال اشمیت، رایلی اسمیت، رایان روتمن، الکس مارشال، اسکیت اولریش، گراهام راجرز، ژان لوک بیلودو دارای رابطه عاشقانه بوده است. خانم هیل در حال حاضر مجرد می باشد و در مورد ازدواج خود چنین بیان کرده است:

تاکنون پیشنهادهای بسیاری از افراد سرشناس را رد کرده ام و منتظر کسی هستم که آرزوهایم را برآورده ساخته و واقعا شریک زندگی ام باشد»

بیوگرافی لوسی هیل هنرمند جذاب و خوش چهره

زندگینامه لوسی هیل از دو بعد حرفه ای و شخصی

کمتر شنیده ها در مورد لوسی هیل

  • هنرپیشه محبوب وی «لی لی کاینز می باشد.
  • اشلی نیوبرو و استیو کارل با او دوستی صمیمانه دارند.
  • خوانندگان مورد علاقه وی ماریا کری، فیث هیل، شنایا توین، کریستینا آگیلزا و جاستین تیمبرلیک می باشند.
  • فیلم های محبوب لوسی فیلم سینمای تایتانیک و فیلم سینمایی بیلی مدیسون می باشد.
  • او به رنگهای صورتی و آبی علاقه دارد.
  • در زمان بچگی دچار اختلال خوردن بود.

زندگینامه لوسی هیل به همراه عکس های زیبایش

نگاهی به آثار لوسی هیل

  • دختری زیبا مثل تو
  • بازی کینه
  • یک داستان سیندرلایی:روزی روزگاری یک آهنگ
  • جادوگران محله ویورلی
  • زن بیونیک
  • رفیق
  • جیغ ۴
  • آشنایی با مادر
  • سی، اس آی؛ میامی
  • درمانگاه خصوصی
  • جرات یا حقیقت
  • خواهری از سفر آرزوها ۲
  • دروغگوهای کوچک زیبا

آشنایی با بیوگرافی لوسی هیل

زندگینامه لوسی هیل خواننده و بازیگر آمریکایی

این مطلب شما عزیزان علاقه مند را با بیوگرافی لوسی هیل هنرمند آمریکایی فعال در حوزه های بازیگری، خوانندگی، تهیه کنندگی و صداپیشگی آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه شما واقع شود.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو