علت طلاق و جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری مشخص شد +عکس

منبع: شبونه

3

1402/5/26

13:20


بریتنی اسپیرز و سام اصغری پس از گذشت یک سال از زندگی مشترک در حال طلاق هستند.وکیل بریتنی ساعاتی پس از انتشار خبر جدایی آنها، با اشاره به اختلافات شدید آنها درخواست طلاقشان را رسانه ای کرد. علت طلاق سام اصغری و بریتنی اسپیرز دیلی میل اولین بار از جدایی آنها خبر داد، اصغری از …

بریتنی اسپیرز و سام اصغری پس از گذشت یک سال از زندگی مشترک در حال طلاق هستند.وکیل بریتنی ساعاتی پس از انتشار خبر جدایی آنها، با اشاره به اختلافات شدید آنها درخواست طلاقشان را رسانه ای کرد.

علت طلاق و جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز مشخص شد +عکس

علت طلاق سام اصغری و بریتنی اسپیرز

دیلی میل اولین بار از جدایی آنها خبر داد، اصغری از اسپیرز  شکایت کرده و این خواننده را به خیانت متهم کرد اصغری ظاهراً از خانه نقل مکان کرده است.

پیش از این، مردم تایید کردند که جدا شده اند با منبعی که خاطرنشان کرد: “برای مدت طولانی رابطه آنها بسیار شکراب بوده است.”

یکی از نزدیکان اسپیرز می‌گوید: ازدواج آنها ماه‌هاست که در حال جدایی بوده است این غم انگیز است. طلاق برای بریتنی اسپیرز ویرانگر خواهد بود.”

علت طلاق و جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز مشخص شد +عکس

حواشی

در ماه مارس، این زوج بدون حلقه ازدواجشان دیده شدند. شایعات برای ماه‌ها به گوش می‌رسید که این ازدواج با “مشکل عمیق” روبرو بود، اما اسپیرز و اصغری وقتی با هم در ملاء عام دیده شدند، یک جبهه متحد کردند. او ادای احترامی به اسپیرز – که او را “زن رویاهایش” نامید – در ماه ژوئن در استوری اینستاگرام خود به مناسبت یک سالگی آنها منتشر کرد.

علت سقط جنین بریتنی اسپیرز و سام اصغری مشخص شد

فیلم کامل / سلنا گومز و مدونا در عروسی سام اصغری و بریتنی

اسپیرز و اصغری، بازیگر مشتاق، اولین بار در سال 2016 سر صحنه موزیک ویدیوی “Slumber Party” او با هم آشنا شدند.

این خواننده قبلاً فاش کرده بود که اولین حرکت را انجام داده و پنج ماه بعد به او پیامک داده است.

سام اصغری این سوال را در سپتامبر 2021 مطرح کرد و در طول نبرد محافظه‌کاری از او حمایت کرد. سال گذشته، او به GQ گفت این “تواضع” ستاره پاپ بود که او را به سمت او جذب کرد.

علت طلاق و جدایی سام اصغری و بریتنی اسپیرز مشخص شد +عکس

این سومین طلاق اسپیرز خواهد بود، در صورت ثبت رسمی…

او و جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی اش، در سال 2004 فرار کردند و تنها 55 ساعت با هم ازدواج کردند. اسپیرز 10 ماه بعد در حالی که او و کوین فدرلاین عروسی غافلگیرکننده ای داشتند.

تابستان گذشته، اسپیرز و اصغری در مقابل جمعی از ستاره‌ها، از جمله سلنا گومز، پاریس هیلتون، مدونا و درو بریمور، ازدواج کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو