عکس دختر رضا رشیدپور جنجال شد جشن تولد هلن ترکید

منبع: شبونه

4

1402/5/29

08:51


رضا رشیدپور با انتشار تصویری از دخترش جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت برخی از کاربران نسبت به بی‌حجاب بودن دختر رضا رشیدپور انتقاد کردند و با محمدرضا شهبازی به عنوان یکی از منتقدین بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون همصدا شدند  چرا که محمدرضا شهبازی گفته بود رضا رشیدپور از حامیان براندازان …

عکس دختر رضا رشیدپور جنجال شد جشن تولد هلن ترکید

رضا رشیدپور با انتشار تصویری از دخترش جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت برخی از کاربران نسبت به بی‌حجاب بودن دختر رضا رشیدپور انتقاد کردند و با محمدرضا شهبازی به عنوان یکی از منتقدین بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون همصدا شدند  چرا که محمدرضا شهبازی گفته بود رضا رشیدپور از حامیان براندازان بوده و نباید مجدداً به تلویزیون برگردد.

عکس دختر رضا رشیدپور جنجال شد جشن تولد هلن ترکید

عکس دختر رضا رشیدپور جنجال شد

حالا انتشار عکس رضا رشیدپور به همراه دخترش هلن آن هم بدون حجاب فشار را بر روی این مجری بیشتر کرده است.

چندی پیش رستوران رضا رشیدپور در کیش نیز پلمپ شده بود که علت آن را بدون حجاب بودن مشتریان در محیط رستوران اعلام کردند.

 

حالا انتشار تصویری از رضا شیپور و دخترش به مناسبت جشن تولد آن هم با توجه به شکل ظاهری که دارد حسابی مورد انتقاد قرار گرفته است.

این اولین بار است که رضا رشیدپور از فرزندش رونمایی می‌کند و تا به حال تصویری از او به همراه دخترش در فضای مجازی وجود نداشت.

لازم به ذکر است رضا رشیدپور در مرداد 1382 با نغمه مهرپاک ( گوینده رادیو ) ازدواج کرد که چندی پیش سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند و ثمره ی این ازدواج یک دختر به نام « هلن » می باشد .

نغمه مهرپاک فارغ التحصیل رشته روانشناسی در مقطع لیسانس می باشد ، وی به عنوان مجری برنامه تصویر زندگی در خاطر مردم می باشد .

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو