هواداران Death Stranding 2 تصور می‌کنند که کیانو ریوز در بازی حضور خواهد داشت

هواداران Death Stranding 2 تصور می‌کنند که کیانو ریوز در بازی حضور خواهد داشت


منبع: گیمفا

3

1402/5/29

15:34


پست‌های اخیر هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان Death Stranding 2، باری دیگر شک هوادارانِ این بازی‌ساز برجسته را برانگیخته است.

هواداران Death Stranding 2 تصور می‌کنند که کیانو ریوز در بازی حضور خواهد داشت

پست‌های اخیر هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان Death Stranding 2، باری دیگر شک هوادارانِ این بازی‌ساز برجسته را برانگیخته است.

اگر هیدئو کوجیما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید، احتمالاً می‌دانید که وی اخیراً تصاویری از نورمن ریداس (Norman Reedus)، بازیگر نقش سم پورتر بریجز (Sam Porter Bridges) در Death Stranding 2، منتشر کرده است که در آن‌ها کیانو ریوز (Keanu Reeves)، هنرپیشه مشهور هالیوود نیز در کنار ریداس، به چشم می‌خورد. این اتفاق موجب شده است تا هواداران تصور کنند که قرار است در Death Stranding 2 شاهد حضور کیانو ریوز باشند و برای این گمانه‌زنی، دلایل قابل‌درکی هم وجود دارند.

در ابتدا، دعوت می‌کنیم تا این تصاویر را مشاهده کنید:


کمتر بازی‌بازی است که هیدئو کوجیما را نشناسد؛ او صاحب یکی از شنیده‌شده‌ترین نام‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی است. کوجیما، دانشی قوی در داستانسرایی دارد و همواره توانسته است در آثارش، داستان را به‌خوبی با گیم‌پلی ترکیب کند. درحالی که برخی ساخته‌هایش به دلیل داشتن سینماتیک‌های طولانی مورد نقد قرار گرفته‌اند اما وی همیشه تلاش کرده است با کارگردانی منحصربفرد خود، مدیوم بازی‌ها را هرچه بیشتر به دنیای سینما و حتی تلویزیون، نزدیک‌تر کند. یکی از دیگر ویژگی‌های کوجیما نیز این است که وی علاقه وافری به استفاده از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون دارد؛ او در Metal Gear Solid V، کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) را به بازی گرفت و در Death Stranding 2 نیز هنرپیشه‌هایی چون نورمن ریداس، ال فانینگ (Elle Fanning) و لئا سیدو (Lea Seydoux) را هدایت خواهد کرد.

با توجه به موارد فوق و با در نظر گرفتن این نکته که در سال ۲۰۱۹ کیانو ریوز به‌صورت تصادفی از کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) بازدید کرد، خیلی از افراد گمانه‌زنی‌های خود درباره حضور این بازیگر در Death Stranding 2 را آغاز کرده‌اند. در پست‌های اخیر کوجیما، ریداس و ریوز کنار یکدیگر قرار دارند و جالب است بدانید که هردوی آن‌ها از علاقمندان شدید به موتورسیکلت هستند؛ ریداس در تلویزیون AMC میزبان برنامه‌ای به نام «سواری با نورمن ریداس» بوده و ریوز هم یکی از بنیان‌گذاران شرکت Arch Motorcycle است. با توجه به اینکه سم پورتر بریجز موتورسواری ماهر بود، بعید نیست در Death Stranding 2، کیانو ریوز هم در زمنیه راندن موتورسیکلت، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

مورد بعدی نیز این است که پست‌های کوجیما، در آستانه آغاز رویداد GamesCom 2023 منتشر شده‌اند. این رویداد توسط جف کیلی (Geoff Keighley) میزبانی می‌شود و از آن‌جا که کوجیما و کیلی رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند، بعید نیست که در روز برگزاری GamesCom 2023 در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد ۱۴۰۲)، شاهد معرفی کیانو ریوز به عنوان یکی از شخصیت‌های داستانی Death Stranding 2 باشیم.

البته شاید هم انتشار این تصاویر، صرفاً حربه‌ای تبلیغاتی از سوی کوجیما برای جلب‌ توجه‌ها به سمت بازی پرستاره خود باشد. بازی‌ساز ژاپنی، در استفاده از این ترفندها تبحر دارد و فراموش نکنید که حتی استفاده از شخصیت‌های شناخته شده بسیار و حضور افتخاری آن‌ها نیز مواردی هستند که به هرچه بیشتر دیده شدن Death Stranding در سال ۲۰۱۹ کمک کردند.

Death Stranding 2 در تاریخ نامشخصی برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

منبع: ComicBook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو