بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر معروف ترک و درباره زندگی و رابطه های او

بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر معروف ترک و درباره زندگی و رابطه های او


منبع: تاپ ناز

3

1402/6/4

12:41


بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر معروف ترک و درباره زندگی و رابطه های او

بوراک اوزچیویت یکی از جذابترین و معروف‌ترین بازیگران ترکی است که طی این سال‌ها به خاطر چهره جذاب و مردانه‌اش مورد توجه ویژه رسانه‌ها بوده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز قصد داریم نگاهی بر زندگی او داشته باشیم، پس تا آخر همراه ما باشید.

تولد

بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر معروف ترک و درباره زندگی و رابطه های او

بوراک اوزچیویت در سال 1984 در استانبول ترکیه به دنیا آمد.

خاطرات خوب کودکی

بخشهایی از زندگی هست كه هیچوقت فراموش نمی‌شود.

 من گاهی آرزو می‌كنم كه كاش تمام روزهای كودكی‌ام را كامل به خاطر داشتم ولی متاسفانه خيلي چیزها از آن ایام در خاطرم نمانده است.

 تنها چیزهایی كه برایم پُر رنگ بوده دوستان، مدرسه و ورزش بوده است.

حتماً چیزهایی در كودكی من بوده كه من فراموش كرده‌ام و احتمالا بعضی از آن‌ها خیلی هم مهم بوده‌اند.

 خيلي دوست دارم حتی برای یك دفعه هم كه شده به آن روزها سفر كنم. گاهی تلاش می‌كنم چیزهایی را بخاطر بیاورم ولی متأسفانه تلاشم به جایی نمی‌رسد.

 خاصیت زندگی همین است كه هرچه جلوتر میرود بخش‌هایی از گذشته را از ذهن پاك می‌كند؛ البته همیشه از مادرم در این زمینه كمك می‌گیرم. مادر واقعا حافظه عجیبی دارد.

مطلب مشابه: بیوگرافی آراس بولوت اینملی بازیگر مطرح ترکی و در مورد روابط عاشقانه اش!

خواهرهایم بهترین هستند

خواهرهایم بهترین هستند

ارتباط من با خواهرهایم واقعا خوب و فوق العاده است. آن‌ها سنگ صبور من هستند و من هم سنگ صبور و حامی شان.

 اینكه شما در زندگی افرادی را داشته باشید كه همیشه حامی و دوست شما باشند، واقعا لازم است و به آدم دلگرمی می‌دهد. فكر كنم خواهرهای من بهترین خواهران دنیا هستند.

ورود به دنیای هنر

ورود به دنیای هنر

بوراک در 19 سالگی همزمان با تحصیلات دانشگاهی به خاطر چهره و اندام مناسب‌اش با قد 184 سانتی متر در مسابقه بهترین مدل ترکیه شرکت کرد و به عنوان مدل امیدبخش آینده انتخاب شد.

همین انتخاب موجب شد تا او با آژانس‌های معروف مدلینگ شروه به همکاری کند، بوراک در سال 2005 به عنوان بهترین مدل مرد ترکیه انتخاب شد و همان سال مقام دوم جهان را هم گرفت و لقب آقای طلایی را از آن خود کرد.

بازیگری

بازیگری

به دنبال این موفقیت‌ها بوراک اوزچیویت در مجموعه تلویزیونی‌های بسیاری به عنوان نقش اصلی ایفای نقش نمود.

 اولین تجربه بازیگری او در سریال منفی 18 بود که در نقش یک مامور پلیس به نام مراد ایفای نقش کرد.

 در نوامبر 2007 در فیلمی به نام مسلط بازي کرد. بوراک اوزچویت در سال 2011 تا 2013 با حضور در مجموعه تلویزیونی حریم سلطان به عنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی خان به شهرت خود افزود.

مطلب مشابه: بیوگرافی جان یامان بازیگر معروف ترک؛ درباره ازدواج و زندگی شخصی او

دیگر کارها

دیگر کارها

وی پس از چکاوک باری دیگر به همراه فخریه در فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» همبازی شد و پس از آن در سریال پربیننده عشق سیاه به ایفای نقش پرداخت.

 همچنین پس از فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» که نخستین تجربه تهیه‌کنندگی او نیز به‌شمار می‌رود، در فیلم سینمایی «برادر من» به همراه مراد بز و آصلی انور ایفای نقش کرد.

زندگی شخصی

بوراک در سال 2011 وقتی 27 ساله بود با یک مدل ترکی به نام جیلان چاپا وارد یک رابطه عاشقانه شد اما مدتی بعد از یکدیگر جدا شدند.

ازدواجِ بوراک

ازدواجِ بوراک

بوراک در سال 2013 در سریال چکاوک در نقش کامران بازی کرد که نقش مقابل او را دختر جوانی به نام فحریه اوجن بازی می‌کرد.

بوراک اوزچیویت در سال 2014 با فحریه اوجن بازیگر شناخته شده ترکیه‌ای نامزد کرد.

 این دو در نهایت در سال 2017 به صورت رسمی با هم ازدواج کردند.

تسلط بر زبان انگلیسی

او به زبان انگلیسی تسلط كامل دارد و همیشه می‌گوید كه در ایامی كه در كشور‌های اروپایی مشغول كار مدلینگ بوده است‌، به اجبار زبان انگلیسی را آموخته است.

مطلب مشابه: بیوگرافی سرنای ساریکایا بازیگر و مدل سرشناس ترکی و درباره زندگی شخصی اش

رستورانِ آقای سیبیل

رستورانِ آقای سیبیل

بوراک در سال 2014 رستوران خود به نام بالی بی دونر را استانبول افتتاح کرد.

جالب است بدانید نماد و لوگوی این رستوران برگرفته از مدل سبیل معروف او در سریال حریم سلطان و چکاوک است.

مسافرت را دوست دارم

مسافرت را دوست دارم

من سفر به مكان‌‌های تاریخی را خیلی دوست دارم.

سفر به مصر برای من هربار سرشار از تازگی و جاذبه است؛ تماشای اهرام مصر واقعا مرا به حیرت می‌‌اندازد و حس می‌كنم كنار عظمت آنها كم می‌آورم.

علاقه به فوتبال و ماشین

علاقه به فوتبال و ماشین

بوراک از بچگی عاشق فوتبال است و هر روز تمرین ورزشی انجام می‌دهد.

او از طرفدارهای دو آتیشه تیم فنرباغچه است، عاشق اتومبیل‌های لوکس و لاکچری است و اعلام کرده دوست دارد تا زمان که به سن و سال پیری می‌رسد یک کلکسیون ماشین‌های زیبا داشته باشد.

همبرگر بهترین غذای دنیاست

آنهایی كه مرا می‌شناسند خوب می‌دانند از تفریحات محبوب من غذا خوردن در رستوران است اما در واقع هیچ غذایی را به همبرگر ترجیح نمی‌دهم.

حالا هم ادعا می‌كنم یكی از بهترین همبرگرهای دنیا را در غذاخوری من خواهید خورد. مطمئن باشید طعم همبرگر مخصوص بوراک تجربه‌ای است كه هرگز فراموش نخواهید كرد.

هیو جکمنِ ترکی

هیو جکمنِ ترکی

بسیاری از رسانه‌ها بوراک را با هیو جمکن مقایسه کرده‌اند، خود او در این باره گفته است: از اینكه مرا با سایر بازیگران قیاس كنند، خوشم نمی‌آید برای این که به نظرم هر كسی جای خودش را دارد و با قابلیت‌های خودش شناخته می‌شود.

 ولی در مورد ظاهرم كه گاهی مرا با هیوجكمن مقایسه می‌كنند، ماجرا متفاوت است. من بازي‌ها و كلا شخصیت این آدم را دوست دارم.

 یك بار نشریه مووی تایمز تركیه، به من لقب« جكمن ترك ها» را داد كه برایم هیجان انگیز بود. در آن زمان مدل موهایم خیلی شبیه او بود ولی خودم اصلا به این موضوع فكر نكرده بودم!

آدم خوش بینی هستم

آدم خوش بینی هستم

تلاش كرده ام نگاهم را به بسیاری از  چیزها  تغییر دهم.

قبلا بیشتر منفی باف بودم و حتی به آدم‌ها به راحتی نزدیك نمی‌شدم ولی دو، سه سالی هست كه خيلي خوش بین شده‌ام و تلاش می‌كنم خوبی‌های هر اتفاقی را ببینم.

 این مسئله حتی در نگاه هنری من هم تأثير گذاشته است. تا پیش از این تغيير با دیدن برخی آثار مدرن و نقاشی های خاص در سبک‌هایی كه خيلي برایم آشنا و ملموس نبودند نمی‌دانستم چه واكنشی باید نشان دهم ولی بعد متوجه شدم از همین شكل‌های بی سروته هم می‌توان لذت برد؛ تنها كافی است از دریچه بهتری آن‌ها را نگاه كنم و از این اتفاقی كه روی بوم افتاده لذت ببرم.

دوست داشتم فوتبالیست شوم

دوست داشتم فوتبالیست شوم

بوراک اوزچیویت می‌گوید بعضی از بازیگران و خوانندگان وقتی به شهرت می‌رسند یا کار حرفه‌ای خودشان را شروع می‌کنند به سمت ورزش می‌روند.

 اما ورزش برای من عشقی بود که از کودکی به آن می‌پرداختم.

درواقع اولین ورزشی که مرا جذب کرد، فوتبال بود که در آن حتی به دنبال حرفه‌ای شدن هم بودم اما بعدها نگاهم عوض شد.

با این حال هنوز هم فوتبال یکی از علایق جدی و همیشگی من است. در کنار فوتبال شروع به بدنسازی کردم چون فارغ از هر چیزی، دلم می‌خواست استایل بدنی خوبی داشته باشم.

این مساله قطعا در هر کاری به نفع شماست و در بازیگری و مدلینگ که جای خود را دارد.

ویژگی‌های مادرم

ویژگی‌های مادرم

یکی از ویژگی‌های خوب مادرم این است که خودش را از مسائل حرفه‌ای و روابط کاری و شخصی من دور نگه می‌دارد.

 او همه دوستانم را دوست دارد و هرگز تنها به این خاطر که من رابطه‌ام با آنها کمرنگ یا تیره می‌شود، از آنها بدگویی نمی‌کند.

 خب، شاید این خیلی اهمیت نداشته باشد اما از آنجا که مادرم در زمینه شبکه‌های اجتماعی خیلی فعال است، سعی می‌کند حاشیه‌ها را از من دور نگه دارد؛ برای همین از او بسیار ممنونم.

او حتی زمانی که من از نامزد اولم جدا شدم، رابطه‌اش با او خوب بود و این روزها با فاهریه رابطه مادر و دختری ایجاد کرده است.

زیباترین سیبیل جهان را دارم

زیباترین سیبیل جهان را دارم

درمورد خوش‌تیپی تعاریف خودم را دارم.

 گاهی علاقه دارم که سبیل بگذارم و گاهی هم به ریش گذاشتن علاقه دارم اما آدمی نیستم که فقط دنبال این باشم که بخواهم به زور خودم را خوش‌تیپ نشان دهم.

 به نظرم بعضی چیزها باید در خود آدم باشد. به جانی‌ دپ نگاه کنید؛ او ذاتا آدم خوش‌پوشی است و همه دوستش دارند یا جورج کلونی را ببینید، واقعا تماشایی است.

 برای من باعث افتخار بود که نشریه Blic یک‌بار مرا به عنوان مرد جذاب ریشوی سال انتخاب کرد؛ به‌خصوص آنکه فهمیدم در این فهرست نام‌های مهمی چون برد پیت، جانی‌دپ و کیت هرینگتون هم حضور داشتند!

 البته من خودم هم فکر می‌کنم زیباترین سبیل جهان را دارم.

خرید لباس برایم مهم است

خرید لباس برایم مهم است

بوراک اوزچیویت می‌گوید: یکی از فلسفه‌های زندگی من این است که بخشی از درآمدم باید صرف ظاهرم شود؛ البته منظورم از ظاهر، خرید لباس است. خرید کردن برای من در مقوله لباس خلاصه می‌شود.

 سعی می‌کنم تقریبا نگاه آزادی در انتخاب لباس داشته باشم و به همین علت مرا در لباس‌های متنوعی می‌بینید.

 یک‌جورهایی دوست ندارم تکراری شوم و همین باور به اینجا رسیده که خیلی‌ها می‌گویند بوراک، بازیگر ولخرجی در مد و لباس است و باید اعتراف کنم که واقعا همین‌طور است؛ البته این را باید بگویم که ذاتا دوست دارم لباسی را که می‌پوشم به من احساس راحتی بدهد؛ چه این لباس رسمی باشد و چه اسپرت.

بوراک چه نوع عطری استفاده می‌کند؟

بوراک چه نوع عطری استفاده می‌کند؟

من عطرهای زیادی را امتحان کرده‌ام ولی به نظرم هیچ عطری به اندازه عطرهای دینامیک و قوی برایم خوشایند نیست.

 یک‌بار هنگام مصاحبه با یک نشریه مُد، عطری از برند ولگاری را به من معرفی کردند که متوجه شدم بسیار خاص و رویایی است.

عطری به نام مردان سیاه‌پوش که رایحه عجیبی داشت.

 هنوز هم اگر بخواهم در یک قرار رسمی حاضر شوم یا در مراسم مهمی حضور داشته باشم، از این عطر استفاده می‌کنم.

دوستی نزدیک با مورات‌ بوز

دوستی نزدیک با مورات‌ بوز

مورات‌بوز دوستی است که هیچ‌وقت مرا تنها نگذاشته و باوجود آنکه شغل خوانندگی، زمان بسیاری را از او می‌گیرد اما همیشه به خاطر من در هر جایی‌که لازم بوده حاضر شده است.

من و او اوقات بسیار خوبی با هم داشته‌ایم و بعضا با هم برای تفریح می‌رویم.

یکی از تفریحات مشترک ما بولینگ و تنیس است؛ البته من به کنسرت‌های او هم می‌روم و به نظرم یکی از بهترین صداهای نسل حاضر خوانندگان ما را دارد.

 او و خانواده‌اش از صمیمی‌ترین دوستان من در این فضای هنری هستند. خوشبختانه یک کار هنری مشترک را هم با یکدیگر داشته‌ایم که برایم واقعا لذت‌بخش بود.

نگران آینده‌ام

اینکه آدم بداند فردا چه می‌شود یا حتی در حد چند ساعت و چند دقیقه جلوتر از حال را ببیند، شاید اتفاق خوشایندی به نظر برسد اما این در عین حال می‌تواند ترسناک هم باشد.

 فقط کافی است فکرش را بکنید یک لحظه بعد از این زمان حالی‌که در آن هستید، قرار است اتفاق بدی بیفتد که نمی‌توانید جلوی آن را بگیرید.

 خب این بسیار زجرآور است. شاید گاهی خوب باشد که از فردای خودمان بی‌خبر باشیم. من هنوز نتوانسته‌ام با نگرانی از آینده کنار بیایم اما نمی‌خواهم این نگرانی مرا نابود کند و اجازه زندگی در امروز را از من بگیرد.

 آینده بالاخره خواهد آمد و شاید پر از اتفاق‌های خوب هم باشد. نباید برایش دلواپس بود و باید با مثبت‌اندیشی زندگی را ادامه داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو