معرفی فیلم The Good Mother

منبع: فوت و فن

3

1402/6/6

09:44


حالا نیز جدیدترین فیلم کمپانی ورتیکال فیلم مادر خوب (The Good Mother) است که اثری در ژانر جنایی و مهیج به شمار می‌رود و داستان مادری عزادار را روایت می‌کند که به دنبال پیدا کردن جواب است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر سینمایی تازه بپردازیم.

معرفی فیلم The Good Mother

کمپانی ورتیکال در سال ۲۰۱۲ میلادی تأسیس شده و بیشتر به‌خاطر فیلم‌های مستقل خودش شهرت دارد. این فیلم‌های مستقل نیز در ژانرهای مختلفی همچون وحشت، جنایی، عاشقانه، اکشن و غیره است و حداقل در سال‌های اخیر میلادی نیز چند مورد از آثار این کمدی را شاهد بودید. فیلم امیلی جنایتکار (Emily the Criminal) اثری مهیج و جنایی با نقش‌آفرینی آبری پلازا است که توانست در سال ۲۰۲۲ میلادی تحسین زیاد به دست بیاورد. این در حالی است که فیلم معلم خصوصی (The Tutor) با بازی نوآ اشنپ نیز در اوایل سال جاری میلادی اکران شده است.

حالا نیز جدیدترین فیلم کمپانی ورتیکال فیلم مادر خوب (The Good Mother) است که اثری در ژانر جنایی و مهیج به شمار می‌رود و داستان مادری عزادار را روایت می‌کند که به دنبال پیدا کردن جواب است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این اثر سینمایی تازه بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم The Good Mother

سکان کارگردانی فیلم «مادر خوب» را مایلز جوریس پیرافیت در دست دارد و این در حالی است که علاوه بر خود او، مدیسون هریسون نیز به‌عنوان نویسنده فیلم‌نامه در فیلم «مادر خوب» فعالیت دارد. شارلوت هورنسبی نیز به‌عنوان فیلم‌بردار در این اثر سینمایی مشغول به کار است.

داستان فیلم The Good Mother

فیلم «مادر خوب» حول محور داستان روزنامه‌نگار با استعدادی به نام ماریسا بنینگز است و اتفاقات آن نیز در شمال نیویورک جریان دارد که بلافاصله پس از قتل مایکل یعنی پسر ماریسا را به تصویر می‌کشد. از آنجا که مایکل درگیر دنیای تاریک مواد مخدر و خلاف بوده، ماریسا کاملاً مشکوک است که مرگ فرزندش به‌خاطر یک حمله تصادفی نبوده است. ماریسا نه‌تنها باید مراقب نامزد باردار مایکل به نام پیج باشد، بلکه سعی دارد تا راز و رمز مرگ پسرش را متوجه شود.

ماریسا و پیج با هم دنیایی خشن از خطر و فساد را کشف می‌کنند. در حالی که این دو زن به آرامی رشته‌ای از رازها را باز می‌کنند، متوجه می‌شوند که مرگ مایکل فقط گوشه‌ای از اتفاقات تاریکی است که در زیر شهرشان در جریان است. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای این اثر سینمایی به شرح زیر است:

«فیلم «مادر خوب» با بازی برنده جایزه اسکار هیلاری سوانک است که داستان روزنامه‌نگاری را روایت می‌کند که سوگوار غم از دست دادن پسرش است و با نامزد باردار پسرش اتحادی را تشکیل می‌دهند تا بتوانند قاتلین وی را پیدا کنند، قاتلینی که از دنیای مواد مخدر و خلاف هستند.»

بازیگران فیلم The Good Mother

همان طور که در بالا ذکر شده بود، هیلاری سوانک در فیلم «مادر خوب» نقش شخصیت اصلی داستان یعنی این روزنامه‌نگار و مادر سوگوار به نام ماریسا بنینگز را ایفا می‌کند. در کنار وی نیز اولیویا کوک که سابقه بازی در سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) را در کارنامه خودش دارد، در این فیلم نقش نامزد پسر فوت شده ماریسا به نام پیج را به تصویر می‌کشد.

جک رینور نیز دیگر بازیگر حاضر در این اثر سینمایی است که نقش پسر افسر پلیس ماریسا را بازی می‌کند و در کنار وی نیز هاپر پن نیز نقش پسر فوت شده ماریسا را ایفا می‌کند. از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «مادر خوب» می‌توان به نورم لوئیس، کارن آلدریج و دیلون اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم The Good Mother

فیلم «مادر خوب» قرار است در تاریخ ۱ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود. احتمالاً پس از گذشت چند ماه نیز این اثر روی سرویس آنلاین هولو عرضه خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو