20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟


منبع: تیپ زا

4

1402/6/13

12:35


20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟ 20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟ چه در پاییز و چه زمستان، ژاکت برای کمد لباس همه ضروری است. اگر دوست دارید لباس های گرم و دنج بپوشید، آن موقع از سال است که باید تمام ژاکت های خود […]

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟ چه در پاییز و چه زمستان، ژاکت برای کمد لباس همه ضروری است. اگر دوست دارید لباس های گرم و دنج بپوشید، آن موقع از سال است که باید تمام ژاکت های خود را بیرون بیاورید. بدون شک، این ایده که ژاکت ها برای مقاصد مقاومت در برابر سرما هستند، اکنون بسیار قدیمی است. تکامل مد این دیدگاه را در مورد ژاکت تغییر داده است.

اکنون ژاکت‌ها به زیبایی ظاهری متفاوتی تبدیل شده‌اند. از استایل مد قدیمی گرفته تا استایل گرانج، می توانید یک ژاکت شیک را به هزاران روش عالی بپوشید.

با این حال، اگر در مورد هوای سرد صحبت کنیم، یک کت یا ژاکت روی ژاکت ها به بهترین شکل به نظر می رسد. باز هم، انتخاب ها ذهنی هستند و بسته به توانایی شما برای مقابله با سرما متفاوت است.

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

لباس هایی برای پوشیدن با ژاکت آبی

آبی نه صورتی است و نه سیاه، اما همچنان یکی از آرام ترین رنگ هایی است که می توانید در جهان پیدا کنید. بدون شک، تمام سایه‌های آبی، انبوهی خنک از خود ایجاد می‌کنند. چه آبی کاربنی، آبی فیروزه ای، آبی تیفانی یا آبی استیل، شما نمی توانید عاشق هر رنگی نشوید.

در اینجا روش‌های مختلفی وجود دارد که چگونه می‌توانید آب دریا آبی رنگ زیبای خود را به روش‌های شیک سبک کنید. این ژاکت‌ها را می‌توانید در موقعیت‌های مختلف مانند جشن تولد، شب‌های قرار ملاقات یا شب‌هایی با دوستانتان بپوشید.

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

باید ها و نباید ها

اولین نکته همیشه خرید ژاکت های گران قیمت و پیراهن های ارزان قیمت در مورد لباس های ژاکت است تا بتوانید پول بیشتری را برای ژاکت خرج کنید تا بتوانید از پلیورهای عالی که پس از چند بار شستشو رنگ از دست نمی دهند لذت ببرید.

با صدای بلند بگویید که همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهید می توانید دو تا سه پلیور را به هزاران روش مختلف استایل کنید. با این حال، خرید ژاکت های زیادی که حتی وقت آرایش کردن را نداشته باشید و رنگ آنها نیز پس از چند ماه از بین برود، هدر دادن پول است.

در نهایت همیشه ژاکتی را انتخاب کنید که دوست دارید زیرا گزینه های زیادی دارید. مانند ژاکت تونیکی، ژاکت پیراهن کشی، ژاکت کش باف پشمی، ژاکت دکمه ای، ژاکت راه راه ، و لیست به همین ترتیب ادامه دارد.

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

20 – چگونه یک پیراهن دکمه دار را با ژاکت استایل کنیم؟

پیراهن های دکمه دار هرگز از مد نمی افتند و این یک حقیقت آشکار است بنابراین دلیل هیاهوی این نوع پیراهن ها این است که می توانید آنها را به هزاران روش مختلف استایل کنید.

پیراهن های سیاه و سفید در این بازی همه کاره هستند. بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای این ظاهر، پیراهن دکمه دار سفید خود را با یک ژاکت آبی زیبا ست کنید.

علاوه بر این برای قسمت پایین می توانید شلوار جین فاق بلند را انتخاب کنید.

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

19 – ژاکت آبی برای زمستان

ژاکت ها مختص فصل نیستند می توانید از پاییز تا زمستان و تا بهار از آنها استفاده کنید با این حال با توجه به فصل، استایل شما تغییر زیادی می کند.

وقتی نوبت به فصل زمستان می رسد لباس پوشیدن شما با ژاکت پوشیدن شلوار است. علاوه بر این از طریق یک روسری به دور گردن خود و یک کلاه پشمی ست کنید. در واقع این لباس بهترین گزینه شما برای یک روال روزمره است.

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

18 – چگونه یک ژاکت پاستلی را بپوشیم؟

یکی از تحسین برانگیزترین ویژگی های آبی این است که در صد رنگ مختلف وجود دارد شما می توانید زیباترین را برای خود انتخاب کنید. در اینجا الهام بخش برای شما در یک ژاکت آبی پاستلی است.

برای این ظاهر پیراهن یقه خود را با پلیور همرنگ ست کنید. علاوه بر این، برای ایجاد تضاد، شلوار قهوه ای را ست کنید.

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

17 – آبی ساده

جزئیات روی لباس چیزی است که کل این لباس را منحصر به فرد می کند. علاوه بر این، اکسسوری‌های نقره‌ای به خوبی از حال و هوای این لباس عبور می‌کنند.

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

16 – لباس تعطیلات

وقتی در حال بستن چمدان برای تعطیلات هستید همیشه اولین انتخاب شما این است که لباس های دنج را بسته بندی کنید. آنهایی که در آنها می توانید به راحتی شهر را بگردید.

بنابراین اگر می خواهید به سراغ چیزی غیر رسمی و در عین حال شیک بروید این لباس مناسب ترین است پیراهن سفید با ژاکت آبی بافتنی با شلوار جین به نظر می رسد. علاوه بر این حمل کیف کراس بادی برای شما راحت تر خواهد بود. در نهایت اگر آنجا خیلی سرد است، یک کت قهوه ای روشن جادو خواهد کرد.

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

15 – ژاکت آبی برای زنان بالای 50 سال

این نگاه نمایش کاملی از موضع “سن فقط یک عدد است” مهم نیست که چه رنگی را برای پوشیدن انتخاب می کنید می توانید فوق العاده زیبا به نظر برسید.

با این حال یک ظاهر طراحی مناسب کلید اصلی است. این ژاکت یقه‌دار ساده با شلوار جین غیررسمی است و می‌تواند بهترین ظاهر زمستانی شما باشد. برای همه کسانی که موهای کوتاه دارند، این ظاهر بسیار منحصر به فرد است.

20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

14 – با ژاکت آبی چه بپوشیم؟

یک لباس کاملا آبی برای کمد لباس شما ضروری است. بنابراین هیچ چیز بهتر از یک ژاکت یقه آبی و شلوار جین نیست. اگر آستین ها بلند هستند همیشه می توانید تا بزنید.

با این حال برخی از افراد برای استایل خود آستین ها را بالا می زنند تا لباس فوق العاده تر به نظر برسد. علاوه بر این می توانید یک کمربند به دور کمر خود ست کنید تا به بدن خود شکلی دلپذیر بدهید.

با ژاکت آبی چه بپوشیم؟

13 – ظاهر ژاکت یقه قایقی

بدون شک، مد کره ای ترکیبی از سبک های زیبا و جسورانه است. با این حال به نظر من، بیشتر در سمت جذاب تر قرار می گیرد. اگر شما یک دختر هستید، پس این لباس الهام بخش شماست.

ظاهر ژاکت یقه قایقی

12 – آن را پایه نگه دارید!

اگر به دنبال یک تیشرت آبی روزمره هستید این تناسب به خوبی توضیح را ارائه می دهد این لباس باید حداقل یک بار در سال جاری بخشی از پاییز شما باشد. علاوه بر این برای کسانی که می‌خواهند آن را به شیوه‌ای کلاسیک حفظ کنند عالی است.

هودی آبی

11 – ست با دامن 

یکی دیگر از جذابیت های روی صفحه نمایش شما این ترکیب دامن آبی متالیک با یک ژاکت آبی ساده است این ظاهر یک مثال عالی از این است که چگونه می توانید دو لباس کاملاً متفاوت را با هم ست کنید.

آن بوت های پاشنه بلند به خوبی کل لباس را ست می کنند در نهایت اگر شما فردی هستید که می توانید این ظاهر را داشته باشید.

ست با دامن

10- نگاه به ساحل

اگر به ساحل می روید و به چیزی برای پوشیدن روی بیکینی خود نیاز دارید. برای این منظور، هیچ چیز بهتر از یک ژاکت آبی روشن و یک لباس شلورک نیست.

اگر می خواهید پاهای خود را از گرد و غبار نجات دهید، کفش های کتانی بپوشید. این ظاهر برای لباس بعد از شنا ترجیح داده می شود.

نگاه به ساحل

09- ژاکت بزرگ با شلوار کتان

یکی دیگر از ایده های لباس ساحلی، اما آن را به یک پلیور بزرگ تبدیل کنید. ژاکت دکمه دار سایز بزرگ در اینجا به عنوان پوشش عمل می کند. علاوه بر این نحوه ست شدن آن با شلوار کتان چیزی است که این لباس را بسیار جذاب می کند.

لباس های شلوار کتان همیشه در مد باقی می مانند و خارج از مد هستند آنها چیزی هستند که هرگز به طور کامل از مد نمی افتند با این حال بدون شک رنگ مایل به سفید پالازو، سایه روشن آبی را بسیار ست می کند.

ژاکت بزرگ با شلوار کتان

08- آبی معمولی

یک ژاکت کژوال آبی که می توانید آن را در خانه بپوشید و بتوانید به راحتی از شب خود لذت ببرید. بنابراین به سراغ ژاکت بروید و آن را با شلوارک خال خالی سفید و آبی ست کنید. علاوه بر این پوست خود را با رطوبت رسانی مناسب برای حفظ رطوبت آن، نوازش کنید.

آبی معمولی

07- با شلوار سفید

اگر به هفته مد می رفتم، این همان لباسی است که دوست دارم بپوشم ظاهری باکلاس، نفیس و کاملاً عالی که حال و هوای پیچیده ای را به وجود می آورد. آستین های پفی در پلیور منحصر به فرد است و لباس را شیک تر می کند.

پلیور

06- برای دانش آموزان

این سبک خاص در بین دانشجویان بسیار محبوب است برای این کار، یک پیراهن دکمه دار با آستر گورخری بردارید و مطمئن شوید که دارای یقه است.

آن را با شلوارک دلخواه ست کنید. با این حال بسته به راحتی خود می توانید شلوار جین را نیز بپوشید در آخر یک ژاکت بدون آستین آبی بپوشید.

سبک خاص در بین دانشجویان

05– ترکیب باندانا آبی و ژاکت

باندانا ترند نهایی مد امسال است تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام موهای خود را عقب بکشید و باندانا را ببندید. پس از این به هیچ گونه اکسسوری خاصی نیاز ندارید با سوئیشرت یا هودی بسیار خوب می آید.

ترکیب باندانا آبی و ژاکت

04– مد استایل خیابانی

یک پلیور زیپ دار تمام چیزی است که باید به استایل پاییزی خود ست کنید. آن را با شلوار جین فاق بلند ست کنید. موهایتان را در مرکز قرار دهید و یک کیف شما را کامل می کند.

مد استایل خیابانی

03- ایده لباس برای قرار شب

یک ژاکت آبی شیک با شلوار جین سفید برای یک قرار ملاقات مناسب است. برش کوتاه پیراهن نمادین ترین قسمت این لباس است. علاوه بر این می توانید کفش های پاشنه کریستالی بپوشید. اکسسوری با حداقل جواهرات با این حال موهای خود را با حداقل آرایش نگه دارید.

ایده لباس برای قرار شب

01 – آبی آبی، همه جا!

در شماره 1 ما این ظاهر زمستانی را با ژاکت آبی عالی داریم روش دیگر برای استایل پوشیدن شلوار جین است.

آبی

سوالات متداول

س: آیا می توانید ژاکت آبی را با شلوار جین بپوشید؟

پاسخ: بله، مطمئناً می توانید یک ژاکت آبی روی شلوار جین آبی بپوشید. این می تواند شلوار جین تنگ، جین جین، هر چیزی که دوست دارید باشد.

من همیشه در مورد انتخاب رنگ، شلوار جین مشکی، آبی یا دقیقاً تیره تر را ترجیح می دهم. با این حال سفید همیشه یک رنگ استثنایی است زیرا چیزی نیست که نتوانید با شلوار سفید ست کنید.

راه دیگری که می توانید ژاکت آبی خود را ست کنید ست کردن آن با شلوار چرمی مشکی است. شلوار چرمی همیشه مکمل لباس های رنگ تیره است.

س: کدام سایه ژاکت آبی بهتر است؟

پاسخ: رنگ آبی سایه های زیبای زیادی دارد گزینه های شما نیلی، فیروزه ای، آبی نیمه شب، آبی دریایی، آبی آسمانی، سبز آبی، آبی کبالت، آبی کاربنی است و اگر به نوشتن نام ها ادامه دهم این لیست هرگز متوقف نخواهد شد. بنابراین وقتی گزینه‌های زیادی دارید.

سایه عالی رنگ شما درخشندگی بیشتری به شما می بخشد این همان چیزی است که پوست شما را تکمیل می کند.

بنابراین بهترین سایه آبی از فردی به فرد دیگر متفاوت است این یک ضرب المثل رایج است که می گوید اگر رنگ پوست تیره دارید، سایه های روشن را ترجیح دهید و رنگ پوست روشن داشته باشید.

س: چه چیزی با یک ژاکت آبی روشن خوب می شود؟

پاسخ: اگر لباس ژاکت کش باف پشمی آبی روشن دارید یک پیراهن دکمه دار سفید بپوشید آن را با هر شلوار جین پاره مشکی از کمد لباس خود ست کنید. کفش های کتانی سفید و مشکی گزینه های مناسبی برای این ظاهر هستند برای تکمیل ظاهر غیررسمی خود یک عینک ست کنید.

گزینه دیگر با یک ژاکت آبی روشن است اگر به مسافرت می روید زیر ژاکت هر تیپ مشکی یا سفید بپوشید یا می توانید درون خود را با توجه به آب و هوا انتخاب کنید.

آن را با شلوار جین مشکی تنگ و یک کیف شانه مشکی ست کنید می توانید لباس را با سایه ها و ساعت مچی ست کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو