چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟

چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟


منبع: تیپ زا

4

1402/6/18

20:09


چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟ چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟ در زمستان، اغلب اجازه می‌دهیم کمد لباس ما احساس ما را منعکس کند خیلی سرد! چسبیدن به رنگ های خاکستری و مشکی و قهوه ای آسان است. و در حالی که رنگ‌های خنثی وقتی به سبک انجام […]

چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟

چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟

چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟ در زمستان، اغلب اجازه می‌دهیم کمد لباس ما احساس ما را منعکس کند خیلی سرد! چسبیدن به رنگ های خاکستری و مشکی و قهوه ای آسان است. و در حالی که رنگ‌های خنثی وقتی به سبک انجام می‌شوند بسیار زیبا هستند، رنگ‌های پررنگ می‌تواند خلق و خوی شما را تقویت کرده و چشم‌ها را به خود جلب کند.

چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟

چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟

کت های صورتی روشی مد روز برای انجام این کار هستند. کت های صورتی یکی از ملزومات پاییز و زمستان است یک کت صورتی نیز یک استایل عالی برای روزهای خنک‌تر و شب‌های بهاری است.

مدل دادن به کت صورتی آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. ته رنگ های خنثی دارد و به هر حال با هر خنثی که در تمام زمستان می پوشید می آید! در اینجا چند نکته و ترفند برای استایل کردن یک کت صورتی به کمال حسادت آمده است!

صورتی و سفید: قبل از خرید یک کت صورتی، هوشمندانه است که به این فکر کنید که چگونه آن را در چرخش کمد لباس فعلی خود قرار می دهید. یک کت صورتی  لانگ با رنگ سفید عالی به نظر می رسد و در آن دریای سیاه، تیره ، ظاهری کاملاً با طراوت دارد.

چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟

بیشتر بخوانید: 20 استایل با ژاکت آبی | چگونه یک ژاکت آبی بپوشیم؟

صورتی و خاکستری: این ترکیب رنگ نهایی زمستانی است به خصوص در رنگ های خاکستری روشن تر. کنتراست – که خیلی واضح نیست به صورتی اجازه می دهد که ستاره نمایش باشد.

روی لایه ها: به خصوص در فصل زمستان، لایه ها اغلب می توانند یک لباس ساده را ایجاد کنند. مقداری بافت را با یک روسری پتویی خنثی به ست اضافه کنید.

چگونه یک کت صورتی را در پاییز امسال بپوشیم؟

بیشتر صورتی: به دنبال ظاهر تک رنگ باشید! کت صورتی خود را با تاپ صورتی در رنگ متفاوت و/یا شلوار در رنگ صورتی تیره بپوشید!

از الگوها نترسید: اجازه ندهید که کت صورتی شما را از ست کردن آن با یک راه راه سیاه و سفید پررنگ یا یک گل روشن و درخشان منصرف کند!

کلاسیک باشید: وانمود کنید که کت صورتی شما یک کت شتری رنگ است و آنچه را که می پوشید با آن بپوشید.

کلاسیک باشید

نکته: با شلوار مشکی، بلوز سفید، کفش راحتی و عینک آفتابی مورد علاقه خود نمی توانید اشتباه کنید.

لباس‌های ژاکت صورتی سال 2024 است و امسال همه چیز در مورد انتخاب‌های جسورانه است مخصوصاً وقتی صحبت از کمد شما می‌شود. با این حال شما باید تعادل مناسب جسارت و اعتماد به نفس را حفظ کنید چه چیز دیگری می تواند آن هارمونی را جز لباس های صورتی زیبا داشته باشد ؟

بنابراین، اولین دستور کار پس از خواندن این مقاله، تهیه یک ژاکت صورتی است کت‌ها به راحتی قابل حمل هستند و می‌توانید تنها با یکی از لباس‌ها به تعدادی مدل لباس بپوشید! اما بسیاری از شما در مورد این حوزه مد و اینکه چگونه لباس های خود را با آن ها استایل کنید، نمی دانید. خوب، این چیزی است که ما اینجا هستیم.

شلوار مشکی، بلوز سفید، کفش

با کت صورتی چه بپوشیم؟

نکاتی در مورد مدل دادن به سایه های مختلف کت صورتی

لباس های کژوال

لباس های نیمه رسمی و مهمانی

با کت صورتی چه بپوشیم؟

سوالات متداول

با کت صورتی چه بپوشیم؟

وقتی به رنگ صورتی فکر می کنید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد؟ سرزندگی، کلاس و شادی، درست است؟ بنابراین، شما باید با دقت لباس خود را با هر لباسی که به رنگ صورتی مرتبط است، بچینید.

رنگ صورتی باید در لباس شما برجسته باشد بنابراین بقیه موارد باید به درستی متعادل شوند. با یک ژاکت صورتی، باید ترکیب رنگ صحیح را انتخاب کنید.

این کار برای زنده نگه داشتن ذات رنگ انجام می شود برخی از محبوب‌ترین ترکیب‌های رنگ صورتی (همانطور که در زیر می‌بینید) عبارتند از:

صورتی

✅صورتی و مشکی
✅صورتی و سفید
✅صورتی و خاکستری
✅صورتی و آبی
✅صورتی و سبز

صورتی و آبی

نکاتی در مورد مدل دادن به سایه های مختلف کت صورتی

به دنبال راهی آسان برای بالا بردن لباس های غیر رسمی خود هستید؟ به سادگی ژاکت خود را دور کمر خود بپیچید. برای داشتن ظاهری شیک پیراهن خود را حتما بپوشانید.

اگر وقت زیادی ندارید با ژاکت صورتی خود یک لباس مشکی انتخاب کنید مشکی برای هر تیپ بدنی جذاب به نظر می رسد و صورتی را نیز متعادل می کند آن را شرط مطمئن خود در نظر بگیرید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو