فیلم Oppenheimer سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ شد

منبع: گیمفا

4

1402/6/13

15:04


فیلم Oppenheimer ساخته کریستوفر نولان در گیشه جهانی به سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ تبدیل شد.

فیلم Oppenheimer سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ شد

فیلم Oppenheimer ساخته کریستوفر نولان در گیشه جهانی به سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ تبدیل شد.

فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) جدیدترین ساخته کریستوفر نولان به شمار می‌رود که همزمان با فیلم باربی (Barbie) به روی پرده سینماها آمد. با اینکه این اثر سینمایی نتوانست فروشی به بزرگی فیلم «باربی» داشته باشد اما همچنان به نوبه خودش توانست به فروش بسیار خوبی در گیشه دست پیدا کند.

حالا فیلم «اوپنهایمر» توانست در گیشه جهانی با کسب فروش بیش از ۸۵۰ میلیون دلار، به سومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۳ میلادی بر اساس فروش جهانی تبدیل شود. این فیلم با عبور از فروش ۸۴۵ میلیون دلار فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) توانسته به این عنوان دست پیدا کند.

نکته قابل‌توجه درباره این رکورد تازه فیلم «اوپنهایمر» در گیشه آن است که دو فیلم بالاتر از آن یعنی انیمیشن برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) و فیلم «باربی» بر اساس فرنچایزهای بسیار شناخته شده و محبوب ساخته شدند و این در حالی است که برخلاف آن دو، فیلم «اوپنهایمر» رده سنی R را دارد که در نتیجه، میزان بیننده احتمالی‌اش را کاهش می‌دهد.

این در حالی است که فیلم «اوپنهایمر» به تازگی در سینماهای چین به روی پرده سینماها رفته است و از همین رو، انتظار می‌رود که فروش جهانی آن از این مقدار نیز بیشتر شود. کریستوفر نولان نیز برای تبلیغ این اثر به چین سفر کرده که پس از همه‌گیری کرونا،‌ او اولین فیلمساز خارجی است که به چین سفر می‌کند. از همین رو، این احتمال وجود دارد که فیلم «اوپنهایمر» در پایان اکرانش به فروش جهانی یک میلیارد دلاری نیز دست پیدا کند.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو